Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: BEBE CONFORT

BEBE CONFORT 16 år 11 måneder siden #186

  • Hagen
  • Hagen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Jeg ser mange kritiserer denne vognen, jeg må bare beskytte den litt.Jeg har selv bebe confort vognen og er kjempe uenig i all kritikk der kommer med om vognen! Baggen er godt polstret til vinter bruk, og JA det blir liten plass til en voksipose som selgere ikke anbefaler lenger fordi den er så stor å tung! Selv bruket jeg en dunpose og brukte bagen fra august til mars/april tider! Og bagen er ikke 70 cm, den er 79 cm lang! Den er også større en Quinni sin bag!:silly:
Understellet er også kjempe lett og enklet og slå sammen og jeg får plass til vognen i min lille Golf B)
Når jeg begynte å bruke sportsvognen var jeg litt i tvil på kallesjen, men kunne jo ta kallesjen fra baggen og bytte ut med den på sportsdelen :) Og da var den jo helt perfekt!
Bil stolen er så som så, ja litt kronkete å feste, vet de nå har kommet med base! Men som jeg tenkte, var at denne bilstolen hadde vært en av de beste i test, og kun det beste for mitt barn ;)

Jeg kan ikke annt enn å anbefale denne vognen på det sterkeste. :blush:<br><br>Melding redigert av: Hagen, den: 23.05.2007 20:52
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:BEBE CONFORT 16 år 11 måneder siden #187

  • siri
  • siri's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • Innlegg: 137
Supert innlegg!
Men det er enda bedre forsvar for vognen om du legger inn en anmeldelse på den her: http://www.barnevognguiden.no/bebe-confort/bebe-confort-hightrek.html, da vil jo ratingen på vognen stige;) Det er jo dette folk først og fremst vil se etter B)
Administrerende utstyrsfreak med to tette tuller
Siste endring: 15 år 3 måneder siden av jec.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:BEBE CONFORT 16 år 11 måneder siden #188

  • Hagen
  • Hagen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
den siden skjønte jeg INGEN ting av:angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:BEBE CONFORT 16 år 11 måneder siden #189

  • siri
  • siri's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • Innlegg: 137
Uffda!

Takk for at du sa ifra! oppdaget derfor at det har skjedd en feil så man ikke kommer inn på siden. Skal fikse dette asap!

til alle: fint å si ifra til oss via mail - Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen om du har noe på hjertet.
Vi vil jo at dette skal være enklest mulig, så alle tilbakemeldinger hjelper!<br><br>Melding redigert av: siri, den: 24.05.2007 08:58
Administrerende utstyrsfreak med to tette tuller
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.503 sekunder