Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Maxi cosi Mura

Maxi cosi Mura 14 år 8 måneder siden #22645

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt svak for denne :blush: Den kan ikke erstatte noe av vognene våre, men etter å ha styra med den på jobb her på lørdag, er det en vogn jeg absolutt er mer og mer fristet til å teste ut ! Den ser så kul ut, og knøtta satt som ett skudd i den. Lille var for stor, men innen den tid at knøtta er så stor, er den nok solgt for lenge siden... :laugh: :P

Dette begynner å bli en "slik må bare teste" vogn inni hue mitt. Jeg har alltid digga Q. Buzz og fikk verdens største nedtur da jeg testet den. Men det var mye pga talentløse kalesjen og fronthjulet (dog denne kan man jo få vinterhjul til nå, som er mye bedre) Og jeg liker fortsatt Buzz, men den er uaktuell.

Mura er tung.. ca 16 kg, men dønn stødig, lufthjul og dittedelen er noe av det mykeste og beste jeg har vært borti. Den er litt rar når man har barnet mot deg syns jeg, men gørrtøff fravendt. Og knøtta sitter jo ikke vendt mot meg noe særs lenger heller..

nei... Akk.. Go og happy selges aldri uansett.. og nå på tirsdag kommer ståbrettet vårt, og da spørs det kaaanskje om twinneren kan selges.

Jeg har hatt MB Swift som sånn "må prøve" vogn før.... men Muraen plager meg enda mer.. men tenk da.. og dra i hus en vogn som er 16 kg... :knegg: Men den virker kul og jeg er litt svak for utseende på 3 hjulingen.. og sittedelen var supergod ! Mye bedre enn jeg hadde trodd. Og så kommer den i så mange kule farger ! Både 08 og 09 modellene... *sukk*

Noen må slå meg i hue snart... hehehehehhe
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.514 sekunder