Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :)

Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 4 uker siden #4859

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Vil enten ha brun eller lilla, kanskje sort. Hva ville dere valgt av disse fargene, og hvorfor?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 4 uker siden #4864

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Har sett den lilla "live", og den er helt utrolig nydelig! En av de fineste lillafargene jeg har sett faktisk :)
Jeg ville valgt lilla fordi den er en flott farge, ikke noe alle har, masse farger som passer til...altså masse flott tilbehør.

På andreplass ville jeg tatt brun, nyyydelig det også :)
Ikke det at noen av fargene du vurderer hadde vært uaktuelle for meg, så jeg skjønner du sliter med å bestemme deg ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 4 uker siden #4868

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har mest lyst på lilla, den er bare så lekker!.....men så har jeg kjøpt søskenvogna i lilla også, så er litt redd for å bli lei av den fargen...hva tror du? Passer lilla like bra til gutt som til jente?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 4 uker siden #4872

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Går vel ikke å bli lei av lilla vel? ;)
Jeg syntes lilla passer godt til begge kjønn ja...tilbehøret kan jo varieres i det uendelige!

Den lilla ER den fineste :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 4 uker siden #4873

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Lilla er nyyyyydelig ja, og like fint til gutt som til jente! Vurderte det sterkt til gutten min nå sist jeg kjøpte oth, men fikk en brukt brun til ok pris så det ble den:)

Men er du redd du går lei så er brun veldig fin den også, jeg har vært veldig fornøyd med den fargen også. Og svart er jo klassisk og lettsolgt men kjedelig;)

Så jeg stemmer for lilla eller brun:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 4 uker siden #5024

Jeg har den lilla, og det er bare en utrolig fin farge! (nå er jeg veldig tilhenger av lilla da, hehe) Men det finnes mange ikke fullt så fine lilla farger, men den på oth-en er som sagt utrolig fin.

Den passer veldig bra til både rødt og rosa, (om du har jente) og brunt og grått er og veldig lekkert til lilla.

Så jeg stemmer på lilla :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 4 uker siden #5025

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ser ut som det må bli lilla vogn på deg Empa;)
Så godt som enstemmig her:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 4 uker siden #5034

  • Ponita
  • Ponita's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 45
Ville absolutt valgt lilla, den er kjempe flott :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5060

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Veeeeldig enighet her ja :laugh:
Nesten så jeg får lyst på lilla OTH selv....men har jo en rosa som skal ut av huset, pluss en veldig trang til å prøve andre vogner ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5063

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg synes du skal prøve en cangaroo denne gangen Plummis:)
Siden det sannsynligvis ikke blir den på meg så får du leve ut drømmen for meg:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5066

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg har hatt både brun og svart, men tror jeg liker brun best.
Brunfargen til Mountain Buggy er utrolig fin.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5076

Hadde eg skulle hatt ein av dei fargane no, ville eg valgt lilla :D Har allrede sort vogn, og brun blir for likt sort.

Har du bestemt deg?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5081

Jeg ville valgt bruuuun... har SÅ lyst på brun vogn nå... og MB er knall fin i brunt!!:cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5083

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Nei, har ikke bestemt meg....vanskelig dette :) Men ny MB skal jeg ha :) Er så glad i det merket! Har Buggis nå med brunt trekk, og søskenvogna til MB i lilla. Så dette er vanskelig :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5115

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Elsker også OTHen min...selv om jeg prøver å selge den nå ;)
Det er den beste vogna jeg har hatt!!
Selger den fordi den er rosa, og uansett hvor bra det event er med kjønnsnøytralt nekter jeg å trille gutten min rundt i den særlig lenger :laugh:
Dessuten har jeg kjempelyst til å prøve et par andre vogner nå :)

Men over til fargen! Gjør da ingenting om søskenvognen er i lilla, du kommer aldri til å bruke dem samtidig uansett....slik som du sikkert kan komme til å gjøre med den andre singelvogna...om du og mannen er på tur sammen. Og da triller du plutselig rundt med to brune vogner samtidig!! :S

:laugh:

Nei brunt er KJEMPEFINT!!! Har bare falt så totalt for den lilla....fargen er bare nyyyydelig :)

Kan trøste deg med at her kan du ikke tape uansett hva du velger ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5133

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, du har et godt poeng der med at jeg ikke kommer til å bruke begge vognene samtidig :) Den lilla ER nydelig :) Da må jeg bare bestemme meg...

Hvilke vogner har du lyst til å prøve nå?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5180

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Spent på hva du velger ;)

Jeg har lyst til å prøve

TFK joggster twist
Emmaljunga Cangaroo

Pluss en trille til prinsessa mi, og der har jeg ikke peiling. Den skal være såpass at det går an å gå en liten tur med den om vi er på ferie.. Så jeg har noen alternativer..

Maclaren
TFK Buggster

Og så stod det stille gitt :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5572

Jeg tror jeg ville valgt brun eller sort siden du har lilla søskenvogn. Lykke til:)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5694

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Siden du har brun buggis ville jeg valgt lilla oth, og heller supplert med brunt trekk om du skulle angre deg i ettertid. Det hender det kommer noen fine trekk på finn som ikke koster skjorta:)

Eller så ville jeg valgt sort vogn, og leitet etter rimelig lilla trekk og ha i tillegg;)

Ellers synes jeg også den grønne (moss green) er nyyyydelig, så om du ikke vil ha mer av lilla eller brunt så er det jo ett alternativ:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5697

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Nå har ho mor bestilt seg ny Mountain buggy :D :D :D :D :D

Det ble en i sort, fordi planen er å matche den med lekkert tilbehør! Har i tillegg bestil Seat insert fra Addstroller med lilla blomster :D Blir lekkert!

Bilder kommer!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5717

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Gleder meg utrolig masse til bilder :cheer:
Hørtes råååålekkert ut med sort, med lilla tilbehør til da!
Tror nok ikke du kommer til å angre på valget.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5728

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Plummis skrev:
Gleder meg utrolig masse til bilder :cheer:
Hørtes råååålekkert ut med sort, med lilla tilbehør til da!
Tror nok ikke du kommer til å angre på valget.

Ja, tror det blir fint :) Og jeg tror heller ikke at jeg kommer til å angre. Og om jeg gjør det, kan man alltids bytte trekk. Tenkte kjøpe bag også før babyen kommer, og da tror jeg at det blir en lilla :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5732

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Det var jo en kjempeide!!
Da får du både lilla og sort vogn.
Bilder av både sportsvogn og bagdel da! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5739

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Skal bli etterhvert ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken farge på Mountain buggy? Trenger deres hjelp :) 15 år 3 uker siden #5800

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Svar MB er veldig fin, og med lilla bag får du både/og, så det er jo ikke så dumt:)

Svart sportsvogndel kan jo piffes veldig opp, men bagen er det ikke så lett å friske opp med farger (hvertfall ikke om man har trekket på) så synes svart bag er trist. Ville absolutt valgt lilla bag;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.616 sekunder