Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Hardbag eller mykbag???
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hardbag eller mykbag???

Hardbag eller mykbag??? 17 år 2 måneder siden #33

  • jennyventerbarnijuli
  • jennyventerbarnijuli's profilbilde
Ja, som nicket mitt tilsier - jeg skal bli mamma!! Og jeg har jo forvillet meg inn i denne jungelen av vogner... og ser at jeg er lost!! Vil gjerne høre noen erfaringer mht hardbag eller mykbag!?:blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hardbag eller mykbag??? 17 år 2 måneder siden #34

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Hei hei Jenny
Jeg har bare erfaring fra mykbag, men har vært veldig fornøyd med dette. Enklere å \"stue\" bort feks i bilen på vei til fjells eller lignende. Hardbag virker jo kanskje mer solid - og jeg synes de ser større ut også?? Får håpe du får tilbakemelding fra en som har prøvd begge... ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hardbag eller mykbag??? 17 år 2 måneder siden #35

  • MiMa
  • MiMa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • To små propeller...
  • Innlegg: 126
Hei og hopp!
Jeg har også hatt mykbag og er veldig forønyd med dette. Men vet også om flere som har hardbag og veldig fornøyd med dette... så litt vanskelig å gi en anbefaling kanskje? Kanskje gå for andre vognkvaliteter i første omgang som vekt, størrelse og funksjonalitet - for så å se hva slags bag som hører med...? Med mindre noen har erfaring fra begge?


:silly:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hardbag eller mykbag??? 17 år 2 måneder siden #36

  • ellevill
  • ellevill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Heisann!
Jeg har kun hatt hardbag, og har vært veldig fornøyd. Hardbagen kan være litt upraktisk å bære dersom du skal ta med en sovende baby inn et eller annet sted, men det var ikke ofte jeg trengte det, så. Er nok mye smak og behag her.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.608 sekunder