Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder EW solgt - hva nå?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: EW solgt - hva nå?

EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15919

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Da var EWn solgt. Det var kjempetrist, men de virket superhyggelige og kjempesøt unge, den får nok et godt hjem :s

Men nå da.. Har jo ikke råd til tfk'en enda uansett. Så nå har jeg begynt å fundere på å selge spiriten nå, mens det er vår/sommer og den enda er som ganske ny å regne. Hmm..
Den er jo ikke spesielt god å trille som EWn, men den er like nydelig fin, så det er jo alltid et sårt punkt ;)

Og så er det det med vendbarheten som har vært hele poenget med den i utgangspunktet da.. Idag sutret symre i vogna konstant de første timene ute og hang over kantene og glodde. Så vi snudde sittedelen og vips var hun fornøyd. Det var jo sånn da vi bare brukte EWn også, at symre var fornøyd, mens jeg savnet praten.
Er det virkelig bare for min skyld vi har spiriten?? :huh:
Nå er det jo bare et par måneder igjen av den store trilleepoken vår, da er det barnehage og skole, og da spiller det kanskje ikke så stor rolle allikevel.

Tenkte kanskje vi kunne kjøpe en mei tai og ha i handlekurven på tfk'en, kanskje det hjelper litt?

Jeg har jo så elendig impulskontroll at jeg trenger virkelig innspill :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15924

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vet ikke om jeg har noe fornuftig å komme med, men kan jo prøve :P

Jeg syntes det var for tidlig å kun trille framovervendt med barna da de var så små. Jeg savnet praten og kontrollen, og syntes i noen situasjoner at det var greit å ha muligheten til å skjerme dem litt ved å trille mot meg.
Men om hun ikke trives den veien uansett så faller jo det argumentet litt i grus. Likevel ville nok jeg, om detvar meg, prøvd noe trilleturer til og sett om det var samme hver gang. Altså at hun vil se framover.

Når det gjelder å få solgt den får nok sikkert like mye for den til høsten, den er jo uansett ikke så mye mer brukt :)

Du må vel nesten bare følepå det selv, om du er klar for å ikke ha muligheten til å ha henne mot deg.

En mei tai kan etter min mening ikke erstatte vognen, men er alltid kjekt å ha med uansett. Variasjone er alltid gøy ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15933

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Nei den er ikke så mye mer brukt i høst, tenkte mer på at det er nå 4-hjulingeiere har lyst til å prøve 3-hjulinger!
Jeg skal ha henne fremovervendt i spiriten ut uka, så får vi se hva jeg tenker om det da. Vanskelig å finne tålmodighet :s

Mei Taien tenker jeg egentlig bare som variasjon ja, og for nærhet på tur hvis vi bare har tfk'en.

Det jeg tenker mest på er egentlig sommeren, vi skal jo på sørlandet første uken i juli, i dyreparken og greier, og så på vestlandet resten av måneden. Da er det vel hyggelig å kunne se henne og peke og prate om det vi ser, hun er jo så glad i dyr. Men da kan hun jo også sitte i mei taien, men da ser un kanskje ikke så mye? Vanskelig :woohoo:

Vil ha Tfk NÅ ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15939

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tja, jeg er vel litt farget siden jeg har en spirit og er fornøyd med den, men jeg tror jeg ville hatt den ut sommeren. Da har du mulighet til at hun kan sitte begge veier, så får du se hvordan hun liker det. Da kan du selge den i august og kjøpe tfk da. Da holder det kanskje med tfk og cybex i vinter :-)

På den måten rekker du å spare opp penger til tfk også, og symre kan fortsatt lese deres ansiktsutrykk.

Mei tai er kjekt uansett, men det er jo ikke en vogn.... Mange velger jo bare å bære, men her ser vi at vi har vent Amelia på å sitte for seg selv å pludre litt... Så hun blir av og til litt utålmodig i mei taien....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15940

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
JA, det er absolutt det mest fornuftige å vente til vi kommer hjem i august. Jeg er bare så fryktelig utålmodig :p
Kan jo hende jeg får skrapt sammen nok til en tfk iløpet av juni også da, så kan jeg ihvertfall vite at den står her og venter på meg mens vi er borte ;)
SKulle helst hatt begge to jeg, men det er innmari upraktisk, og det blir bare til at den ene alltid blir brukt uansett :dry:

Symre vil nok også bli utålmodig i en mei tai, men det hender jo hun blir kjempelei av å sittei vogn også, og da hadde det vært kjekt, uansett hvilken vogn vi har :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15947

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Hvis hun sitter på ryggen i meitai så vil hun få sett ganske mye, hvis du klare å bære henne høyt opp. Ellers er jeg enig i at bæretøy ikke kan erstatte vogn for oss heller, selv om mange kun bærer og syns det er stress med vogn. Vogna er uansett god og ha til å legge ting i når man er på tur... :laugh:
Oskar er veldig glad i vognene sine han, så lenge de ikke står stille. Unntaket er når han skal sove, da kan den gjerne stå stille.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15949

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja er du gal, jeg er jo her inne på forumet av en grunn ;) kunne aldri i livet erstattet vogn med bæretøy! Jeg driver bare og prøver å overtale meg selv til å tro at hvis jeg kjøper en mai tai å ha med i vogna så kommer jeg ikke til å savne å ha vendbar vogn :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15951

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
MariHønaMedHvitveis skrev:
Ja er du gal, jeg er jo her inne på forumet av en grunn ;) kunne aldri i livet erstattet vogn med bæretøy! Jeg driver bare og prøver å overtale meg selv til å tro at hvis jeg kjøper en mai tai å ha med i vogna så kommer jeg ikke til å savne å ha vendbar vogn :p

Gidder du overtale meg og til å tro det?
:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15952

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vi får overtale hverandre :laugh:
Hvor gammel er gutten eller jenta( :blush: ) di igjen? Jeg klarer bare ikke holde styr på hverken hvem som har hvilke vogner eller hvem som har gutt/jente/alder her inne :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15953

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hvis du klarer å være veldig fornuftig å vente litt med tfken så kan det jo være at den kommer på salg på sensommeren/høsten :)
Men er ikke akkurat tålmodigheten selv når jeg først har bestemtmeg for noe :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15963

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
MariHønaMedHvitveis skrev:
Vi får overtale hverandre :laugh:
Hvor gammel er gutten eller jenta( :blush: ) di igjen? Jeg klarer bare ikke holde styr på hverken hvem som har hvilke vogner eller hvem som har gutt/jente/alder her inne :dry:

Neimen ikke så rart det, så mange vogner som er i omløp her inne. :laugh:
Oskar er 11 måneder, så fremovervendt skal jo gå helt greit i den alderen der sånn egentlig... :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #15967

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Symre er bare 8 da :s Nei, vi bør gjøre som mammaslillevidunder sier begge to, prøve en uke eller to med fremovervedt før vi bestemmer oss!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #16008

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Men du, tenk på alle som bruker opp alle pengene sine i ferien og MÅ selge de splitter nye tfk'ne sine kjempebillig i august!!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #16011

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
God tanke spentsmurf ;) Og så er det kanskje noen som vil ha den kun i ferien, til litt større barn f.eks :)

Skjønner godt om du ikke venter helt til høsten,men tror nok du gjør lurt i å se det litt an før du selger teutoniaen ja. Ikke så gøy å selge og oppdage at man trenger den...

Eller, er det kanskje ikke så dumt det? :blink: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #16053

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja du er jammen hjelpsom mammaslillevidunder :laugh: Nei, jeg får ta det på sparket tror jeg. Prøve å vente en uke ihvertfall ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:EW solgt - hva nå? 14 år 10 måneder siden #16056

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
hehe, litt spaltet :laugh:

Ja du gjør sikkert lurt i å se det litt an :)
Jeg kommer nok til å ha mulighet for å trille vendbar vogn til ungen er minimum 1 år neste gang også :)

Skal krysse fingrene for at det dukker opp en brun tfk i drammensområdet til 3200 kr i nærmeste framtid ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.650 sekunder