Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: quinny

quinny 17 år 3 dager siden #171

  • birgit
  • birgit's profilbilde
Har lyst til å kjøpe meg en quinny vogn ,men vet ikke hvilken .Tulla er 15 mnd og trenger en vogn som også kan soves i.Har hørt at det er noen quinnyvogner som velter lett,hvilken er det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:quinny 17 år 3 dager siden #172

  • siri
  • siri's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • Innlegg: 137
Jeg har selv kjøpt quinny buzz til min 16 mnd gamle. Dette er en superkul vogn, men skulle gjerne sett at setet var utformet litt annerledes mht. soving. Bena blir liggende i en liten knekk oppover når du vipper den tilbake. Jeg ville kanskje gått for speedy? den er lett og liten, og en bedre liggekomfort. Freestyle blir jo litt større igjen, og ville kanskje ikke valgt den som en nr. 2 vogn? Eneste jeg har hørt om velting, er den ene anmeldelsen som ligger inne på freestyle

www.barnevognguiden.no/quinny/quinny-fre...-3-xl-comfort-2.html

(Men må innrømme at jeg aldri har hørt om dette før....)
Administrerende utstyrsfreak med to tette tuller
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:quinny 17 år 3 dager siden #173

  • Slaraffen
  • Slaraffen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Speedi er ganske kort i ryggen, da (44 cm). Så den egner seg kanskje ikke så godt som sovevogn. Er det forresten en hovedvogn eller nr.2 vogn du vil ha?<br><br>Melding redigert av: Slaraffen, den: 04.05.2007 17:36
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:quinny 16 år 10 måneder siden #224

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg har ikke erfaring med andre enn Buzz. De nye vognene ser bedre ut i setet enn 06 modellene syns jeg. VI hadde Buzz i to uker før vi solgte den igjen. Likte ikke hjula på den, og den virka så \"skranten\"...
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.571 sekunder