Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: sovestilling

sovestilling 15 år 2 måneder siden #3268

  • chococat
  • chococat's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
jeg har ei i'coo targo vogn, og sittedelen på denne vippes bakover slik at den ikke blir helt flat, men føttene til barnet blir stående i vinkel oppover når hun skal sove. har sett flere andre vogner med slik løsning, men synes det ser litt ubehagelig ut å sove sånn.. men kanskje de små ikke bryr seg om dette?! De få gangene jeg har brukt den har hun jo sovet godt! Hvis jeg ikke legger den helt ned slipper hun å få føttene høyere enn hodet iallfall, men da sitter hun jo og sover isteden.. Det passer litt dårlig med tykk vinterpose oppi å.. Kalesjen blir med bakover når setet legges ned, slik at det blir veldig åpent oppi.. Noen som har erfaring med lignende løsninger? er det kanskje bare jeg som lager det til et problem fordi jeg har såå lyst på ny vogn ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:sovestilling 15 år 2 måneder siden #3277

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Det er mange som skryter av den løsningen ser jeg, men jeg har Bugaboo og opplever at barna mine ikke sover særlig bra i den. Det vil si det sovner lettere, og sover lenger i de andre vognene.
Jeg klarte meg ikke med kun Bugaboo, og jo mer jeg tenker på det jo mer sikker er jeg på at den skal selges snart! :)
Sittestillingen syntes jeg virker behagelig for barnet da..det blir liksom skikkelig støttet opp :)

Du finner nok en vogn du blir mer fornøyd med ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:sovestilling 15 år 2 måneder siden #3297

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har ikke vogn med den løsningen, men kan helt klart se at det er ett reelt problem så tror ikke det er noe du bare synes fordi du har lyst på ny vogn:)
Akkurat det der med at kalesjen følger med og gjør vogna så åpen er grunnen til at jeg har holdt meg unna den type vogner. Hadde ikke fungert her på vestlandet med mye regn og vind:)

Setene i seg selv ser veldig gode ut, og tror ikke barnet har vondt av å ligge med beina opp om det ikke viser tegn til at det er ubehagelig. Men forstår godt om du kunne tenke deg en flatere liggestilling. Vi har hatt mange typer vogner, men som sovevogn har vi en med helt flat liggestilling. Men på f.eks oth en vår så går det ikke an å ta opp fotbrettet, så der sover barnet med beina ned men ser ikke ut som han reagerer noe på det. Sover sånn hjemme i helgene.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.465 sekunder