Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder En ut, en inn. Spennende vogndag...
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: En ut, en inn. Spennende vogndag...

En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21057

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jupp, de som ville kjøpe vogna mi kom som avtalt og hentet den, og alt gikk veldig greit. Etterpå fikk jeg overtalt mannen til å bli med innom Reflex, og der testet jeg alle vognene i butikken. :laugh:
Damene som jobbet der mente jeg kunne mer enn dem, og det hadde de sikkert rett i også. En imponerende mengde kunnskaper om vogner med vendbart sete og styre har jeg iallefall opparbeidet meg. :P

Mens jeg trillet og trillet fikk jeg tilbud om 500,- i rabatt på den Britax Vigouren som jeg har kikket på helt fra starten, og da slo jeg til! Fikk nemlig prøvetrillet ute, og de gummidekkene var slett ikke så ille som jeg trodde. Det er ikke MB eller EW selvfølgelig, men det forventer jeg ikke heller. Fordelene med å vende setet ble de viktigste for meg, og Oskar sitter jo så fint og rett i den. Jeg er veldig fornøyd! (Da får det heller være at jeg lurer litt på om jeg skulle bestilt fra tøffeliten og fått 2009-modellen med ny kalesje... :unsure: ) Fikk med en Teutonia-solskjerm som hjalp endel på kalesjeproblemet.

I tillegg kom de nye koppholderene våre i posten i dag, samt den fantastisk vakre Bebinær-meitaien min. Og jeg har kjøpt Beco som jeg skal betale i kveld. Alt i alt en flott dag for stæsj og utstyr. :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21059

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Gratulerer, heldiggris :lol: Håper vi får se bilder etterhvert ;)
Den reflexbutikken ha rjeg tenkt på så ofte, men aldri greid å komme på når jeg leter etter vogn, kjempelurt av deg!
Hva består den samlede maybemske vognstall av nå? ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21061

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehehe... oi oi.. skal si det har vært en spennende dag for Josefine :knegg:

Grattis med salg og nytt inn ! :) Vigour inn, og chicco også på vei inn?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21064

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Oi, det var litt av en dag :) Så moro da!

Og gratulerer så mye med ny vogn! Håper virkelig du blir kjempefornøyd med den :)
Jeg har trålet nettet etter erfaringer om den ved to anledninger tidligere, og funnet særdeles lite så jeg er veldig, veldig spent på å høre hva du synes om vognen :) Har vært på "vil ha" listen min lenge ;)

Kalesjen er nok hakket bedre på den nye modellen, men den helt store forskjellen er det jo slett ikke sikkert det er så om solskjermen utbedrer en del så er det sikkert like greit ;) Og nå har du fordelen ved å ha handlet i en butikk i nærheten, om det skulle oppstå problemer med den.
Så kan du bruke solskjermen på andre vogner også, den er jo genial sånn ;)

Hvilken farge har du kjøpt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21065

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oh! For en dag! Høres veldig bra ut. Jeg gleder meg til bilder!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21086

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Har aldri vært der før jeg heller, så det var bare et innfall. Litt trangt der, men det var jo fordi det var så masse vogner.
Samlet vognstall består nå av:
Britax Vigour 3+
Babyjogger 2, ren joggevogn
Simo Duo (som skal bli sovevogn)
Sykkelvogn
Chicco4me som snart er på vei inn.
Denne har jeg ikke fortalt mannen om ennå, og nå har jeg jo ikke så stort behov for den, men den er jo bestilt. Får si at det var en superbillig trille jeg tilfeldigvis kom over på nett... :laugh: Godt vi har separat økonomi.

Så mange vogner har det blitt nå, men de har jo veldig forskjellig bruksområde og utfyller hverandre. Nemlig!

Britaxen er helt sort. Skulle gjerne hatt turkis, men den sorte blir sikkert flott med stormtrekket med turkise blomster og matchende seatinsert. Jeg har et positivt inntrykk av den så langt, med de forventningene jeg hadde. Jeg vet jo at den ikke har lufthjul, derfor forventer jeg ikke det skal kjennes som å trille med lufthjul heller.

Overraskende få av vognene i butikken hadde lufthjul, og damen jeg snakket med sa at det vet nesten litt på vei ut, fordi det var så mange som punkterte og derfor ville ha luftkanalhjul.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21089

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Høres ut som en strålende samling! så nå kan du se deg fornøyd og ferdig. Særlig :p

sort blir sikkert superfin med det turkise fra nicolines ja! Kanskje du må ha turkis stelleveske også ;)

Om lufthjul er på vei ut burde man ihvertfall alltid ha mulighet til å velge det!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21092

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe.... vi derimot får nesten ikke kanalhjul lenger, fordi alle vil ha lufthjul. I fjor fikk man nesten ikke tak i brio med lufthjul, og i følge leverandøren skal de muligens gå bort fra dem igjen som standard, fordi folk spør etter lufthjul og spes. bestiller det.. hehe

man skal høre mye før øra detter av... hihi
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21099

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Høres nyyyydelig ut med sort vogn, med sort og turkis tilbehør :)

Er jo en bra vognstall det! Synes de utfyller hverandre perfekt ja, hver til sitt bruk ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21104

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Gratulerer me ny vogn :party2::
Må jo være en bra dag når du får me mannen på vognshopping :laugh:
Vi må få se bilder og høre hva du synes snart :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21109

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Mannen er bare redd jeg fortsatt ikke skal være fornøyd, men det er jeg. For nå. :laugh:

Bilder ja, det MÅ jeg lære meg å legge inn snart. Er det vanskelig?
Skal ta bilder når jeg får pakken fra Nicolines verden.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21112

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg skjønner ikke noe av det nye linksystemet, men bilder er enkelt. Bare å ha dem lagret på dataen din og laste dem opp nederst i innlegget og trykke img :)
MtL og spentsmurf gjør det via photobucket tror jeg, men det får ikke jeg til ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ut, en inn. Spennende vogndag... 14 år 9 måneder siden #21127

Ååå, gratulerer så mye med ny vogn!! :) Du må lære deg å laste opp bilder, for jeg vil se ;)

Får du ikke til å laste opp her, er det bare å søke på photobucket oppe i søkfunksjonen her inne, så får du opp flere tråder der det er forklart hvordan du laster opp der ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.695 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!