Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Erfaringer med Jogger Komfort fra BabyTravel?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Erfaringer med Jogger Komfort fra BabyTravel?

Erfaringer med Jogger Komfort fra BabyTravel? 16 år 8 måneder siden #355

  • Tora
  • Tora's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Lurer på om noen har erfaring med Babyproffsens eget merke Baby Travel?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Erfaringer med Jogger Komfort fra BabyTravel? 15 år 10 måneder siden #843

Hei!

Jeg skal kikke på den vogna til uka (brukt) og lurer på om du endte opp med å kjøpe denne vogna og om du i så fall har noen erfaringer med den?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Erfaringer med Jogger Komfort fra BabyTravel? 15 år 10 måneder siden #896

  • Tora
  • Tora's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Hei! Ja, jeg endte opp med denne vogna og er kjempefornøyd:)
Vi ville ha en enkel vogn uten alt for mye "fixfakseri", så denne var midt i blinken.Den er i tillegg liten og lett å laste inn/ut av bil. Har brukt den i hele vinter på snøføre og nå er jeg i marka nesten hver dag -den er veldig god å trille synes jeg! Anbefales absolutt!!:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Erfaringer med Jogger Komfort fra BabyTravel? 15 år 10 måneder siden #897

Hei!

Takk for svar.
Vi kjøpte faktisk den vogna i går! Var på første trilletur i går kveld og det kjentes veldig bra ut. Den er veldig lett og har som du sier ikke så mye fiksfakseri. Så langt er jeg veldig fornøyd. Et stort pluss er at ryggen på sportsvogndelen kan legges nesten helt ned. Jenta mi er bare 5 måneder men ser for meg at jeg egentlig kan begynne å bruke sportsvogna ganske med en gang pga god sitte og liggestilling:-)

Jeg kjøpte vogna brukt for halv pris, men den var kjøpt i januar i år så jeg fikk med garantien faktisk. Dvs at vogna var knapt nok brukt! Godt kjøp vil nå jeg si:-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.560 sekunder