Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Jeg kan ikke FATTE at TFK tapte en sånn test...??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg kan ikke FATTE at TFK tapte en sånn test...??

Jeg kan ikke FATTE at TFK tapte en sånn test...?? 16 år 11 måneder siden #176

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Jeg merker jeg blir nesten litt irritert! Og så påpekes det at vognen virker ruglete?? Asså går man på brostein vil jo alle vogner virke \"ruglete\"??!

Teuotnia Prestige må jo være den kjedeligste vognen på markedet..

Tror jeg slutter å lese sånne tester jeg - man blir jo bare enda mer forvirret. :blink: Jeg ville lissom ha TFK jeg da.. :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg kan ikke FATTE at TFK tapte en sånn test...?? 16 år 11 måneder siden #177

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Noen som skal selge sin TFK veldig billig forresten :P ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg kan ikke FATTE at TFK tapte en sånn test...?? 16 år 11 måneder siden #178

  • mamsi77
  • mamsi77's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
Detr jeg reagerer på, er at quinny fikk sååå mange poeng selvom den veltet!!!! ække det litt merkelig??:blink: Da burde vel kanskje tfk sin skranglethet virke litt mer som en bagatell i forhold....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg kan ikke FATTE at TFK tapte en sånn test...?? 16 år 11 måneder siden #179

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Enig med deg. Rangle-TFK kom dårligere ut en velte-Quinny! Tenker sånn at de som har testet har sett hvilke vogner som er mest populære (quinny, TFK) for så å slakte de i testen sånn at folk skal bli forvirret over sitt eget kjøp.. uhhhmmmmm... eller? :evil:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg kan ikke FATTE at TFK tapte en sånn test...?? 16 år 11 måneder siden #180

  • blomst
  • blomst's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 58
Ja, jeg lurer veldig på hvordan testkriterier de har. Det virker hvertfall som et stort gap mellom hva ekspertene kommer frem til, og hva folk er fornøyd med!

Teutonia Prestige har ikke luftdekk, ikke håndbrems, dårligere manøvrerbarhet enn trehjulinger og får allikevel toppscore.. :huh:<br><br>Melding redigert av: blomst, den: 09.05.2007 21:58
Den stotle eier av følgende vogner:
TFK Jogster Twist | Mutzy Urban Rider| Phil&Teds e3 Twin | Maclaren Tecno XT | Easy Walker Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg kan ikke FATTE at TFK tapte en sånn test...?? 16 år 11 måneder siden #181

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja,jeg syntes dette var litt rart.. når man gjør en sånn test, bør man ikke da teste enten 3 hjulinger eller 4 hjulinger? blir det ikke litt rart å blande dette sammen i et stort sammensurrium? Det er klart at teutonia med 4 hjul virker mer stabil, men den kan jo ikke sammenliknes med de andre i manøvrering og fremkommelighet?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg kan ikke FATTE at TFK tapte en sånn test...?? 16 år 11 måneder siden #182

  • mamsi77
  • mamsi77's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
enig. vogner som testes bør ha de samme / liknende utstyrsliste, ellers er det ikke sammenlignbart, syntes nå jeg.. De kunne jo valgt en teutonia 3 hjuling istedenfor, da hadde testen vært litt mer riktig.. og kriteriene bør komme tydelig frem for offentligheten, for stemmer ikke de kriteriene med dine egne, så blir jo dette like rart som å ukritisk følge filmkritikernes meninger ( en rar sammenlikning, men dog...:whistle: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg kan ikke FATTE at TFK tapte en sånn test... 16 år 7 måneder siden #385

  • aquilla
  • aquilla's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 3
Hvor er denne testen???:huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg kan ikke FATTE at TFK tapte en sånn test... 16 år 7 måneder siden #387

  • blomst
  • blomst's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 58
Den stotle eier av følgende vogner:
TFK Jogster Twist | Mutzy Urban Rider| Phil&Teds e3 Twin | Maclaren Tecno XT | Easy Walker Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.938 sekunder