Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: MB Swift

MB Swift 14 år 9 måneder siden #22015

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Noen her som har den?
Jeg hadde en gang i tiden lyst på OTH, men slo det fra meg. Og har ikke tenkt på den siden.. merkelig nok :lol: Men da Swift kom, ble jeg veldig int. i den :blush: Og den har jeg mer problemer med å slå fra meg. Den blir jo bare "oppå" Go, og jeg ser at jeg strengt tatt ikke trenger den, i det hele tatt. Men det var lysten til å prøve da.. :blush:

Men er det noen av dere som har prøvd den?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: MB Swift 14 år 9 måneder siden #22016

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ikke testet den jeg vet du, men du kan jo ha den som liggeturvogn... hehe eller noe ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: MB Swift 14 år 9 måneder siden #22024

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
liggeturvogn... den har jeg ikke tatt før... :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: MB Swift 14 år 9 måneder siden #22026

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
liggeturvogn ja :laugh: det blir argumentet mitt når jeg må begynne å ymte frempå for sambo om behovet for ny vogn til vinteren, etter å ha sverget høyt og hellig at vi ikke skal ha ny vogn før neste kommer, og helst ikke da heller :whistle:

Men jo, jeg har det likt, ønsket meg MB en veeeldig kort periode, slo den fra meg og vil absolutt ikke ha den, men har også sett litt på swift
Men syns den virker litt liten jeg, i sittedelen, men kanskje det bare ser sånn ut pga at selve vogna er mindre?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: MB Swift 14 år 9 måneder siden #22032

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Den er mindre, og det er jo litt av poenget med den.. Litt sånn Bugaboo Cam vs Bee :)

Jeg liker tanken på at den er mindre jeg da :blush: Med tanke på både sammenleggbar og som "trille/by" vogn. Men sukk.. den er nooooe dyr for det bruket.. men jeg vurderer liiiiiitt å teste den, når jeg kan selge twinneren etterhvert.. for maks er 3 vogner.. eller egentlig 2 + dobbel.. :lol:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MB Swift 14 år 9 måneder siden #22033

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Liggetursnøbarnehagevogn er mitt argument for en kraftig firhjuling....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MB Swift 14 år 9 måneder siden #22040

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har ikke hatt den, men ser super ut som en litt kraftig trille :) Den er såpass mye mindre enn uj at jeg mener den passer bedre som trille enn fullverdig sportsvogn, selv om det sikkert er delte meninger om det ;) Og det er vel det bruket du tenker på mest? (trille altså ;) ). Har lest noen brukererfaringer om den, og virker som de fleste er fornøyd :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MB Swift 14 år 9 måneder siden #22042

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg liker denne og har kikket litt på den på BH. Hadde den kommet på bruktmarkedet ville jeg nok slått til, men den er vel for ny til det.
Den ser ut til å ha god plass, selv om den er mindre enn Urban Jungle, bare en litt smalerer variant liksom. Jeg tenker ikke på den som en trille iallefall, bare en litt mindre sportsvogn.
Kunne absolutt tenke meg å prøve den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.643 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!