Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Voksipose i TFK-hardbag?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Voksipose i TFK-hardbag?

Voksipose i TFK-hardbag? 16 år 6 måneder siden #395

  • maltea
  • maltea's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Er det rom for vanlig voksipose i TFK-hardbag? Trangt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Voksipose i TFK-hardbag? 16 år 6 måneder siden #396

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Nei, det tror jeg da skal gå bra? Jeg har hardbagen og voksiposen, men foreløpig er barnet i mage, så få ikke prøvd det helt ut B) Ellers så har jo TFK egne poser...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Voksipose i TFK-hardbag? 16 år 6 måneder siden #397

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Vet faktisk ikke med voksiposi, de er jo fryktelig store?? Jeg har kun brukt lammeskinnpose og det gikk kjempefint :) Hunsk at dypbagen er lang, men den er også relativt smal.. (spes. i fotenden...)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Voksipose i TFK-hardbag? 16 år 6 måneder siden #398

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Voksiposene kan jo justeres etter barnets størrelse, så er ikke nødvendigvis større enn lammeskinnsposer...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Voksipose i TFK-hardbag? 16 år 1 måned siden #731

  • reikaas
  • reikaas's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 3
Hei,

Jeg går ut fra at dere har litt erfaring med TFK-vognene. Jeg venter mitt første barn og føler meg litt fortapt i barnevognmarkedet, men vurderer altså TFK. Er det et stort minus at man ikke kan snu sportsdelen i begge retninger?
Andre fordeler eller ulemper?
Takknemlig for svar:)

Ragnhild
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Voksipose i TFK-hardbag? 16 år 1 måned siden #733

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Jeg har vært kjempefornøyd med TFK, og mine barn har hatt det helt fint med å sitte vendt vekk fra meg fra ca 6 mnd. Men, jeg tror det er viktig å se an barnet litt på akkurat dette, for enkelte barn liker det, andre ikke. Tenker du på at du ikke ser barnet mens du triller, så er det en stor kikkeluke i taket slik at du kan følge med allikevel. Jeg har i allefall ikke hatt noen negative erfaringer rundt dette. Stort pluss på vogna er håndbrems (solide saker.. ) Hjulene er også blandt de mer solide jeg har vært borti. Dypbagen er stor og god. Et minus er at handlebagen er vanskelig å komme til ved bruk av sportsvogndelen når den er i liggestilling, og min vogn har blitt litt "slarkete" i leddene. Men ellers, en svært god trehjuling.:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Voksipose i TFK-hardbag? 16 år 1 måned siden #736

  • MiMa
  • MiMa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • To små propeller...
  • Innlegg: 126
Heisann.
Jeg er også utrolig fornøyd med TFK'en min, og anbefaler den på det varmeste. Stor, god og solid. Det at sportsvogndelen vender fra deg tror jeg ikke har noe å si ift barnet - de vender seg jo til det meste.. og de fleste elsker jo å kunne sitte og titte :-)Hardbagen er kjempefin, stor og praktisk! Nei løp og kjøp sier nå jeg... :woohoo:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.614 sekunder