Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist

Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5404

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
og fikk velge farge, hvilken farge ville du valgt da?
http://www.barnesikring.no/no/produkter/tfk-barnevogner/tfk-joggster-twist
Få¨r ikke til å laste opp bilder jeg da, men de ligger jo på linken her.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5406

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg ville valgt sort, mest pga at jeg akkurat har hatt en brun og at sort matcher alle farger med tanke på tilbehør, det er en lettsolgt farge, og den gjør vogna litt mindre ruvende.
Men synes brun, grønn og den klare blå også er veldig fine:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5407

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hmmm...tør nesten ikke tenke på det...får helt pusteproblemer :laugh:

Ville vel valgt sort eller blå.... :)

Hva ville du valgt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5411

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
vetikke! håpløst. Mistralen er jo sort, og jeg har hatt brun tummy og har brun Cerox onyx. Har så lyst på en sprek vogn! hadde vel endt med sort, men angret på at jeg ikke tok blå eller orange ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5412

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Når jeg ser ordentlig på den gule så syns jeg den er knallkul også. kanskje jeg er grepet av påskeånden :laugh: men den er vel ikke veldig praktisk den fargen da. Men jeg ahdde låsetåkeblå simo, og all snøslafsmotorveigrådritten gikk av ved håndvask, så..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5414

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Man kan jo kjøpe ekstra trekk til vogna da om det blir for vanskelig å bestemme seg:cheer:
Om man vinner selve vogna kan man unne seg ett ekstra trekk:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5416

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Dere får sikkert velge farge :) Det fikk jeg :) Nå er det ikke lenge til vinneren annonseres damer :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5417

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det skulle jeg også gjort :cheer: Kjøpt ekstra trekk og litt diverse utstyr til vogna...da kunne man jammen unnet seg det ja!

Da hadde det blitt både sort og blått her :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5422

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Empa skrev:
Dere får sikkert velge farge :) Det fikk jeg :) Nå er det ikke lenge til vinneren annonseres damer :)

Det står at fargen er valgfri:)
Ikke så lenge igjen nå nei:) Blir spennende det:) Dessverre så er jeg født med en særdeles dårlig vinnerlykke, men en eller annen her inne får nok en god dag på fredag:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5428

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hihi samme her MammasLille. Men da jeg var liten vant jeg alltid tegnekonkurransen på barnedekket på daskebåten, for jeg tegnet alltid ferga :laugh:
Men siden da har jeg ikke vunnet noe, men idag har jeg skaffet meg tippekort, så nå blir det lotto!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5429

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Har aldri vunnet noe i hele mitt liv!! Jeg er nok den med mest uflaks på området....lover!!

Spennende blir det iallefall. Noe som er helt sikkert er at vogna går til ei flott dame :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5432

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det kan vi vel være enig i at den gjør:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5434

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
En som må love å legge ut bilder, masse bilder!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5437

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja vi andre må få ta del i ALT :laugh:
Stemme på farge, se bilder fra vogna blir hentet på postkontoret til den første trilleturen...se alt tilbehøret som velges til osv :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5442

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
for ikke å glemme den første gangen vognen vlir truffet av fuglelort!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5444

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh:
Vinneren må dokumentere ALT!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5446

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Og legge den ut for salg her først når den tid kommer:) Og da trenger man ikke bilder i salgannonsen for vi vet alt om vognen fra før av:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5448

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Vognen blir nesten like mye oss andre her inne sin :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5449

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Phew, nå går det mer enn 30 sekunder mellom hvert nye innlegg her da tror jeg eg skal klare å finne sengen! Det er hårreisende vanskelig, og stakkars meg- imorgen skal vi på besøk til svigers hele kvelden. Ingen som syns det er uhøflig å sitte med laptoppen på fanget og fnise her inne under kaffi-og-kakestunden? :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5451

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh:
Klart ingen reagerer på at du sitter med pcen :laugh:
Lurer hele tiden på hva som foregår her når jeg er borte...så rett før jeg kunne gjort noe sånn!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5464

  • Guro
  • Guro's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 59
Heldige den som vinner altså!!!

Jeg hadde valgt svart eller blå :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5469

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Rød eller blå!! :)
Tror jeg har kommet i vårmodus, her skal det være farger :laugh: Utrolig heldig den som vinner, altså! Men det blir ikke meg hvertfall, det er garantert :laugh:
Tenker det er en overlykkelig dame som er her inne på fredagen ;)

Vi HAR besøk av svigers, og jeg sitter jammen meg med pc'n på fanget hele kvelden :lol: De sier ingenting, men tenker sikkert sitt :) Er det så mye værre enn å glo på tv'n da? Ikke mye mer sosialt det..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5471

Om jeg hadde vert så heldig ville jeg gått for denne blåfargen:



;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5473

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kreps og Trollunge skrev:

Vi HAR besøk av svigers, og jeg sitter jammen meg med pc'n på fanget hele kvelden :lol: De sier ingenting, men tenker sikkert sitt :) Er det så mye værre enn å glo på tv'n da? Ikke mye mer sosialt det..

Gjorde jeg også i går:laugh: Hadde besøk av svigermor og svoger:) Men man kan jo kommunisere litt selv om man sitter med pc på fanget, og heelt enig i at tv er like ille:)

Den blå du la ut Mamman til Lucas er kjempefin:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5479

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det er akkurat den blå der jeg også har siklet etter :cheer:
Vannvittig fin!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5480

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Jepp, det er den blåfargen jeg og ville hatt :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5513

MammasLilleVidunder skrev:
Kreps og Trollunge skrev:

Vi HAR besøk av svigers, og jeg sitter jammen meg med pc'n på fanget hele kvelden :lol: De sier ingenting, men tenker sikkert sitt :) Er det så mye værre enn å glo på tv'n da? Ikke mye mer sosialt det..

Gjorde jeg også i går:laugh: Hadde besøk av svigermor og svoger:) Men man kan jo kommunisere litt selv om man sitter med pc på fanget, og heelt enig i at tv er like ille:)

Den blå du la ut Mamman til Lucas er kjempefin:)

Ble forelska i fargen :blush:

Og Kreps, om du ikke er sååå sosial med svigers er du hvertfall sosial med oss :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5518

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
:laugh: Litt mer respons å få her da :laugh: Og interresante temaer ikke minst ;)
De er liksom ikke helt inne på dette her da.. :) Forståelig nok!
Svigermor spurte meg nå i mårrest hva jeg holdt på med(siden jeg atter en gang satt med pc på fanget :blush:) , og da jeg sa hvor jeg var dro hun frem denne testen av trehjulinger ( var jo ikke bare 3-hjulinger men..).. Hun ante ikke helt hva hun snakket om, men prøvde å henge med :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5520

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Får poeng for å prøve iallefall ;)
Min svigermor bare rister på hodet over meg og alle vognene :laugh:
Sånn koselig risting på hodet altså!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5523

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Absolutt! Hadde fått med seg testen, ikke dårlig bare det :)

:laugh: Det er vel litt annerledes nå enn da de hadde vognbarn:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5526

Det har skjedd mye på vognfronten siden den gang ;) Men er kjekt når de prøver og holde seg oppdaterte :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5529

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja så mye som det har skjedd i den tiden som har gått fra forrige runde jeg hadde små barn, kan jeg bare tenke meg den utviklingen som har vært fra Svigerforeldrene og foreldrene våre kjøpte vogner :)

Kan huske at vi brukte dypvognene leeeenge tidlig på 90 tallet...det var en klaff...eller hva jeg skal kalle det som man satt opp i ryggen på vogna, så der fikk de sitte i dypvogna også :)
Det ble en ganske bratt og ekkel sittestilling, men det var det de hadde inntil det ble på tide med sportsvogn :) Om man ikke hadde kombivogn da!

Kan jo hende den klaffen finnes på vogner enda...jeg har bare ikke sett den etter jeg fikk de to minste..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5532

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Emmaljunga har sånn rygg i bagdelen man kan vippe opp ;)
Men Plummis, kan du svare meg ang pris på Cangaroo'en?? Antar du vet ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5533

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Har nesten bare fulgt med på brukte, men vet da sånn ca ja ;)

5895 kr ny i butikk her i Kristiansand
ca 3500 kr om du kjøper fra Sverige...men da kommer reisen, eller frakt i tillegg.
Fra 2500-4500 kr for pent brukte på finn
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5534

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Da er det snakk om kun sportsdelen altså :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5535

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
uuuups... antok at den ikke var billig ja:unsure:
Og den tror du kan brukes ut vognperioden? Må samle litt gode argumenter for akkurat den vogna :laugh:

Er bare sportsdel jeg trenger:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5536

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Den er ikke like stor som TFK...men datteren min på snart 3 passer perfekt oppi Cangarooen. Hun er ikke av de aller største, men føler vogna er romslig altså :)

At vogna virker så bra er grunn nok til å kjøpe den ;)
Tror du får solgt den igjen til en god pris...spesielt om du kjøper en brukt 08 eller 09 modell :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5537

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Det høres lovende ut:)
Var innom Finn og søkte, ikke mange som ligger ute! :laugh:
Eller, kan jo være flere, bare at de ikke har skrevet cangaroo. Utrolig mange som ikke skriver hvilken type vogn det er! Altså modellnavnet ol om du skjønner.. ;)
Nei nå MÅ jeg logge av her og få gjort noe i huset før jobb. Vanskelig å løsrive seg gitt :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5553

Enten marine eller den lyseblå..... vil ikke ha svart vogn igjen tror jeg!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5561

Jeg tror jeg ville valgt sort eller kansje Beige.
men jeg synes vogna ser nettere ut i mørk farge.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5577

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
enig, men syns også den ser litt mindre "hard" ut i beige eller brun. Hmm. Jaja,sannsynligvis trenger jeg aldri ta en avgjørelse på dette. Har ikke vært på forumet her mer enn et par uker, og ikke har jeg forstått konkurransereglene heller ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5620

MariHønaMedHvitveis skrev:
enig, men syns også den ser litt mindre "hard" ut i beige eller brun. Hmm. Jaja,sannsynligvis trenger jeg aldri ta en avgjørelse på dette. Har ikke vært på forumet her mer enn et par uker, og ikke har jeg forstått konkurransereglene heller ;)

er ikke så mye å forstå egentlgi heller tror jeg.. eneste man trenger å gjøre er å registrere seg med innlogging ol... ( det har du jo gjort siden du lager innlegg her )
Også kommentere på artikler som kommer ut, og være forholdsvis aktisv på forumet.... ettersom hva jeg har fortsått da!! så bare fortsett og lage innlegg ol, så er du med i konkurransen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5624

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
De velger ut 5 personer av de aktive brukerne, og trekker en tilfeldig vinner av de 5.
Gikk både på mengde og kvalitet når det gjaldt aktiviteten sånn som jeg forstod det:)
De har svart i kommentarene under artikkelen om konkurransen:)

Og aktiv bruker er som GuttemammaX2 forklarte:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5625

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
trenger jo ingen premie i horisonten for å være aktiv her da, det er jo så hyggelig! Men det er veldig skummelt å først begynne, man blir avhengig og tiden går fryktelig fort om kveldene når man sitter sånn som dette!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5628

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
"sliter" med det samme problemet.. Plutselig er det langt over leggetid, og egentlig skulle man både dusjet og spist først :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5630

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Samme her...tiden flyr

Og nå har jeg i tillegg besøk:laugh: Sikkert på tide å logge av ja:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5632

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Samme her...tiden flyr

Og nå har jeg i tillegg besøk:laugh: Sikkert på tide å logge av ja:laugh:

du er verdens verste vert og jeg er verdens verste gjest! :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5633

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh:
Du skulle vært gjest her istede så hadde vi ikke hatt problem i det hele tatt:laugh:
Men du måtte tatt med din egen pc:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5636

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: :laugh:
Det hadde vært flott! Kaffi, kaker og hver vår pc ihvert vårt sofahjørne :laugh:
Nei nå skal jeg skjerpe meg. Logger av 1-2-3-Nuh!
(og kommer tilbake så snart jeg får lurt meg "på do";)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5638

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Logger snart av jeg også:)
Snakkes:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5639

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
:laugh: :laugh: Lurt deg "på do" !! :laugh: :laugh:
Den var bra! :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5640

  • Aho
  • Aho's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 112
Hehehe.. akkurat nå spurte min bedre halvdel meg om jeg finner noe intr. på nett... Jeg svarer.. Jeg sitter jo inne på vogn-forumet mitt som vanlig jeg vettu... Da skvetter han opp og roper: VOGN?????? helt vill i blikket... jeg svarer: Ja.. barnevognguiden vettu.. Det er jo der det er syklubb osv som jeg har snakket om... så kommer det ett STORT pust... åhhh jeg trodde du såg på vogner IGJEN jeg.. å tenkte at nå ryker det noen 1000-lapper IGJEN.. å vi som ikke har fått babyen enda engang... :laugh: STAKKAR mannen... :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5641

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
*ler!* Stakkars mannfolkene våre :laugh:
Her rister han litt oppgitt på hodet, men sier ikke stort.. ;) Ennå! Vent til jeg kommer med hva de aktuelle vognene koster :unsure: Men da skal jeg jammen meg slå i bordet og bringe ATV'en hans på bane, hihi :P
Og svigerfar: "det kan jo umulig være så mye å prate om om vogner??"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5644

  • Aho
  • Aho's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 112
hehehe.. JA,mannfolk hobbyer koster MASSE mer enn vogn!!!
Å noen mannfolk skjønner seg ikke på dette.. merkelignok.. ellers er de jo SÅÅÅÅÅ opptatt av ting med hjul!!! :ohmy:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5646

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Ja man skulle tro de var litt mer engesjerte, de skal jo også trille rundt med vogna!
Men neida, vogner går vist ikke under hverken gadgets eller kjøretøy, så da er det ikke så spennende!:blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5651

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh:
Her har jeg besøk av mamma...men jeg klarer ikke å holde meg unna Barnevognguiden jeg heller!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5690

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vi her inne er ikke noe særlig vertskap for tiden skjønner jeg:laugh: :laugh:
Måtte logge av noen timer nå til mitt besøk var gått, klarte å holde meg unna, men bare såvidt:laugh:

Så vet jeg at det blir litt lite tid her inne framover, så da må jeg jo nytte på nå mens jeg kan:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5719

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Klarer nok ikke løsrive meg før ungene har sluttet med vogn :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5816

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fare for at det gjelder meg også:) Men nå skal jeg snart ha eksamen igjen, og denne har jeg skikkelig nerver for så eksamensnerver klarer nok å løsrive meg herfra sånn i perioder:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5828

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ååå sånn ja :)
Ja da skjønner jeg du må løsrive deg litt. Det stemmer ja at du hadde noen eksamner rett rundt hjørnet...var det 23 denne mnd?
Sånn sett håper jeg også jeg må løsrive meg litt i perioder...vil jo også ta noen fag etterhvert.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5868

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
24 så ikke så langt unna;) Ikke verst at du husket det:)

Hvilke fag vil du ta?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5873

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh:
Ja det var nesten da!
Blir litt inspirert av deg som holder på å studere mens du har små barn, du virker som du klarer begge deler kjempebra!

Jeg har ikke generell studiekompetanse engang :laugh: Så jeg ta noen få fag...slipper heldigvis unna med noen få når jeg er så gammel ;)

Så jeg tenkte å begynne enkelt, og begynne å lese samfunnsfag til høsten...så heller ta to fag til våren når jeg vet hvordan det er å lese ;)

Skal forhåpentligvis jobbe i tillegg da....eller det er jo klart jeg finner noe før den tid :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5899

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Sikkert lurt å ta fag for fag ja:) Studiekompetanse er greit å ha med seg:)
Samfunnsfag er jo et bra fag å begynne med, ganske intressant og forholdsvis greit å forstå:)
Har en bachelor i sosiologi, så du får gaule ut om du trenger hjelp når du kommer så langt:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5901

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Fint å vite hvem jeg kan mase på :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5905

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kan sikkert hjelpe med det meste, utenom realfag:laugh: :laugh:
Om ikke annet tror jeg at jeg kan klare å være en ok diskusjonspartner:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #5909

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Å ha noen å diskutere med er vel det aller aller beste :)
Du kommer nok til å høre fra meg!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6077

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Spennende dag i morgen jenter:)
Veldig spent på hvem som blir den heldige vinner, selv om jeg kanskje har mine kandidater ;)
God natt! Og lykke til alle sammen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6079

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja enormt spennende :cheer:
Det kiler ordentlig i magen her! Jeg har også et par kanditater jeg tror stikker av med seieren.
Noen som vet klokkeslett det blir avgjort?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6095

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fryktelig spennende:)
Og det skulle trekkes mellom 5 stk, så kan være mange som er aktuelle vinnere:)

Tidspunkt hadde vært kjekt å vite ja:) Blir vel sittende her i hele morgen alle sammen:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6096

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
En helt vanlig dag for oss det da...vi er jo her hele tiden uansett :laugh:
Helt vanlig dag om man ser bort i fra masse sommerfugler i magen! Tror jeg kommer til å få litt søvnproblemer i natt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6099

Har mine kandidater som jeg "heier på" jeg også :cheer: Natta Kreps, håper du får sove godt.

Nå i påsken går det i påskekrim på kveldene og familiebesøk på dagene, så har ikke så mye tid til nett, men imorgen må jeg snike meg unna og gå inn litt oftere og se hvem som blir den heldige :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6118

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Vi er mye ute nå om dagene etter lunch, har NYYYDELIG vær, om enn lite snø.. Grilling i fjæra i går, og i dag bærer det vel til fjells :)
Kommer til å trippe etter å sjekke hvem som ble kåret til vinner :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6119

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Idag vurderer vi å dra i Dyreparken med ungene, det er litt forskjellig som skjer der idag...men det er sååå vanskelig å rive seg løs herfra da :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6127

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Dyreparken hørtes kjempegøy ut! Både for store og små :P Skulle ønske det var en åpen gård el her omkring som vi kunne besøkt.. Han blir heeelt tullete når han ser dyr:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6130

Både dyrepark og fjelltur høres gøy ut ;) Hadde lyst å få med Lucas på fjellet i en gammel pulk mormor har, men det er ikke vær til det :huh:

Hadde håpet vi skulle få oss en tur i svømmehallen idag, men det ser ut som vi må koke svineribbe til familieselskap.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 15 år 3 uker siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6211

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Pøh, svømmehall du liksom, jeg har vært og svømt i Fusafjorden idag *skryteskryte*
Så humle, sommerfugl, hestehov og snødekte fjell er jeg svømte rundt iført badedrakt og ullsokker :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6222

Har du?! Imponert nå jeg! Var det ikke iiiiskaldt?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6227

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
joooooo! Jeg hadde ullsokker på meg, men det hjalp ikke i år! Jeg tror det må være firdi det rett og slett var for varmt i luften idag. Jeg har badet før 1. mars hvert år i fire år i samme fjorden, men det har aldri føltes så kaldt som nå!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6229

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Badet??? WOW :ohmy:
Du er ei tøff ei ja!
Ullsokker hadde ikke vært nok til å få meg til å hoppe uti altså.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6232

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Men det er faktisk overraskende hvor mye det hjelper med et par skikkelig tykke ullsokker! For det er jo ofte føttene som er verst, og når de ikke merkes er det bare å slenge seg uti!
Det, eller at det er så kaldt at man blir lam i føttene og mister følelsen, da er det også greiere å komme seg uti :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6234

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hele kroppen er ille å få uti iiiiskaldt vann!! :S Brrr...du hadde sikkert syntes det var rene sydenvarmen i vannet her nede da.
Datteren min på 10 år var såvidt uti vannet igår....men ikke lenger enn til livet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6237

Du er jammen tøff! Fryser bare ved tanken jeg.

Kunne gjør sånt i mine yngre dager (haha, nå høres jeg skikkelig gammel ut), men ikke nå ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6239

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg er godt posltret da ;) jeg er ikke videre begeistret for sommer og syden, jeg liker ikke når det blir for varmt! Jeg drømmer om å flytte til tromsø, men det hadde vært skikkelig kjipt på vognfronten, måtte vel hatt en monstertruck av en firehjuling og intet annet for å komme frem i snøen året rundt :laugh:
Men da er jo ikke jenta di rent lite tøff heller! Tøffere enn moren sin ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6245

Åh, jeg drømmer om sommer og syden hele vinteren jeg :blush:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6249

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hun er tøff ja...og det er ikke jeg...iallefall ikke på det området :laugh:
Jeg eeelsker også sol og varme...kunne gjerne flyttet til et varmene land!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6251

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg drømmer stort sett om neste jul og vinter året rundt, bortsett fra i februar, da har jeg en kort periode hvor jeg innbiller meg at jeg gleder meg til sommern, men jeg blir stort sett bare sur når varmen slår til for fullt Det er jo så slitsomt å være så varm!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6254

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Men varme er jo bare så herlig!!
Jeg satt på terrassen idag i sola, og bare suuugde til meg alt jeg kunne av sol...blir så lykkelig av det jeg :)

Håper ikke jeg er så sur fra før av heller da men.. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6256

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja det er helt herlig, men det er bare vårsol! Jeg snakker om den grusomme intense varmen som vanligvis er i juli/august, men som de siste par årene har sneket seg innover østlandet allerede i mai! Jeg blir jo bare liggende utslått, og det funker dårlig når man må på jobb!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6258

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Jeg drømmer stort sett om neste jul og vinter året rundt, bortsett fra i februar, da har jeg en kort periode hvor jeg innbiller meg at jeg gleder meg til sommern, men jeg blir stort sett bare sur når varmen slår til for fullt Det er jo så slitsomt å være så varm!

Åhhh,endelig finner jeg en som er som meg:laugh: :laugh:
Jeg liker våren og høsten best da, men sommeren kan bli litt mye for meg:laugh: HATER å være varm, tåler varme veldig dårlig, blir kvalm og uvel...
Delvis sol og 15-17 grader er toppen:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6266

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Å JIPPI! Du er den første jeg har truffet på, alle syns bare jeg er utakknemlig når jeg klager! Jeg jobber på kaffebar, så de siste to årene har jeg faktisk endt opp med å bli sykemeldt fordi jeg ikke har klart jobben. bare svimer rundt og klarer ikke yte spesielt god service ;)
Våren er super fordi man endelig ser lys i tunnellen etter en lang vinter. Høsten er best pga temperatur og at det er så VAKKERT ute!
Tenk om det kunne være vinter med snø fra november til januar, så vår fra februar til august, og så høst fra september til november. det hadde vært perfekt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6270

Er enig i at det kan bli for mye når det blir altfor varmt og klamt. Men når det er svalt og deilig er sommeren det aller beste ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6274

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Å JIPPI! Du er den første jeg har truffet på, alle syns bare jeg er utakknemlig når jeg klager! Jeg jobber på kaffebar, så de siste to årene har jeg faktisk endt opp med å bli sykemeldt fordi jeg ikke har klart jobben. bare svimer rundt og klarer ikke yte spesielt god service ;)
Våren er super fordi man endelig ser lys i tunnellen etter en lang vinter. Høsten er best pga temperatur og at det er så VAKKERT ute!
Tenk om det kunne være vinter med snø fra november til januar, så vår fra februar til august, og så høst fra september til november. det hadde vært perfekt!

Får høre jeg også at jeg bare skal være glad for sol og sommer, men er ikke så mye å være glad for når man er helt utslått:dry: Forstår godt at du er blir sykemeldt, kunne jeg også har regnet med å bli om jeg jobbet ett sånt sted:)
Helt enig med det du skriver om årstider:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dersom du var den heldige vinner av en TFK joggster twist 15 år 3 uker siden #6281

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja vi har det hardt, du och jag :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.271 sekunder