Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Linker til kjøp av vogn
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Linker til kjøp av vogn

Linker til kjøp av vogn 17 år 1 måned siden #54

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Er det noen som har prøvd å kjøpe vogn på nettet utenfor dette lands grenser? Hvordan gikk det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Linker til kjøp av vogn 17 år 1 måned siden #55

  • Slaraffen
  • Slaraffen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Det kommer vel litt an på hva du er ute etter. En del vogner har blitt så billige at det ikke lønner seg å importere lenger. For eksempel Quinny. I tillegg er euroen ganske sterk, så en del av innsparingen forsvinner.
En vogn somm det lønner seg å importere, er tfk. Den er mye billigere i nederland enn Norge. Se http://www.babyjungle.nl. Det er nok lettere å få et \"riktig\" svar om du kan fortelle hvilket/hvilke vognmerke du er ute etter. Bare pass på at du bruker en forhandler andre har hørt om, så går det som regel bra.<br><br>Melding redigert av: jec, den: 17.03.2007 02:35
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Linker til kjøp av vogn 17 år 1 måned siden #56

  • siri
  • siri's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • Innlegg: 137
Vi har veldig god erfaring med babyjungle.nl. Fikk ny kalesje i \"julegave\" for å slippe å betale ny moms på erstatning etter reklamasjon. Hyggelig fyr, det der. Men det er vel den eneste siden jeg har hørt om og... finnes det andre bra nettsider? noen som har peil? flott om vi kunne fått opp en liten oversikt på det ;)
Administrerende utstyrsfreak med to tette tuller
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Linker til kjøp av vogn 17 år 1 måned siden #59

  • MiMa
  • MiMa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • To små propeller...
  • Innlegg: 126
Jeg kjenner flere som har kjøpt på www.ping-pong.online.com (tror jeg..) og det har vært veldig vellykket... Kanskje noe sen levering, men alle har rukket innen fødsel :silly:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Linker til kjøp av vogn 17 år 1 måned siden #60

  • Slaraffen
  • Slaraffen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
http://www.babytrader.eu Her er det i alle fall mulig å spare en del på bugaboo. Fri frakt på bugaboo og stokke xplory.:side:<br><br>Melding redigert av: jec, den: 17.03.2007 02:36
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Linker til kjøp av vogn 17 år 1 måned siden #61

  • Jannicke
  • Jannicke's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Jeg har kjøpt vogn fra alle tre overnevnte linker. Vært veldig fornøyd alle gangene.
En gang surra tollvesenet bort vogna mi. Men da tok det ikke lang tid før mannen fra babyjungel hadde ordnet opp. Kjempebra service.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Linker til kjøp av vogn 17 år 1 måned siden #63

  • HLH
  • HLH's profilbilde
...da regner jeg med de snakker engelsk?? :dry: Nederlandsken min er ikke helt på topp om dagen.. he he
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Linker til kjøp av vogn 17 år 1 uke siden #166

  • Strollermaniac
  • Strollermaniac's profilbilde
Har bestilt fra Babytrader to ganger og er kjempefornøyd. God service også ved reklamasjon! Synes det er utrolig viktig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.541 sekunder