Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Emmaljunga city NITRO, noen?:)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Emmaljunga city NITRO, noen?:)

Emmaljunga city NITRO, noen?:) 15 år 1 måned siden #4995

noen som har noe erfaringer med denne? sikler sååå fælt! Men lurer på hvordan fjæringa er samt hvordan den er i snø og hvordan den triller i dumper, opp og ned fortau, grus og på brostein? håper noen vet:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Emmaljunga city NITRO, noen?:) 15 år 1 måned siden #5011

har ikke erfaring med den, men har erfaring med små hjul forran i snø... ikke så veldig bra... går greit.. men om jeg skulle kjøpt Nitro, ville jeg faktisk heller lagt i litt til og gått for Cerox 360... for der kan du vende styret og få de store hjulene forran!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Emmaljunga city NITRO, noen?:) 15 år 1 måned siden #5015

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jeg har heller ikke god erfaring med små hjul i snø....eller grus og sand for den del...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Emmaljunga city NITRO, noen?:) 15 år 1 måned siden #5035

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
GuttemammaX2 skrev:
har ikke erfaring med den, men har erfaring med små hjul forran i snø... ikke så veldig bra... går greit.. men om jeg skulle kjøpt Nitro, ville jeg faktisk heller lagt i litt til og gått for Cerox 360... for der kan du vende styret og få de store hjulene forran!!

Vet du hva som er forskjellen ellers mellom Nitro og Cerox 360? Stemmer det at nitro er smalere og lettere?
Har kikket litt på disse vognene jeg også, og klarer ikke helt se den helt store forskjellen...Har lest meg til såpass at Nitro er litt mindre men lurer på om det er såpass mye at det faktisk utgjør noen relevant forskjell...Ellers er jo det vendbare håndtaket til cerox 360 ett stort pluss.

Og til deg som startet tråden her - har lest litt kommentarer om cerox 360 (den også:P) og sett ett par kommentarer på at den ikke er den beste på vinterføre om man triller med småhjulene først, så om nitro er så godt som lik så vil den sikkert heller ikke være så bra på slikt underlag.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Emmaljunga city NITRO, noen?:) 15 år 1 måned siden #5042

Jeg vet at ceroxen er tyngre enn nitroen, det er kanskje den eneste forskjellen....?:huh: Har en brio kombi nå og vil ha en lettere en, brioen er unødvendig tung altså:blink:
kanskje heller prøve den da...? selvom cerox er litt tyngre... de er veldig stilige da:laugh: :woohoo:

Her kan man sammenligne emmaljungamodellene forresten;)


www.emmaljunga.no/techspec_all.asp?lang=NO
Siste endring: 15 år 1 måned siden av Theostjernekikker.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Emmaljunga city NITRO, noen?:) 15 år 1 måned siden #5044

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Oi, se der ja:laugh: har igrunnen registrert at det står sammenlign modeller, men ikke tenkt på å faktisk bruke den:laugh:

Vi har også brio kombi, og den er svinetung ja:dry: Super babyvogn, og romslig sovevogn, men orket ikke å ha den som sportsvogn.

Kjempetøffe vogner ja! Om du skal beholde brioen kan du jo bruke den de verste snødagene/på ulendt terreng, og gå for Nitro. Om brion skal selges kan det kanskje være lurt å velge cerox så du kan trille store hjulene foran ved behov. Men det kommer jo litt an på bruksområdet ditt også.
Her hvor vi bor er det f.eks særdeles sjelden snø i veiene, mens andre steder er jo det større problem:) Og kommer an hvor mye du går i ulendt terreng.
Når det gjelder brostein og dumper er vel aldri små hjul supert, men ser mange i Bergen som triller både cerox 360 og andre med små forhjul og de kommer seg hvertfall fram:cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Emmaljunga city NITRO, noen?:) 15 år 1 måned siden #5045

theosterjenekikker skrev:
Jeg vet at ceroxen er tyngre enn nitroen, det er kanskje den eneste forskjellen....?:huh: Har en brio kombi nå og vil ha en lettere en, brioen er unødvendig tung altså:blink:
kanskje heller prøve den da...? selvom cerox er litt tyngre... de er veldig stilige da:laugh: :woohoo:

Her kan man sammenligne emmaljungamodellene forresten;)


www.emmaljunga.no/techspec_all.asp?lang=NO

nille?? :unsure: :cheer:

jeg ville nok gått for cerox360... for som sagt dså kan man vende styret når det er mye snø!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Emmaljunga city NITRO, noen?:) 15 år 1 måned siden #5058

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Smart link for å sammenlikne Emmaljungavognenen :)
Tror og jeg ville gått for Ceroxen istedet for Nitroen...SÅ tung var den ikke forhold at det burde ha så altfor stor betydning.
Ville hatt vendbart styre fremfor en veldig lett vogn...så lenge det ikke er snakk om mange kilo tyngre liksom!

Fine vogner er det da :) Har veldig sansen for Emmaljunga!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.500 sekunder