Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Barnevogn til vinterbruk
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Barnevogn til vinterbruk

Barnevogn til vinterbruk 16 år 9 måneder siden #309

  • Alee
  • Alee's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Termin i desember og husker 10 cm med slaps og snø på fortauene i fjor vinter.
Noen som kan komme med noen gode tips om barnevogner som passer for vinterbruk? Og ser bra ut....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevogn til vinterbruk 16 år 9 måneder siden #310

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Hmmm.. Der kan du velge mellom plenty;)Mitt barn er også vinterbarn, og det jeg har som erfaring med vogn og vinterføre sånn rent generelt, er at hjulene bør ha en grei størrelse, vognen bør være lett, kjekt med håndbrems om det er holkeføre. Jeg hadde TFK første vinteren, gikk forholdsvis greit, men jeg mener det er lettere å komme seg frem i snø med 4 hjul. Da trenger du jo bare ploge 2 spor istedenfor 3, som på 3 hjulingene.. Men der er forskjellen minimal. Jeg låste hjulet på TFK'en i utoverposisjon, og da fløt forhjulet mer oppå snøen, så det funket greit. Det du også bør tenke på er størrelsen på bagen. Mange vogner har en relativt liten bag, hvor det er problematisk å få plass til skinnpose, og umulig å få plass til voksi'n. Bugaboo har jo også vinterhjul, og den ser jo veldig bra ut, spør du meg B)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.448 sekunder