Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder anbefale en god sportsvogn?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: anbefale en god sportsvogn?

anbefale en god sportsvogn? 15 år 2 måneder siden #3287

  • saresa
  • saresa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 37
kan noen anbefale en god sportsvogn?
den må ha full liggestilling,god og lun kalesj, vedbar sittedel/styre og være passe brei i sittedelen. må få plass til voksiposen
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:anbefale en god sportsvogn? 15 år 2 måneder siden #3290

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hvis du ønsker svingbare forhjul så har teutonia mange fine modeller. Sportsvogninnsatsen er stort sett den samme på alle modellene, og de har plass til voksipose. De har også en utrolig lun og god kalesje.
Ellers får både emmaljunga city cross og brio happy mye skryt. Begge disse er også lune, med grei plass til voksien.
Alle jeg har nevnt har full liggestilling + enten vendbart styre eller vendbart håndtak.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:anbefale en god sportsvogn? 15 år 2 måneder siden #3293

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Kan anbefale noen vogner om jeg kan ta bort kravet ditt om vendbar sittedel :) Jeg har ikke kommet over noen fullgod sportsvogn med den fordelen enda.

Jeg har OTH, og er SUPERFORNØYD :)
Den er utrolig deilig å trille, virker veldig behagelig for barnet å sitte/ligge i. Datteren min sover utrolig godt i den.
Kalesjen er god( ser ut som TFK er lunere) men absolutt lun nok altså :) God plass i sittedelen. Som dypvogn er den ikke stor da.

TFK :) Den har jeg ikke prøvd selv enda, men jeg har prøvetrillet, kikket og lest såpass at jeg faktisk tør å anbefale :) Den er visstnok like bra som OTH å trille på, den virker behagelig for barnet, og ser ut som den har enda større plass i sittedelen enn OTH. Den virker utrolig solid og deilig.
Kalesjen ser ut til å dekke kjempebra!
Sikler enormt etter denne selv :)

Mitt neste sikleobjekt :)
Emmajunga Cangaroo! Den har jeg også hørt kjempemasse positivt om! Har kikket masse på denne også. Den ser brei og god ut. Setet virker deilig og mykt, med masse støtte. God og lun kalesje. Har hørt at denne også er helt utrolig å trille :)


Kan nesten ikke tenke meg bedre sportsvogner enn disse tre :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:anbefale en god sportsvogn? 15 år 2 måneder siden #3346

  • saresa
  • saresa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 37
har ei tautonia spirit s3 men denne likte jeg absolutt ikke. blir nok solgt i nermeste framtid:huh:
er generellt ikke glad i teutoniavognene.
får kansje ta å prøve meg på ei emmaljungaB)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:anbefale en god sportsvogn? 15 år 2 måneder siden #3349

  • saresa
  • saresa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 37
synes oxo de vognene du over anbefaler virker bra, men synes snuppa er or lita til å snus andre veien... liker å ha henne mot meg fortsatt:blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:anbefale en god sportsvogn? 15 år 2 måneder siden #3355

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Plummis skrev:
Kan anbefale noen vogner om jeg kan ta bort kravet ditt om vendbar sittedel :) Jeg har ikke kommet over noen fullgod sportsvogn med den fordelen enda.

Jeg har OTH, og er SUPERFORNØYD :)
Den er utrolig deilig å trille, virker veldig behagelig for barnet å sitte/ligge i. Datteren min sover utrolig godt i den.
Kalesjen er god( ser ut som TFK er lunere) men absolutt lun nok altså :) God plass i sittedelen. Som dypvogn er den ikke stor da.

TFK :) Den har jeg ikke prøvd selv enda, men jeg har prøvetrillet, kikket og lest såpass at jeg faktisk tør å anbefale :) Den er visstnok like bra som OTH å trille på, den virker behagelig for barnet, og ser ut som den har enda større plass i sittedelen enn OTH. Den virker utrolig solid og deilig.
Kalesjen ser ut til å dekke kjempebra!
Sikler enormt etter denne selv :)

Mitt neste sikleobjekt :)
Emmajunga Cangaroo! Den har jeg også hørt kjempemasse positivt om! Har kikket masse på denne også. Den ser brei og god ut. Setet virker deilig og mykt, med masse støtte. God og lun kalesje. Har hørt at denne også er helt utrolig å trille :)


Kan nesten ikke tenke meg bedre sportsvogner enn disse tre :)

SIGNERER!!! - på alle tre.. hehe :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.578 sekunder