Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder 2-åring i stokke, går det?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: 2-åring i stokke, går det?

2-åring i stokke, går det? 15 år 2 måneder siden #3440

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hvordan er setet på denne vognen? Har jo sett vogna, men aldri studert setet.
Har en liten gutt på 21 mnd som er rett over gjennomsnittet i lengd. Er han for stor til å bruke den i sommer?

Vi trenger vogn i vår/sommer, men til høsten igjen tenker jeg å bare ha en enkel trille. Er ikke så mye vi bruker vogn i hverdagene når han er i barnehagen.
Men i sommer kunne jeg tenke meg en nett og enkel vogn hvor jeg kan ha ham vendt mot meg. Så da lurer jeg litt på om jeg skal nytte sjansen til å prøve ut Stokke:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:2-åring i stokke, går det? 15 år 2 måneder siden #3442

MammasLilleVidunder skrev:
Hvordan er setet på denne vognen? Har jo sett vogna, men aldri studert setet.
Har en liten gutt på 21 mnd som er rett over gjennomsnittet i lengd. Er han for stor til å bruke den i sommer?

Vi trenger vogn i vår/sommer, men til høsten igjen tenker jeg å bare ha en enkel trille. Er ikke så mye vi bruker vogn i hverdagene når han er i barnehagen.
Men i sommer kunne jeg tenke meg en nett og enkel vogn hvor jeg kan ha ham vendt mot meg. Så da lurer jeg litt på om jeg skal nytte sjansen til å prøve ut Stokke:)

Det gåt kjempegreit det:)
Har Stokke og en venninne prøvde sin 3,5 år gammel jente i den og det går het topp det.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:2-åring i stokke, går det? 15 år 2 måneder siden #3466

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Lest litt rundt nå, og ser at flere sier det samme om at sittedelen er stor så den holder nok!
Meeeen nå var ikke mannen videre begeistret for vognen så da må jeg kanskje revurdere litt:)

Du har ikke tips til en annen god vogn med vendbar sittedel som passer en 2-åring?
Har kikket etter Lambda, men den er jo umulig å oppdrive brukt...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:2-åring i stokke, går det? 15 år 2 måneder siden #3488

Du burde låne deg en stokke om du kan. Mannen her likte ikke utseende på den men da jeg fikk den hjem (uten å si noe først) og han så gutten i den, tok en kjapp trille runde i stuen var han solgt. Nå nekter han meg å selge den. Jeg kan selge de andre, bare ikke den.

Jeg har slitt med å finne en med vendbar del som jeg har likt. Har prøvt Bugaboo, Spirit S3, Quinny Comfort Buzz, Emmaljunga City Jet, Brio Happy, Emmaljunga Duo Edge, og jeg kan ikke si at noen var fantastisk. Faktisk var Quinny Confort 3XL den beste vil jeg si. Bortsett fra Lambda da, den er knallgod og den har jeg fremdeles. Jeg fant heller ikke noen brukt så jeg endte opp med å kjøpe ny.
En annen jeg har hatt er Brio Sing. Den var knallgod og den hadde jeg nok beholdt dersom kalesjen var større. Hele sete delen tippet bakover og der sov småtten veldig godt men kalesjen fulgte med og dermed ble den ikke så lun. Vår, sommer og høstvogn er den suveren som.
Men stokke er myyyyye bedre:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:2-åring i stokke, går det? 15 år 2 måneder siden #3491

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har virkelig lyst på en Stokke:) Får ha den i bakhode videre likevel. Setet ser fantastisk ut å sitte i!
Så ligger det en del brukte til ok pris på finn. Vi får se:)

Lambdaen har jeg siklet på siden den kom, men tror ikke jeg bruker så mye penger på å kjøpe en ny vogn nå når vognperioden er på vei mot slutten. Men dukker det opp en på finn til en grei pris så slår jeg til!
Har kikket litt på city jeten, men den er så utrolig bred mellom bakhjulene og så virker det som at setet er litt for bakoverlendt i oppreist stilling når det er vendt mot den som triller.

Er så utrolig usikker nå, blir vel til at jeg lurer og lurer til ungen er begynt på skolen:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:2-åring i stokke, går det? 15 år 2 måneder siden #3492

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Brio sing er jo kanskje verdt å ta en titt på ja. Ligger jo jevnlig billige på finn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:2-åring i stokke, går det? 15 år 2 måneder siden #3495

MammasLilleVidunder skrev:
Jeg har virkelig lyst på en Stokke:) Får ha den i bakhode videre likevel. Setet ser fantastisk ut å sitte i!
Så ligger det en del brukte til ok pris på finn. Vi får se:)

Lambdaen har jeg siklet på siden den kom, men tror ikke jeg bruker så mye penger på å kjøpe en ny vogn nå når vognperioden er på vei mot slutten. Men dukker det opp en på finn til en grei pris så slår jeg til!
Har kikket litt på city jeten, men den er så utrolig bred mellom bakhjulene og så virker det som at setet er litt for bakoverlendt i oppreist stilling når det er vendt mot den som triller.Den var så brei at jeg faktisk hadde problemer med å unngå å kjøre på hyllene i butikken. Sete var rett nok.

Er så utrolig usikker nå, blir vel til at jeg lurer og lurer til ungen er begynt på skolen:laugh:
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:2-åring i stokke, går det? 15 år 2 måneder siden #3496

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Akkurat det jeg var redd for ja... Jaja, men da er hvertfall den utelukket:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:2-åring i stokke, går det? 15 år 2 måneder siden #3497

MammasLilleVidunder skrev:
Brio sing er jo kanskje verdt å ta en titt på ja. Ligger jo jevnlig billige på finn.
Et godt tips jeg fikk etter jeg hadde solgt den var å kjøpe den solskjermen til Teutonia. Hadde jeg gjor det hadde jeg nok ikke solgt. Et annet stort pluss er den flotte hnadlekurven. Og vognen er en drøm å trille.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:2-åring i stokke, går det? 15 år 2 måneder siden #3499

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tusen takk for tips! Den skjermen er jo ikke noe dyr heller. Kikket på vognen da minsten var klar for sportsvogn, men droppet den i hovedsak pga kalesjen + skeptisk til den på snøføre. Men nå blir det jo egentlig bare snakk om noen mnd på sommerhalvåret.

Tror jammen jeg skal sjekke den nærmere ut jeg:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.532 sekunder