Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: vogn

vogn 17 år 2 måneder siden #27

  • Majamor
  • Majamor's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Hei.
Venter selv barn i august og er i samme situasjon. Jeg synes at Bogaboo cameleon virker utrolig bra og lett og så synes jeg Esprit sin vogn virker bra.
Har noen noe erfaring fra disse?

M
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vogn 17 år 2 måneder siden #28

  • MiMa
  • MiMa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • To små propeller...
  • Innlegg: 126
Hei!
Har ikke personlig erfaring, men har hørt rykter om at bugaboo er litt håpløse på vinterføre pga små forhjul.. Men det er jo denne vognen alle kjendisene i Hollywood bruker - så det er sikkert bra kvailtet. Esprit har jeg ikke hørt noe om.

Så spennende med bebbis i magen :-) Gratulerer:cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vogn 17 år 1 måned siden #39

  • Slaraffen
  • Slaraffen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Har hatt Cameleon i to år nå, og synes den er super. De små forhjulene er dårlige på nullføre, da de klabber. Løsningen er grei: Bugaboo har kommet med vinterhjul. Bagen er stor og god, sittedelen vendbar og styret er justerbart i høyden. Ryggen er lang, men seteutformingen gjør at hodet tidlig kan komme opp i kalesjen når den er sammenslått. Dette synes ikke jeg er et problem siden den er laget av fleece. Fireåringen sovnet i den på trilletur på søndag, og det gikk greit det. Vanligvis er det yngstemann som bruker den, da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vogn 17 år 1 måned siden #40

  • Jannicke
  • Jannicke's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Jeg har hatt bugaboo cameleon siden desember 05. Brukt først til storebror født i september 05 og nå brukes den med bag til lillesøster født januar i år.
Har vært superfornøyd med vogna. Den har stor bag og er veldig god å trille. Har fått meg vinterhjul nå.. så da er det ingenting denne vogna mangler syns jeg.
Kan jo legge til at i løpet av det siste året har jeg prøvd teutonia mistral, teutonia s3, OTH og Phil&Theds. Sitter nå igjen med OTH og Bugaboo.. men skulle jeg valgt bare en hadde det nok blitt bugabooen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vogn 17 år 1 måned siden #42

  • jennyventerbarnijuli
  • jennyventerbarnijuli's profilbilde
OJ! Aktiv på vognfronten du da :-) Godt du har landet nå da :laugh: Har du skrevet brukeranmeldelser på de vognene du har erfaring fra? Det hadde vært supert for oss andre :silly:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vogn 17 år 1 måned siden #43

  • siri
  • siri's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • Innlegg: 137
Hva syntes du egentlig om Phil & Teds vogna? Vi har e3 twin, men syntes liksom hjulene er litt skranglete i forhold til andre hjul... Men nå kjører vi også tfk med tykke gode hjul og skivebremser, da. godt vant der:whistle:
Administrerende utstyrsfreak med to tette tuller
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vogn 17 år 1 måned siden #58

  • Jannicke
  • Jannicke's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Phil&Theds syns jeg i grunn var en god vogn. Eneste grunnen til at denne forsvant ut var at jeg trengte en søskenvogn hvor begge kunne sove godt. Også var den nesten litt for stor til storebror som da var 9 mnd. Den er veldig veldig lang i ryggen.
Hjulene syns jeg var helt greie. Kan ikke huske no rart med dem i hvertfall.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.485 sekunder