Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder To tette og valg av vogn?? (ble langt dette gitt)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: To tette og valg av vogn?? (ble langt dette gitt)

To tette og valg av vogn?? (ble langt dette gitt) 16 år 3 måneder siden #485

  • Betty 83
  • Betty 83's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Har en liten gutt på 7 mnd som skal bli storebror i september. da er han 15 mnd gammel, og vi har funnet ut at vi blir nødt til og ha en tvilling/søsken vogn.

Til han har jeg kjøpt en emmaljunga smart duo vogn, men denne blir kansje litt upraktisk? hadde det vert bedre og selge denne (er veldig glad i vognen) og kjøpt en kombi vogn i stedet med en soft bag i slik at begge om nødvendig kunne brukt samme vognen?
den vognen jeg har kjøpte jeg fordi et av kriteriene mine var at bagen skulle være stor, slik at vi kunne bruke voksi posen på vinteren, men gutten vår vaks utav denne før vi kom så langt, så den er nesten ikke brukt.

Andre med erfaringer på dette? er jo ikke alltid dem er sammen? si at eldste mann skal være hos besteforeldre og minste skal være med på shopping? da må vi jo ha to vogner, og skal jeg ha dem med alene må jeg jo ha en tvilling vogn....

eller??? Hjelp meg ver så snill...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:To tette og valg av vogn?? (ble langt dette gi 16 år 3 måneder siden #487

  • siri
  • siri's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • Innlegg: 137
Ja, det er litt hodebry med akkurat hva som er best med disse tette barna og barnevogn. Våre barn er det 13 mnd imellom, og vi løste det ved å beholde singelvognen til eldste (ble sovevogn i barnehagen), kjøpte en tvillingvogn (nesten et must...) OG en singelvogn til til minsten. Jeg orket nemlig ikke trille rundt med ett barn og en breeeeed vogn, for du blir litt hemmet til kafebesøk, shopping mm med en så bred vogn. Dersom barna sover inne på dagtid, er det kanskje ikke nødvendig med 2 så solide singelvogner. da ville jeg kanskje greid meg med 1 - hvis du syntes det blir litt overkill:blink: , og kanskje kjøpe en reisetrille hvor du kan legge ryggen helt ned så du kan bruke den til begge med en gang), som kan ligge i bilen når du skal ut på tur med bare den ene. En ting du bør tenke på når du skal velge tvillingvogn: velg den smaleste vognen i forhold til dine kriterier! ellers kommer du deg ikke noen steder... Med 2 tette er det faktisk veldifg kjekt med en "liten vognpark" syntes jeg, men nå er jo jeg en liten utstyrsfreak også, da..:woohoo:
Administrerende utstyrsfreak med to tette tuller
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:To tette og valg av vogn?? (ble langt dette gi 16 år 3 måneder siden #488

  • Norrøn
  • Norrøn's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Til Siri

Er ny her på dette stedet...

Kan jeg få spørre hvilken vogn du har valgt som søskenvogn siden du har 2 tette? Har selv 3 gutter hvorav de 2 minste er det kunn 11 mnd imellom. Må ha ny søskenvogn da minstemann har vokst ut av de vi har....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:To tette og valg av vogn?? (ble langt dette gi 16 år 3 måneder siden #489

  • siri
  • siri's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • Innlegg: 137
Norrøn skrev:
Til Siri

Er ny her på dette stedet...

Kan jeg få spørre hvilken vogn du har valgt som søskenvogn siden du har 2 tette? Har selv 3 gutter hvorav de 2 minste er det kunn 11 mnd imellom. Må ha ny søskenvogn da minstemann har vokst ut av de vi har....

Jeg har Phil&teds e3 twin. Veldig fornøyd med den. den er lang i ryggen, så passer ut hele vognperioden. Jeg har lagt inn en anmeldelse på vognen, hvor du kan lese mer om hva jeg syntes;)
Administrerende utstyrsfreak med to tette tuller
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:To tette og valg av vogn?? (ble langt dette gi 16 år 3 uker siden #750

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Har du funnet ut av hvordan du gjør det med vogner betty83? Spent på å høre hva du endte opp med :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.650 sekunder