Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Hjelp - jeg har fått småstein i hjulene på vognen min.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjelp - jeg har fått småstein i hjulene på vognen min.

Hjelp - jeg har fått småstein i hjulene på vognen min. 15 år 2 måneder siden #3182

Etter knappe 3 mnders bruk har jeg fått småstein i de punkteringsfrie hjulene på vognen min. Derav kommer det en fryktelig irriterende rassling når jeg triller Lucas.

Er det noen som har noen gode tips for å få de ut?

Har teutonia spirit s3 ;)

Vurderer om jeg skal bytte vogn om det ikke finns noen løsning på problemet. Å kjøpe nye hjul for 500,- hver tredje måned frister ikke.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp - jeg har fått småstein i hjulene på vognen min. 15 år 2 måneder siden #3184

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har en venninne med samme problem. Hun har dessverre ikke funnet noen måte å få steinen ut derfra:( Men det er jo dermed ikke sagt at det ikke går. Hva med å kontakte forhandlet å høre om de har ett tips?
Og om steinen ikke går ut, er det kanskje mulig å reklamere på det? Skal jo ikke være sånn på en så ny vogn!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp - jeg har fått småstein i hjulene på vognen min. 15 år 2 måneder siden #3205

I alle mine hittil håpløse forsøk på å få ut steinen har jeg helt glemt å ringe forhandleren :D

Vi reiser vekk i morgen tidlig, men det første jeg skal gjøre når vi er tilbake på torsdag er å ringe. Takk for påminnelsen ;)

Har de noen gode råd, skal jeg dele de her :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 15 år 2 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp - jeg har fått småstein i hjulene på vognen min. 15 år 1 måned siden #3694

Da er grusen ute av hjulene ;) Var en fryd å trille Lucas i søvn nå.

Metoden: Stikke to middagskniver inn mellom felgen og gummien(?) med ca 5 cm mellomrom. Vippe over halvparten av gummien mellom knivene, og riste steinen ut ;)

ikke ta av all gummien, da går den ikke på igjen!
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp - jeg har fått småstein i hjulene på vognen min. 15 år 1 måned siden #3705

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tusen takk for tipset:)
Skal overbringes min venninne umiddelbart, hun kommer til å bli kjempeglad for det tipset:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp - jeg har fått småstein i hjulene på vognen min. 15 år 1 måned siden #3710

Bra det kan vere til nytte for flere ;) Er best om den ene kniven er en barnekniv, lettere å vippe halveis over da.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.473 sekunder