Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: quinny speedi

quinny speedi 15 år 1 måned siden #4305

  • linnea
  • linnea's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 17
hei dere. har fått lyst på quinny speedi jeg nå, men gutten min er 15 mnd og jeg synes at vognen ser så kort ut i bena.....?! det brettet som bena skal være på. men har bare sett den på bilder på nettet. er den liten? er det bortkastet å kjøpe den?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:quinny speedi 15 år 1 måned siden #4307

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Dette er en vogn som jeg har hørt forferdelig mye dårlig om. Ryggen hevdes å verken gi full sittestilling eller liggestilling, og den hevdes å velte lett. Har prøvd den og den var veldig god å trille, super med håndbrems og hadde fin handlekurv. Sittedelen er veldig bred og vogna er ikke spesielt lun.

Er ikke en vogn jeg ville kjøpt i allefall...

Anbefaler deg å prøve den med barnet i butikk, så får du sett ryggreguleringen også :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:quinny speedi 15 år 1 måned siden #4309

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kjøpte den da gutten min var 10-11 mnd, da følte jeg at han allerede fyllte sittedelen i lengden, og hadde kunnet bruke den til max. 1,5-2 år om han skulle sittet behagelig med beina. Så det at du synes at den ser kort ut ved fotbrettet stemmer helt.
I bredden derimot er den veldig bred, og det gjør at for de minste barna blir den nesten for bred.

Skriver ellers under på det Empa sier. God å trille (men ikke god demping) ellers ikke noe særlig.
Det finnes jo de som er veldig fornøyd med speedien sin også, men enig i at om du fremdeles vil ha den, så hvertfall prøv den først.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:quinny speedi 15 år 1 måned siden #4311

  • linnea
  • linnea's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 17
hmmmmm. det var jo ikke mye positivt. jeg tenkte bare som trille. han skal ikke sove i den, for da har jeg en annen vogn, men mener at jeg også har hørt det med ryggen osv. kanskje tenke på noe annet da. tenkte at den ikke var så dyr jeg, men kanskje det er derfor den ikke er så dyr:-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:quinny speedi 15 år 1 måned siden #4315

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Joda, den har en ok pris og kan sikkert fungere helt greit som en trille. Men personlig ville jeg heller å ha sett på baby jogger eller gt safari om du ønsker en lettkjørt og rimelig vogn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:quinny speedi 15 år 1 måned siden #4318

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Huff ja, styr unna! Som trille kan den gå...men som sportsvogn *grøsser*
Ville absolutt ikke brukt pengene på den vognen når det finnes så mange andre flotte!
Speedyen føles skikkelig plastikk, er hverken lun eller skjermer for sola. Den er rimelig, men det merkes.
Er enig i GT safari, det er en vogn jeg var fornøyd med...og den er virkelig verd prisen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.672 sekunder