Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Jeg trodde EW var en stor vogn??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg trodde EW var en stor vogn??

Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15051

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Nå har vi bare brukt spiriten de siste par ukene siden vi fikk den, og da vi brukte EWn idag ble jeg overrasket!
Når hun ligger i liggestillingen ligger hun med rumpa i rumpegropen og hodet helt i bakveggen og får stelleveska i hodet.. Hva skjer??? hun er 8 måneder og 68 cm lang, jeg trodde EW var en vogn vi kunne ha ut vognperioden?
Når hun sitter har hun en 5-6-7 cm å gå på.

Så nå sitter jeg og lurer på hva vi gjør til høsten, ved bhg-start?
Da har vi spiriten og EWn og hadde vel egentlig ikke tenkt å kjøpe egen barnehagevogn. Vi kommer til å sykle og trille til bhg året rundt, vi har ikke bil.
Driver og lurer på å kjøpe en brukt simotrille feks, men blir det teit å ha en vogn i barnehagen til soving og så en vogn som vi leverer og henter henne i som da jo også må stå i bhg? hmmm...

Symre sover alltid io vogn på dagtid, så vi trenger en vogn hun kan sove i!
Hvordan er det med tfk egentlig, selv om den ikke er like lang i cm så er vel setet designet litt annerledes pga det justerbare fotbrettet.
I EWn må jo rumpa ligge der det går opp, der knærne er når hun sitter. I tfk blir kasnkje hele setet helt flatt i liggestilling? eller? Hva med oth? skjønner ikkeno jeg.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15056

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Huff så kjedelig at den er slik da... Det var dumt. Trøsten er vel at hun vokser ikke så fort og mye fremover som hun har gjort, men likevel hun vokser jo mye det neste året også.

En egen barnehagevogn blir vel litt unødvendig når dere likevel må trille til barnehagen. Er jo ikke sikkert bh synes dne har plass til to vogner på en unge heller.

Jeg håper du får svar om TFK kan være noe, hvis ikke så får du bruke teutonia til soving enn så lenge....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15058

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Men den skal jo liksom passe til 3-4årsalderen! Jeg forstår det bare ikke! Hønemooooooorrrrrr - opplys meg!!

Nei, tenkte det ble dumt med to vogner i barnehagen ja. Vet ikke helt hva vi skal gjøre jeg da. Har jenta di goood plass til å sove i spiriten? vi skulle jo selge spiriten iløpet av høsten/vinteren vi, og bare ha EWn!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15069

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, hun har god plass både til å sitte og sove i den. Jeg har derfor bestemt meg for å beholde den så lenge jeg orker, er jo fornøyd med den sånn stort sett. Hadde knirkingen blitt borte ville jeg blitt ordentlig glglad igjen.

Nå ligger hun i buggysnuggle i den, fordi det har blitt kaldt igjen. Vi har også fortsatt forforlengeren. Den er så kjekk :-) Enda synes jeg det er godt med plass. Hun er forøvrig 73 cm lag og 9500 g
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15073

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja, er også veldig fornøyd, om jeg bare får byttet hjulene! Vil ha de som jeg hadde på mistralen, samme som mamman-til-lucas har, selv om jeg syns de vi har er finere.

Det er vel gjerne snakk om fra 2-årsalderen når folk snakker om at teutoniavognene blir tidlig for små? Og ved den alderen hadde jo vi tenkt å ha bare EW, men nå lurer jeg litt gitt. skikkelig ergelig det er. Men litt av et påskudd for å prøve tfk ;) Men jeg ville egentlig veldig gjerne ha EWn jeg nå da, slettet jo finnannonsen og greir, er superfornøyd med den!

Men du, fy flate så avhengig man blir av håndbrems??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15077

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe det skal være sikkert og vist! Jeg simpelten elsker min håndbrems, bruker den i tide og utide :-) Det er nok en av grunnene til at jeg er så glad i vogna mi :-)

GOdt den ikke piper, for det er vel det neste....

Kjedelig at dere er så misfornøyde med hjulene deres....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15080

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja, det var nesten så det var nedtur å trille EWn. Men bare i nedoverbakker da, bortover og oppover er EW som en drøm i forhold til spiriten, selv om jeg ikke syns spiriten er så ille heller. EW går virkelig av seg selv!
men jeg drev hele tiden og klemte på stelleveskereimen med høyrehånda i nedoverbakkene, men det hjalp jo ikke mye :laugh:

Jeg har samme hjul somd eg tror jeg, de med flere eiker? Trodde det var de som var standard med spirit før, mens de mamman-til-licas har er standard nå, så da er det kjipt at hennes er like ille som mine :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15082

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MAn kan velge 50 eller 60 hjul, og jeg tror 50 hjulene var standard i fjor i alle fall. Tror faktisk jeg måtte ha betalt ekstra for 60 hjul, men det er jeg litt usikker på da.

Jeg synes hjulene mine er litt for glatte på vintersføre, og jeg tror du vil være mer fornøyd med ew vinterstid. Det erjo snø i drammen også.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15084

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja, har absolutt planer om å bruke EW på vinteren, har jo hatt luftkanalhjul til både timmy og mistral i vinter. Men selv om simoen hadde lufthjul var det minst like håpløst pga størrelsen og tyngden, så lufthjul er ikke alt ;)
Jeg har også 50-hjul, men leste at 60 er blitt standard fordi de er bedre. Mer avrundet og litt smalere eller noe. Jeg hadde jo 60 på mistral, men har ikke fått testet spiriten på snø enda så jeg vet ikke om det er noen merkbarforskjell på 60 og 50 i snø.

Skulle gjerne hatt en tfk med EWs utseende jeg :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15089

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, vi får starte et eget vognmerke.....

Det ville vært fint å hørt om noen hadde hatt både 50 og 60 hjul på vinteren, og eventuelt hva som er mest ok.

Nei da, men alt i alt så er jo spirit en ok vogn, og jeg skal nok takle den et år til, bare den slutter å knirke. Når hun er to har hun vel vokst ut av den uansett ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15091

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Det blir vel med det som får teste begge hjulene, tror ikke jeg får kjøpt nye før etter nyttår. Så da skal jeg komme tilbake med konklusjon!

Spirit er super syns nå jeg! Har du amelia mot deg eller fra deg? Jeg har jo tenkt å selge den med en gang jeg er klar til å ha henne fra meg! Æsj altså, det går aldri opp med disse vognene! Bare styr!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15095

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har henne mot meg :-) Det er så koselig å se hverandre synes jeg
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15097

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
kjempekoselig! Det var vel bare to uker jeg brukte EWn før jeg kjøpte spiriten, og nå er det nesten bare spiriten som blir brukt, selv om EWn er en god del bedre å trille.
Lurer på når jeg føler meg klar til å bare ha henne fra meg?? Før den verste snøen kommer, håper jeg ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15108

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Hvordan er det med tfk egentlig, selv om den ikke er like lang i cm så er vel setet designet litt annerledes pga det justerbare fotbrettet.

Tfk er lengre enn EW, hele 4 cm. Så den er jo både lengre i cm + annerledes design. Så det er en større vogn :)
Men EW holder nok en god stund til, hun vokser jo jevnt over hele kroppen, så har hun 6-7 cm å gå på så kan hun vokse ganske mye totalt sett før den blir for kort :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15109

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du kan jo heller selge EWen om du skal selge en av dem, så kjøper du deg heller en tfk når spiriten ikke kommer seg fram lengre i vinter :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15114

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hm 6-7 cm var visst en overdrivelse sier sambo, mer 4-5. Men det erjo når hun sitter, og det er ikke noe stort problem. Det er mer når hun ligger som er problemet, hun har hodet godt gnurt inn i bakre veggen der. Altså om jeg tok av den avtagbare delen av kalesjen hadde hodet gått utenfor vognen :s Stelleveska stanger i hodet hennes når vi går!
Jeg skjønner ikke at ingen andre har dette problemet??

Hva med oth, hvordan er den på dette området? for den er vel kortere? Er den annerldes i setet på noen måte, alts helt flat? Men jeg vil ikke ha oth :( tror jeg ;)

Jeg vil ha tfk :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15118

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
EW er den korteste av de tre vognene. Jeg fikk dem målt og sammenlignet på barnas hus da jeg kjøpte othen min. Ryggen på EW var 48 cm, oth 50 cm, tfk 52 cm. Videre har EW det korteste forbrettet. Så de andre er lengre :)
Ville også valgt en tfk om jeg skulle kjøpt nå, litt for å prøve noe nytt men mest pga håndbrems, str. på setet og regulerbart fotbrett :)

Har aldri hørt klager på at EW er liten før, selv om jeg har visst at den er kortere enn oth og tfk f.eks.Men er jo litt drøyt at hun allerede har hodet utfor :dry:

Tfk har 1 m liggelengde, så den burde holde til hun er 3 minst :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15120

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Men i alle dager da, hva er poenget med EW da?? Bare utseende og ikkeno personlighet liksom ;) Nei den er jo fantastisk (!!) å trille da, og syns min brune er nydelig, men plutselig så stopper det der.
Men jeghadde inntrykk av at det var en vogn folk hadde ut vognperioden jeg, og at den var så stor og romslig.. Bare i bredden det, da?

Hva skal jeg gjøre nå da :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15123

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det er jo mange som har den ut vognperioden, jeg vet ikke hvordan det går til :P
HAr jo aldri prøvd ew annet enn på butikken, så kan ikke uttale meg noe om den egentlig...Men som sagt vet jeg om flere som har hatt den til ungen er 3. Kanskje de ikke sover i vogna? noen sover jo bare inne...

Othen vår begynte også å bli litt kort nå i vår synes jeg, men eldste lånte jo vogna da vi var på ferie i fjor. DA sov han greit i den, og da var han 3 år og ganske lang.
Så tror som sagt ikke at hun vokser så den blir mye mindre fort, siden hun vokser jevnt. Men er jo ikke noe moro når de er utenfor :dry:

Vet ikke hva jeg hadde gjort jeg. Om det plager deg mye ville jeg nok sikkert solgt den og heller kjøpt en tfk eller babyjogger (som er enda lengre) når Spiriten blir for liten eller om den ikke tåler vinterføret.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15126

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Symre sover jo bare i vogn på dagten, så det er lit viktig! Hun har sovet utrolig godt i den vogna, det er den hun sover best i, sikkert pga hengekøyesetet.

Hun vokser jevnt fremover ja, og som sagt er det ikke noe problem når hun sitter, og hun våknet ikke selv om stelleveska dundret inn i hodet hennes :laugh:
Men det irriterer meg noe helt vannvittig akkurat nå :p
Jeg villl ha en tfk, men det er så nedtur å gå ned i trillecomfort etter EWn :p
Også har jeg ikke råd til å legge så fryktelig mye mer enn en 1000-lapp ekstra i vogn, så da må jeg som du sier vente til jeg kan selge både EWn og spiriten, men jeg vil jo ha spiriten ihvertfall til oktober :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15130

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du får la være å ha stelleveske på håndtaket når hun sover da, bare legge den under så hjelper det litt :) Eller så kan du jo selge den og bare ha spiriten som jeg nevnte, om du klarer deg med bare den da :P Men du har jo også cybexen din :)

Så kan du jo følge med litt på finn, kanskje det blir litt lettere å få tak i brukt tfk når det er kommet ny modell :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15132

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Eller jeg kan bare sutre og klage litt til og se om irritasjonen går over ;)
Jammen greit at jeg har strollershopperen da, den er riktig så lekker som veske over skuldern også! Nå i sommer trenger heller ikke kalesjeveggen sitte fast i setet nede når hun sover, men i vinter blir det nok litt vel luftig hvis det ikke er tett der.

Har en som er interessert i EWn nemlig, men har ikke fått svar på pristilbud enda, kjenner jeg blir skikkelig usikker nå! Har jo harr kjempelyst på tfk lenge, men EW er så utrolig god å trille (og litt finere å se på) :s

blæ blæ, jeg skjønner ikke hva jeg argumenterer for eller mot engang selv her :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15135

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Sånn hadde jeg det litt da jeg skulle velge vogn sist, var mest pga trillekomforten jeg valgte oth. Men nå som jeg fikk trillet tfk en stund så synes jeg den kom seg ;) Så er nok mye vanesak også! Og jeg kan gjerne kompromisse litt på trillekomfort for å få finessene til tfk, den var ikke sååå mye verre å trille :P
Er jo en god vogn egentlig, bare at oth og ew er hakket bedre :laugh:

Utseende er nok iallefall en vanesak, viktigere med en god og funskjonell vogn enn en finere vogn :)

Du kan jo vente å se hvilket tilbud du får da, så kan du vurdere det derfra :) Kanskje noen kunne være interessert i å bytte også? Er vel ikke den helt store forskjellen på nyprisen på dem :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15139

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Syns absolutt ikke tfk er stygg! Jeg syns den er kjempefin, særlig i brun og mandarin (men mandarin kan jeg ikke ha). Jeg bare syns EWn er finere, er så glad i brunfargen. Det er noe med teutonia og ew sine brunfarger :)

Skulle ønske jeg kunne få trille en tfk ute, jeg har bare trillet den inne i en trang liten reflexbutikk med teppelagt gulv, to meter frem og to meter tilbake :dry:
Satser på å få prøve plummis sin i sommer, men det er en måned til jeg skal nedover og jeg vet ikke om jeg kan vente så lenge :woohoo:

Venter og ser an tilbudet ja. Sjekket nå og nå var det ikke så mange tfker på finn, syns det var hundreogørti for bare noen uker siden. Synd!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15142

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tfk går kjempefort, gjorde iallefall det. VAr på jakt etter brukt en stund før jeg bestemte meg for oth i fjor og de fleste som lå ute mer enn noen dager var enten gamle eller solgt. Mange som ikke fjerner annonsen :angry:
Ringte på flere etter bare noen timer, og da var de solgt :dry:
Men,men var jo kjempefornøyd med oth igjen jeg så :P

Fant forresten ut da ( i fjor altså) at tfk kommer på ca 4000 totalt om man bestiller fra kiddies24.com. Tips om du vil ha ny ;)

Synes forøvrig også brunfargen til teutonia og ew er kjempefine :)

En mnd går fort, så sikkert lurt å vente om du har mulighet til å få prøvd den :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15145

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
4000 totalt inkl frakt? Sportsdel med regntrekk, sånn standard? Hvor lang tid tar det da? hmmmmmm.. Sitter og titter meg rundt etter noe å selge her hjemme :laugh:
De fleste brukte ligger jo over 4000, og jeg er litt fargelåst, har hengt meg opp i den brune, flest sorte og blå på finn. Ligger en knallrosa der nå, syns faktisk den er kjempekul, men kunne aldri hatt den :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15151

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, inkl frakt, moms og standard regntrekk. Kun sportsvogn. Var 2008 modellen. Men du sjekke om den fortsatt er like billig da! Er tross alt ett år siden jeg sjekket, mye kan ha skjedd :)

Tror det tar et par uker med levering, men er ikke helt sikkert. Er også noen farger som ikke er på lager, de tar litt lengre tid :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15152

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Euroen har nok steget litt ja, tenkte litt på det. Var ganske lav da jeg sjekket sist.
Nå må man nok regne med ca 4500-4700 kr totalt. Er jo fremdeles billigere enn her hjemme, men ikke så mye at det er verdt det. Da er det bedre å kjøpe brukt eller vente på tilbud på barnas hus
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15153

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
3849 NOK eksl frakt ihvertfall, og det er inkl tysk avgift som det står norske kjøpere slipper. Hvor mye ca kommer i norske toll og avgifter tro, noen som har peiling på det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15154

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
der var du raskere enn meg gitt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15155

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
3350 norske kroner får jeg det til å bli når jeg følger bestillingen på kiddies!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15158

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har sikkert regnet litt feil jeg da! For det hørtes mer ut som den summen jeg fikk i fjor ja :)
Så må du legge til 25% i moms + 200 kr i tollgebyr.

Det blir vel ca 4300 det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15160

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jøss kan du hoderegning også du, det kan ikke jeg :p (og apropos, der var vi inne på enda en grunn til å velge blidern fremfor høgskolen, jeg er humanoria fra topp til tå, realfag gir meg feber :laugh: )

Men da er det nesten så det er verdt det, da. Men jeg er litt skeptisk til å bestille så store, dyre ting fra utlandet, hva skjer om den blir ødelagt, feks?
Brun er ikke på lager, tar 2-3 uker. Mon tro om jeg da skulle gått for olive. hmmmmmmm. Skal jeg virkelig ha ny vogn nå? Ik ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15171

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
4600 ca får jeg det til å bli da. Hmm, er skikkelig usikker på om det er verdt det da :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15172

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du kan jo drøye det litt, og kanskje få prøvd vogna før du bestiller :) Jeg vet faktisk ikke hva som skjer om den blir ødelagt :unsure:

Butikken har vel ett visst ansvar, men om de ikke følger opp er det jo vanskelig å gjøre noe med det. Men har bare positive erfaringer derfra selv, men har ikke hatt reklamasjoner så der vet jeg ikke...
Mye kan jo også fikses i Norge, men da kan det være du må betale for det. Men nettsiden skal være seriøs den, så vidt jeg har fått med meg. Har bestilt derfra 2 ganger selv :)

Om du vil kjøpe og helst vil ha brun hadde jeg ventet de ekstra ukene, så kort tid i den store sammenheng. For den brune er veldig fin ;) Men det er olive også, om enn litt lik spiriten din :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15173

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Og jeg har store begrensninger når det gjelder hoderegning, så jeg hadde nok også valgt Blindern av den grunn ;) + at fagene der sikkert er enda mer interessane og dyptgående enn mange av fagene på høgskolen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15175

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
har aldri sett olive i virkeligheten, men syns den ser litt mørk ut, egentlig ikke lyst på den. Nei, syns jeg må ha ihvertfall èn brun vogn i stallen, syns det er så fint :)
Jeg får sove på det, se hva hun som er interessert i EWn sier, se hva sambo sier (hvis han ikke bare svimer av..). Og om jeg klarer skal jeg vente til jeg forhåpentligvis har fått prøvetrillet en ute ( :kiss: Plummis, smiske smiske ). men jeg har vel ikke akkurat vist meg veldig tålmodig når det gjelder barnevogner :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15178

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh: Er ikke særlig tålmodig selv når det kommer til det :)

Da stemte jo den prisen jeg kom fram til først. DA er det jo bare 400 kr under tilbudene som er på barnas hus innimellom, og når det er snakk om enn så dyr vogn så ville jeg virkelig ha ventet på nytt tilbud altså! Om noe skjer er det mye lettere om den er kjøpt her.

Og siden den er så dyr så kan det jo være en veldig god grunn til å prøve den, og kanskje ta seg tid til å leite litt etter en brukt en :)

Om du ikke får bra tilbud på EWen så kan du jo prøve å bytte den i en tfk. Bare å høre på div nettsteder, kanskje du får napp :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15179

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja jeg får vel vente da :dry:
Godt noen holder meg igjen :laugh:
Skal absolutt legge ut noen innlegg om bytte, det skader jo ikke, selv om jeg ikke kan se hvorfor noen skulle ville bytte.
Men først og fremst skal jeg sove på det :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15181

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det er nok lurt å sove litt på det ja, mye kan forandre seg når man bare får tenkt seg litt om:)

Kanskje noen har like lyst å prøve noe annet som det du har? :P Eller har lyst på en lettere og nettere vogn? Kan virkelig være verdt ett forsøk å legge ut noen bytteinnlegg :)

Nå skal jeg sove også, prøve å sove av meg migrenen jeg har slitt med i hele dag :angry: Kjenner det dunker godt når jeg sitter innpå her, så burde nok ikke...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15188

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Jeg prøvde EW på min lille gutt. Han er 75 cm lang og lang i ryggen og jeg synest jeg hadde litt å gå på. Nok til å kjøpe å ha en god stund :laugh: :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15192

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du får kjøpe Marihøna sin du da :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15217

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
vær så god, mend ada får du ikke svare i den tråden der jeg spør hva dere sns jeg kan ta for den :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15220

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh:
Men det har jeg gjort :)

Og synes iallefall ikke du skal under 3000, selv om du er utålmodig og noen prøver å prute ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15301

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Du må ha is i magen du klarer deg med bare spirit og cybex noen dager og vet du :)

Selg først og kjøp etterpå, det går fint. Jeg snakker av erfaring nå :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15304

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja, jeg må nok gjøre det den veien denne gangen. kjedelig :dry: :p
Klarer meg forsåvidt fint med spirit i uker og måneder, så jeg får smøre meg med tålmodighet! Uff, synd å selge EWn :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15326

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Helt enig med Spentsmurf her. Litt fornuft kan være bra og ha :)

Synd med EWen ja, men om du ikke trives med den i forhold til sitte/liggekomforten til Symre så er jo det ganske viktig. En av de virkelig gode grunnene til å bytte vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15329

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Nå har jeg ikke vært helt oppdatert her, men hvem vogn skal du ha nå da Marihøna :laugh:
Blir d TFK eller? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15331

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ser ut som det er den hun har tenkt seg ja :) Står mer i den andre tråden her :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15334

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Jeg er ikke helt me om dagen jeg :laugh: :P :P :whistle: :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15337

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ikke lett å følge med her inne :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15347

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja nå blir det Tfk på marihøna, woopsy! Tror ingen greier å henge med på alle kjøpene og planene om kjøp jeg slenger om meg :laugh: :blush:
Har så godt som bestemt meg, selv om jeg har skikkelig lite lyst til å selge EWn, er blitt like glad i den vogna som jeg var i den nuuudelige tåkeblå simoen :s
meeeeeeeen man er da en altoppofrende mor 8)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15377

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe... Jeg forstår deg så godt, det er vemodig å selge vogner, men tenk da, du får deg en ny tfk!!!! Heldiggris!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15404

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja, gleder meg kjempemasse! Jeg hater å vente! Jeg tror jeg skal legge ut finnannonse ikveld for å få fortgang på EW-salget. Haster vel ikke da, for i sommer er vi bortreist hele juli og da blir det spiriten som får være med, så får jo ikke brukt vogna før i august om jeg kjøper den før. Bortsett fra om jeg får kjøpt den NÅ :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15432

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Det syntes jeg hørtes merkelig ut... Min yngste, som har vært den som har brukt EW er en stoooor jente. Hun har hele tiden hatt god plass i vognen, og det har vært langt opp til kalesjen??? :huh:

Kan du legge ut et bilde av det? det er jo litt rart hvis gullet ditt kun er 68 cm og stanger, mens minsten her i huset er snart meter'n!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15434

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
liggende, altså?? Sittende er det langt opp til kalesjen, men bare noen få cm til enden av ryggen. Men det er jo ikke noe problem. 'Men når hun ligger har hun rumpa nedi gropen der før det går oppover for føttene, og da er hodet i veggen så den buler ut.
Kan ta bilde imorgen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15435

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det du skriver nå stemmer mye bedre med det jeg har hørt tidligere Hønemor, så jeg synes også det var rart at hun stanget oppi så fort. Men har kanskje noe med liggestillingen å gjøre??

Var nettopp ett innlegg på Dib (jada, jeg sniker innom av og til :laugh: ) om en som prøvde de fleste vognene og gutten hennes hadde bedre plass under kalesjen på ew enn på oth til tross for kortere rygg. Men det var kanskje når han satt...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15437

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg skjønner iiiiiiiiiiiiiiingenting.... :huh: Men sittende er jeg med ja, det er god plass under kalesjen. men litt kort til kanten av setet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15443

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Er nok i sittende det er snakk om da :)

Jeg har jo ikke peiling på hvordan vogna er med barn liggende i den så jeg aner jo egentlig ikke :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15473

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja, her i huset har det i allefall vært god plass både sittende og liggende.. :ohmy: Jeg syntes og dette var veeeldig rart. Hadde en Mutsy før EW, og den måtte jeg bare selge før snuppa var året, for DEN var liten. - forøvrig også et skikkelig herk av en vogn :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15477

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det med Mutzy har jeg også hørt mange som sier :laugh:

Rart det er så forskjell på plassen til ungene i EW da. HAr detnoe med hvordan de ligger?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15481

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ene forhandleren i byen her har sluttet med mutzy pga for mye feil med vognene sa de. Men det var samme osm ikke orket å selge brio da ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15484

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Det må jo være noe sånt? trodde EW var en av de vognene med lengst rygg - sammen med P&T og TFK?.. Jeg har jo skilt lag med min EW, ellers kunne jeg og tatt et bilde for sammenlikning :)

og Æsj.. ikke få meg til å staarte på den derre mutzy regla, jeg har sååå mye aggresjon mot den vogna :laugh: :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15485

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Men det med Mutzy stemmer nok det :) Var veldig mye klage på de. Tror ikke de selges i norge lenger, de som forhandlet dem sluttet vel med det tror jeg.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15491

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
MammasLilleVidunder skrev:
Men det med Mutzy stemmer nok det :) Var veldig mye klage på de. Tror ikke de selges i norge lenger, de som forhandlet dem sluttet vel med det tror jeg.
Ja, det stemmer det, og DET er jeg glad for :laugh: Vet du, bremsene sviktet på min en gang til og med, og hadde jeg brukt ett sekund lengre på å reagere så tør jeg ikke tenke på hva som hadde skjedd! Vognen var på full fart utfor! jeg hadde mareritt i flere netter etterpå hvor jeg gik igjennom dersomattehvis :dry: En annen gang hang bremsene seg opp, fikk ikke løsnet dem, og måtte bære vognen med ungen oppi hele veien hjem! Nei, den gikk rett på dynga, skal jeg si dere :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15497

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:woohoo: Det hørtes skikkelig skummelt ut!! Skjønner at du hadde mareritt om det ja :dry:
Hørtes ut som dynga var rette plassen!

Men må innrømme at jeg måtte trekke litt på smilebåndene når jeg ser deg for meg bærende på vognen hjem :laugh: :laugh:
Opplevde det selv med ene vognen min, men det var en annen grunn. Ikke mye blid da jeg kom bærende hjem nei :laugh: :laugh:
Men morsomt i ettertid ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15501

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff... KJenner jeg er glad jeg ikke har mutzy nå. Jeg vurderte en mutzy spider, men kjøpte solano i steden....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15505

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
huff jeg vurderte også mutzy da jeg begynte å drømme om svingbare hjul. Glad jeg våget meg på trehjuliger nå ja!
Men ,må også få lov til å humre litt av av tanken på den siste episoden der ja :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15508

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Godt det ikke er bare meg som synest sånn er morsomt :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15511

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
MariHønaMedHvitveis skrev:
huff jeg vurderte også mutzy da jeg begynte å drømme om svingbare hjul. Glad jeg våget meg på trehjuliger nå ja!
Men ,må også få lov til å humre litt av av tanken på den siste episoden der ja :laugh:

Hihihi :laugh: Ja, tror det så rimelig komisk ut ja! Jeg var skikkelig forbannet, og heelt rød i toppen (loover at det er rimelig slitsomt å bære en vogn med unge og alt på den måten :laugh: :laugh: Og gubben fikk huuuden full da jeg kom hjem, akkurat som det var hans feil liksom! haha :laugh: :laugh: Ja, jeg kan le av akkurat DEN episoden nå i ettertid, men det var virkelig en vogn som kun hørte hjemme på skraphaugen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15515

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh:
Da så du sikkert ut sånn som meg da jeg kom hjem med min under armen :laugh: Det var i tillegg på vinterføre :laugh:

Stakkars uskyldige mannen din :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15530

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Huff, men godt du ikke solgte den videre, tenk på den samvittigheten om det skulle skje noe da!!!

Men å bære vogn høres grusomt ut.. Er jo en grunn til at den har hjul!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trodde EW var en stor vogn?? 14 år 10 måneder siden #15622

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vogn er TUNGT ja :laugh:

huff nei hadde ikke vært snilt å selge videre en vogn som er så dårlig, men tror jeg hadde prøvd å heve kjøpet....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.178 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!