Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud?

Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #4911

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Er så spent på om de har noen gode tilbud i den forbindelse? Noen som har hørt noe? :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #4926

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Nei ikke hørt noe.... Dette må vi finne ut av :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #4928

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Det må det vel nesten være! Er jeg helt sikker på! Og de åpner ny filial i Drammen i april også, så jeg satser på å fråtse i tilbud. HuRrA!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #4932

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Eeeelsker tilbud :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #4949

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Blir vel overrasket om Barnas Hus lanserer noe nytt UTEN tilbud:laugh:
Dukker nok opp noe info etterhvert:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #4950

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Visste ikke at de åpnet nettbutikk en gang jeg.. Det må jo utkonkurrere mange av de små hva gjelder pris!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #4954

Jeg GLEDER meg til de åpner i drammen... Håper den nye trilla til Simo har kommet inn og at de har åpningstilbud på den!!! vil SÅÅÅÅ ha den, i BRUUUUUUUUUUUN!:cheer: :cheer: :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #4957

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Eller tilbud på den nye...eller gamle TFKen...pluss tilbud på noen gode bilseter :) Da hadde jeg blitt glad iallefall!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #4967

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja den nye simoen vil jeg også ha! I farge Cerise! Men kanskje for mye å drømme om at de legger så nye vogner for salg :(
Brun er også flott, men syns jeg må ha noe mer sprekt når jeg har en svart og en brun vogn fra før av. Man må jo være litt vovet :laugh:
Noen som vet hvilkjen dato de åpner i drammen? sånn ca rett etter NAV sine permisjonspengeutbetaling hadde passet fint!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #5014

Det ståår kun april.. kjøprte innom ekstra leker her om dagen og de har allerede begynt å fylle varer i hyllene ( barnas hus skal ligge i samme bygg som ekxtra leker ( gamle lokalene til Interiørland ).. så kan tenke meg de åpner uka etter påske ( altså etter 20 april engang kanskje )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #5016

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Åh det er jo ikke lenge til :cheer: :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #5020

ikke sant.. jeg gleder meg som en liten hund... søkte på jobb der da, men har ikke hørt noe, så regner med de ikke ville ha meg!:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #5021

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
GuttemammaX2 skrev:
Det ståår kun april.. kjøprte innom ekstra leker her om dagen og de har allerede begynt å fylle varer i hyllene ( barnas hus skal ligge i samme bygg som ekxtra leker ( gamle lokalene til Interiørland ).. så kan tenke meg de åpner uka etter påske ( altså etter 20 april engang kanskje )

Og jeg får penger den 20.! Hipp hipp hipp hurra!! ooh et blir en stor butikk, interiørlad er jo svært!. Enda mer hurra!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #5027

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Ja den nye simoen vil jeg også ha! I farge Cerise! Men kanskje for mye å drømme om at de legger så nye vogner for salg :(

De har vel hatt introduskjonstilbud tidligere?? er ganske sikker på det. Så er jo lov å håpe:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #5084

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg synes godt de kan komme med et godt tilbud på MB 09 i denne forbindelse, a la tilbudet i mars som jeg gikk glipp av :D :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #5108

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Vi burde lage en underskriftskampanje med kravene våre :laugh:

Knalltilbud på MB, TFK joggster twist, Emmaljunga cangaroo, Maclaren, pluss diverse bilseter :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #5111

Plummis skrev:
Vi burde lage en underskriftskampanje med kravene våre :laugh:

Knalltilbud på MB, TFK joggster twist, Emmaljunga cangaroo, Maclaren, pluss diverse bilseter :)

OOOOOOOG Simo 124...:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når Barnas hus åpner nettbutikk over påsken, noen som har hørt rykter om tilbud? 15 år 1 måned siden #5113

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Skyndermegåføreopppålisten :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.571 sekunder