Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Sort eller blå vogn?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Sort eller blå vogn?

Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #1485

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jeg klarer ikke å bestemme meg helt for hvilken vogn jeg skal kjøpe til gutten min, men det er ikke det eneste dilemmaet :S
Jeg synes blå vogn er utrolig fint, men det begrenser vel litt på tilbehør, og er kanskje ikke så lett å selge videre? Men såååå fint da!

Sort kan man ha alt mulig med tilbehør til, men den er jo ganske kjedelig uten stelleveske, poser og tepper da.. Pluss at det kan bli litt vel varmt om sommeren.

Sukk, valgets kvaler :dry:

Hva ville du valgt?

Vognene jeg står mellom er Tfk og Cangaroo
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #1503

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Blå er for kjedelig, iallefall om du tenker marine:)

Svart er fint, om enn litt kjedelig. Og veldig lett å selge videre:)
Synes også den brune tfk er nydelig jeg da:)

Går du for cangaroo så er det mange fine farger :) Tror det er en som er svart med litt skarpe blåe detaljer. Det er fint!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #1514

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Takk :)
Nei tenkte den litt klarere blåfargen, men man blir kanskje fort lei av den?
Brunt er kjempefint, har du sett den live?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #1551

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja jeg har sett den live, nydelig:)

Den skarp blåe er også veldig fin, men ser for meg at den er litt skittsom kanskje??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2277

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg ville valgt sort vogn. Fordi sort er lettere å matche med andre frger, enn hva blått er.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2285

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja, den nye brune fargen til TFK er heelt nydelig! Men, for å svare på spørsmålet ditt, så tror jeg jeg ville valgt sort. Da har du en unskyldning for å kjøpe deg en smasching stelleveske ;) - i tillegg til at den er enklere å selge, og du har flere muligheter med å variere med poser, tepper etc.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2292

Må nåkk si meg enig me Hønemor. Hadde absolutt gått for svart og heller brukt litt farger på stelleveske el vognpose :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2382

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Mmm...må vel bli sort her ja :)
Godt med litt hjelp til å tenke!

Brunt ER jo fint det og...men nei, jeg går for sort!
Nå er bare problemet hvilken vogn:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2431

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
Teutonia vogna mi er blå---fornøgd med fargen,men ser at dei svarte kanskje er hakket finare...
Eg ville godt for svart tfk,sjølv om den klareblå fargen er fin og..Vennina mi har den på si vogn....
Men som sagt før,så når ein har svart vogn kan ein matche med det meste=)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2554

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Om det er tfk du går for så virker kanskje sort minst ruvende også, det er jo en fordel:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2589

  • Meg06
  • Meg06's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 12
Jeg ville kjøpt sort vogn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2672

  • Kathinka
  • Kathinka's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Holder også en knapp på sort.

Og skulle jeg valgt mellom TFK og cangaroo, så hadde det blitt TFK.

Jeg har TFK og søsteren min har Emm. Cang. Mulig hun har støtt på en skikkelig mandagsvogn da, men hun har hatt masse problemer med den.
.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2674

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Kathinka skrev:
Holder også en knapp på sort.

Og skulle jeg valgt mellom TFK og cangaroo, så hadde det blitt TFK.

Jeg har TFK og søsteren min har Emm. Cang. Mulig hun har støtt på en skikkelig mandagsvogn da, men hun har hatt masse problemer med den.

Åh? hvilke problemer da? har hørt så mye positivt om den her inne, så greit å høre litt andre sider ved denne vognen også! jeg har ingen erfaring med den, og trenger å høre litt mer negativt slik at jeg ikke går hen og kjøper den bare fordi alle andre er så fornøyd med den (JA jeg ER virkelig redd for å gå glipp av noe!!:laugh: :laugh: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2676

  • Kathinka
  • Kathinka's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Har mest vært understellet, ett eller annet med hjulene eller noe. Kan spørre henen mer detaljert om det visst du ønsker. De har i hvertfall hatt den inne på reperasjon 2-3 ganger, og deler måtte bestilles og det tok uker før de kom. Dermed var de jo uten vogn i en periode og, ja...

Hun har nettopp byttet over fra bagen til sportsdelen, så jeg har ikke fått hørt så mye om sportsdelen enda. Men hun synes det var dumt at det ikke var fester for seler i bagen, for da måtte hun slutte med bagen før hun ønsket, siden jenta satt og ville henge over kanten.
Så er det jo det at sportsdelen er vendt fremover, men det er den jo på de fleste 3hjulingene.
.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2678

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
hmm.. ja, kjipt når man ikke får den servicen man forventer...:huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2684

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Neeeeei, ikke la det være noe galt med Cangaroo!!!! Håper det gjelder kun hennes og ingen andre Cangarooer.
Har hørt sååå masse positivt om vogna jeg også, at jeg sikler bare mer og mer etter den.
Kan du høre mer ang hva som er galt med den hadde det vært kjempefint, så er det nesten slik at man skulle hørt med leverandøren/importøren om det event er et vanlig problem med Cangaroo!


Har minst like lyst på TFK altså, så tusen takk for tips :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2701

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Haha - du får heller tenke som meg, Plummis - hver gang du hører noe negativt om en vogn: "phuuuu... da sparte jeg de pengene..:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2706

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Men ikke den, bare ikke den!!! *hulker*

Meeeen tror enda det var bare var en skikkelig "mandagsvogn", det kan vel skje innimellom.

Håper vi får vite hva som var galt, for jeg har jammen lyst til å sende en mail til Emmaljunga.
Det kan jo og hende det var en eldre modell, og at den hadde litt barnesykdommer..

Har enda troen på Cangaroo jeg ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2714

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har også cangaroo i kikkerten, kunne veldig gjerne tenkt meg å prøve den så har også lyst å høre hva som har vært galt med den!
Spesielt siden jeg må kjøpe brukt, greit å vite om det er noe spesielt man må være obs på...
Har til nå bare hørt positivt om den, så krysser også fingrene for at det bare er en mandagsvogn. Det kan jo skje med alle vognmerker.

Ellers så skal jeg ta til meg tankegangen din Hønemor:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2717

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Godt vi er flere som holder motet oppe når det gjelder Cangaroo ;)
Har hørt såååå mye skryt om den at det helt sikkert er en grei forklaring!
Vogna ser så utrolig behagelig ut for ungene, og det jeg har prøvetrillet i butikken virker veldig veldig lovende!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2820

  • Aho
  • Aho's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 112
Jeg hadde nok valgt sort! Valget mitt står mellom sort og mørk brun!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2828

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja brunt er også nyyyydelig!! Jeg kommer aldri i verden til å klare å bestemme meg. Det blir vel en vogn i hver farge....I wish :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #2832

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Selg alle vognene du har, og så kjøper du en brun tfk og en helsvart maclaren techno :) Det kan forsvares å ha i hus:)

www.biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/maclaren/
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3206

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Definitivt svart :)
Som de andre sier, mye lettere å matche med andre farger! :) Selv om jeg veldig godt skjønner at det er fristende med farge på vogna ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3208

Jeg har en blå og en sort vogn, og ville absolutt valgt sort!
Det er mye lettere å matche med sort tilbehør, eller friske opp med farger om du vil det :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3212

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Går absolutt for sort nå ja :)

Hva slags vogner har du?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3217

Godt valg ;)

Jeg har en simo kombi (blå) og teutonia spirit s3 (sort) :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3219

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Flott vognpark da må jeg si :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3232

Jeg må si jeg er nok anderledes enn dere, jeg har turkis Stokke, blue TFK og beige Lambda og sort og beige Cangaroo. Jeg syntes alle har sorte vogner og syntes det er så nydelig med vogner med farge. Ikke noe problem med stasjet heller. Sort pose eller stelleveske matcher alt.
Ville egentlig ha knall rød vogn men gubben nektet.

Er forresten min andre Cangaroo og ikke noe problemer i hele tatt med noen av de:cheer:
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3234

Ja, det funker så langt ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3254

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mammaentilgutten skrev:
Jeg må si jeg er nok anderledes enn dere, jeg har turkis Stokke, blue TFK og beige Lambda og sort og beige Cangaroo. Jeg syntes alle har sorte vogner og syntes det er så nydelig med vogner med farge. Ikke noe problem med stasjet heller. Sort pose eller stelleveske matcher alt.
Ville egentlig ha knall rød vogn men gubben nektet.

Er forresten min andre Cangaroo og ikke noe problemer i hele tatt med noen av de:cheer:

Så flotte vogner du har da mammaentilgutten! Lambdaen er nydelig:) Fineste av teutoniavognene. Er den god også? Så har jeg sett at den har litt høy vekt, er det nooe du merker mye til?
Og jeg er like annerledes som deg:) Har brun, turkis, blå&grå og sort&beige vogn, hatt limegrønn også. Synes det er fint med litt farge:) Og har heller aldri hatt problem med å finne matchende tilbehør:)

Meeeeen nå har jeg lyst på en sort en, aldri hatt det jeg:) Så har jeg så lyst på lilla pose og det passer best til svart synes jeg:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3261

MammasLilleVidunder skrev:
mammaentilgutten skrev:
Jeg må si jeg er nok anderledes enn dere, jeg har turkis Stokke, blue TFK og beige Lambda og sort og beige Cangaroo. Jeg syntes alle har sorte vogner og syntes det er så nydelig med vogner med farge. Ikke noe problem med stasjet heller. Sort pose eller stelleveske matcher alt.
Ville egentlig ha knall rød vogn men gubben nektet.

Er forresten min andre Cangaroo og ikke noe problemer i hele tatt med noen av de:cheer:

Så flotte vogner du har da mammaentilgutten! Lambdaen er nydelig:) Fineste av teutoniavognene. Er den god også? Så har jeg sett at den har litt høy vekt, er det nooe du merker mye til? Vekten har jeg ikke merket, men høyden til gutten der han sitter er kjempebra. Vognen er nydelig å bruke, lett å kjøre og ikke minst stor fin handlekurv. Hadde spirit en kort periode men liker denne mye mye bedre.
Og jeg er like annerledes som deg:) Har brun, turkis, blå&grå og sort&beige vogn, hatt limegrønn også. Synes det er fint med litt farge:) Og har heller aldri hatt problem med å finne matchende tilbehør:) Ikke sant, er så utrolig greit med farge syntes jeg. [color=]Hadde en gang Quinny comfort i sort, kjempevogn syntes jeg men du så fort den falmet. Har nok fått litt skrekken for sort etter det:)[/color]

Meeeeen nå har jeg lyst på en sort en, aldri hatt det jeg:) Så har jeg så lyst på lilla pose og det passer best til svart synes jeg:)
[color=]Ja er enig, lilla og sort er knallfint. Fikk et godt råd mot falming av sort (selvføleglig etter at Quinny vognen falmet) Spray ofte med imprignering, det stopper også falming.
[/color]
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3262

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Supert råd ang falming :) Det skal jeg huske!
Liker både farger, og sort med tilbehør i farger...det er derfor det har vært så vanskelig å bestemme seg.

Jeg har også hatt litt farger på vognene!

Rosa OTH, blå simo kombi, Bugaboo som jeg byttet mellom svart og rosa trekk. Rød zapp....det er kjempefint med farger!

Jeg tenker litt på videresalg også denne gangen. Jeg skal ikke ha flere barn, så om sort er lettest å selge igjen bør jeg nok ta det...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3264

Glemte denne:blush:
lyseblå MB. huff når jeg leser dette ser jeg hvorfor gubben sier jeg er gal hehe.
Jo sort er nok lettere å selge vil jeg tro. Hvis ikke vi fargegale kan smitte de andre litt.
Vi burde kansje begynne å legge ut bilder av våre fargerike vogner med tilbehør slik at det viser hvor lett å kombinere:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3269

Plummis skrev:
Supert råd ang falming :) Det skal jeg huske!
Liker både farger, og sort med tilbehør i farger...det er derfor det har vært så vanskelig å bestemme seg.

Jeg har også hatt litt farger på vognene!

Rosa OTH, blå simo kombi, Bugaboo som jeg byttet mellom svart og rosa trekk. Rød zapp....det er kjempefint med farger!

Jeg tenker litt på videresalg også denne gangen. Jeg skal ikke ha flere barn, så om sort er lettest å selge igjen bør jeg nok ta det...

Hva syntes du om Bugaboo? Jeg hadde en og helt ærlig skjønte ikke begeistringen med den.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3273

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tusen takk for tips angående falming, det skal jeg huske på om det blir svart vogn på meg neste gang:) Funker vel sikkert bra uansett det, så burde vel gjort det med alle vogner egentlig:)

Burde fått somlet meg til å legge ut litt bilder ja:) Ser jo at mange vil ha sort, men jeg har faktisk ikke hatt noe problem med å selge mine fargerike vogner:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3274

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hva syntes du om Bugaboo? Jeg hadde en og helt ærlig skjønte ikke begeistringen med den.[/quote]


Jeg har den enda :) Men den er den første som ryker ut av huset for å si det sånn.
Jeg syntes det er masse som er bra med den, men ikke så bra at jeg anbefaler den videre...om ikke det er en ren byvogn.
Det var faktisk nære på velt et par ganger..om jeg skulle snu litt for krapt eller noe..
Jeg syntes den er litt for lett, og den trekker fort til en side om underlaget ikke er jevnt.
I butikker er den genial da :) Det er ingen annen vogn som snirkler seg mellom kleshyllene på samme måte som den. Men nå er det ikke først og fremst shopping jeg trenger vogn til ;)
Som bagvogn liker jeg den veldig godt, for bagen er så utrolig dyp og stor...men litt dyr sovevogn kanskje ;)
Ikke fikk jeg teken på å legge den sammen heller, så den ble alltid stor sammenlagt...selv om jeg vet den kunne bli ganske liten.

Hvorfor var ikke du fornøyd?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3284

Jeg syntes den var "pinglete" og her i byen har vi myyyye brostein og vognen bråstoppet ofte dersom de ikke var jevne. Når jeg hadde stelleveske på den syntes jeg at den nesten lå på fanget til gutten min og jeg hadde følelsen av å nesten gå oppi han. Jeg er ikke blandt de høyeste (les 165) og for å ha rett høyde på styret så gikk jeg nesten inn i vognen. Sikkert bare innbildning men slik føltes det. Jeg har aldri prøvt den som dypvogn men. Det eneste positive jeg kan tenke jeg følte var at gutten min satt greit i den, mot meg som er et stort pluss, bra handlekurv og kalesjen. Ellers syntes jeg virkelig ikke noe annet var bra.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3286

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det har jeg ikke tenkt på engang...det stemmer, man går veeeldig oppi vogna! At jeg ikke har tenkt tanken når det faktisk har vært så plagsomt da :laugh:
Jeg er også lav, veldig lav ;) jeg er 12 cm lavere enn deg, så du er reneste gasellen i forhold :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3291

Første jeg følte da jeg trillet men fysj nå sugler jeg på Brio Go hehehehe lurer på om det blir det samme:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3296

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Man vet jo ikke før man har prøvd da ;) :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3298

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Er ikke styret på Brio Go helt annerledes? Sånt som stikker litt ut? Det som er med den vognen er at jeg synes den ser litt liten ut i sittedelen, men har kun sett den på bilder så..

Men som Plummis sier, du vet ikke før du har prøvd! Gleder meg til å lese brukererfaringen:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3300

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Vi må nok teste ut så mange som mulig :laugh: :laugh:
MÅÅÅ jo gjøre det for å kunne dele våre erfaringer med verden!

Er rimelig sikker på at jeg kommer til å få meg både TFK og Cangaroo i løpet av vognperioden iallefall. Har så og si bestemt meg for at Bugabooen selges nå iallefall...og selv om jeg har sagt noe annet tidligere har jeg idag tenkt på om jeg skal bytte ut OTHen også...Mulig vi skulle hatt en litt enklere trille til hun på 2,5..vi bruker mest vogn når vi reiser, og er ute på butikker og sånn uansett. Når vi går tur her hjemme har vi jo søskenvogna
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3302

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg brukte kun trille og søskenvogn etter at min eldste var 2,5 år, så tror egentlig du trygt kan selge den ja. Når blir det jo snart vår også og da er du egentlig godt hjulpet med en trille.
Har også fryktelig lyst å prøve cangaroo og tfk. Aller mest lyst på en cangaroo;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3305

HUff jeg tester nye vogner så fort at det snart ikke er mange igjen gitt. Hehe.

Har jo både OTH, TFK og Cangaroo. Og alle har gode ting:)
Sliter nok litt med å selge vogner igjen jeg. For de er jo bra på sine måter.
Men Go kommer nok ja.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3308

  • btmail
  • btmail's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 3
Dersom du tenker å kjøpe vogn for salg er vel kanskje svart best, men skal du kjøpe vogn for å bruke den selv må vel en lys farge være praktisk i forhold til sol. Men ulempen med lys vogn er eventuel forurensinger, "skitt og møkk". Dersom du tar svart vogn kan også "skitt og møkk" være et problem..

Jeg ville kjøpr jeg den vognen jeg synes er finest og passer best.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3326

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hehehe :) Blir jeg i tvil igjen!
Tror jeg får løse saken med å kjøpe en sort Cangaroo og en blå TFK :laugh:

I wish ;)

Mammaentilgutten, du er virkelig heldig med den vognparken der altså! Den skulle jeg mer enn gjerne hatt! :)

MammasLilleVidunder, jeg tror jeg går for å selge den rosa og ja. Hun blir sikkert like glad i trilla si ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3331

Plummis skrev:
Hehehe :) Blir jeg i tvil igjen!
Tror jeg får løse saken med å kjøpe en sort Cangaroo og en blå TFK :laugh:

I wish ;)

Mammaentilgutten, du er virkelig heldig med den vognparken der altså! Den skulle jeg mer enn gjerne hatt! :)Gubben mener jeg er gal. Men jeg har jo nesten ingen annen hobby, kun scrapping (rådyr den og:))

MammasLilleVidunder, jeg tror jeg går for å selge den rosa og ja. Hun blir sikkert like glad i trilla si ;)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3333

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Om du bare kunne beholdt en av vognene, hvilken ville det vært da?
Eller om du klarer å rangere dem...hvilken er favoritten, og hvilken er den du liker minst?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3339

Helledussen dette må være tidenes vanskeligste spørsmål.

Gruble gruble.
Jeg spurte til og med mannen, dersom vi bare skulle ha en vogn hvilken og han ble like i villrede som meg. (Tror han lider av et snev av vogndilla og hehe)

2 mnd siden hadde jeg sagt Cangaroo eller TFK eller OTH men minsten er så sykt klengete nå, henger på meg hele dagen og da mener jeg hele dagen og sier mamamamamama hele tiden. Så dersom jeg setter han i en vogn nå som er fra meg så må jeg bære ham hele tiden. Han bare vrir seg mot meg.

Så akkurat nå bruker vi mest Lambdaen.
Men, han sover så godt i Cangaroo og TFK så de bruker jeg mye på dagen når han skal sove. Men må stå forann og gynge så han ser meg. (bortskjemt, vet det:))

Kjøpte Brio Happy til barnehagebruk, (siden jeg jobber der triller jeg han mye i den selv.) Selv om det er teleskop understell så syntes jeg den er tung men tassenliker den.

Min kjørekomfor heller nok mot Cangaroo eller OTH. TFK blir for tung føler jeg i oppoverbakker, og det har vi en del av.
Lambda er god uansett men jeg skulle ønske det var lufthjul på.
Cangaroo er kjempegrei med alle småting en skal ha med seg, masse lommer som er logisk plassert og enkle å bruke. Smålommene på TFK blir så klumpete syntes jeg. Jeg savner lakesjeklemma på alle de andre, slik som TFK har på kallesja som gjør den rett og stram.

Det eneste vi faktisk fant ut ved dette spørsmålet er nok at TFK, OTH og Cangaroo er såpass like at vi nok burde selge to, men vet ikke hvilken:)

Vi har nok 4 vogner på førsteplass, hehe
Cangaroo
TFK
OTH
Lambda

tror jeg:)

Stokken var aldri noen emne for å kvitte oss med, vår sommer shopping, dyrepark etc er den bare perfekt, men kunne aldri hatt den som eneste vogn, for den gir så god utsikt til småtten at han aldri har tid til å sove:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Siste endring: 15 år 2 måneder siden av mammaentilgutten.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3341

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ååå nå fikk jeg bare enda mere lyst på både TFK og Cangaroo!! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3353

Plummis skrev:
Ååå nå fikk jeg bare enda mere lyst på både TFK og Cangaroo!! :)

Go girl, men husk, farge:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3363

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Plummis skrev:
Hehehe :) Blir jeg i tvil igjen!
Tror jeg får løse saken med å kjøpe en sort Cangaroo og en blå TFK :laugh:

I wish ;)

Mammaentilgutten, du er virkelig heldig med den vognparken der altså! Den skulle jeg mer enn gjerne hatt! :)

MammasLilleVidunder, jeg tror jeg går for å selge den rosa og ja. Hun blir sikkert like glad i trilla si ;)Det var lurt å gjøre sånn som mammaentilgutten så jeg hermer:) Tror også hun blir like glad i en trille. Ikke fokuser på salget men fokuser mye på den nye:) Og så kan du jo kjøpe en rosa trille :laugh: Noe som ikke passer så godt om lillebror skal arve kanskje...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3364

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hmmm, der ble det ikke farget skrift på innlegget over...Men jeg har svart deg inni sitatet Plummis:)

Jeg har også lyst på både tfk og cangaroo nå....Får enten skyndte meg å prøve begge eller skyndte meg å få en ny baby:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3365

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Og skal helt klart ha en Lambda om jeg får baby igjen! Synes den er så fin, og om den i tillegg er bra så MÅ den i hus:laugh:
Får ha en vogn med lufthjul i tillegg til litt mer ulendt terreng. Men går det an å få byttet ut de bakerste hjulene med lufthjul? Det hadde kanskje hjulpet litt på trillekomforten
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3376

MammasLilleVidunder skrev:
Og skal helt klart ha en Lambda om jeg får baby igjen! Synes den er så fin, og om den i tillegg er bra så MÅ den i hus:laugh:
Får ha en vogn med lufthjul i tillegg til litt mer ulendt terreng. Men går det an å få byttet ut de bakerste hjulene med lufthjul? Det hadde kanskje hjulpet litt på trillekomforten

Vet du kan skifte på Spirit men vet faktisk ikke om man kan skifte på Lambda. Det må jeg sjekke:) Kansje håndbremsen ikke virker da slik som det sjer på Spirit? Hm
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3379

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Stemmer for både ny baby og nye vogner jeg :laugh:
Altså ny baby til deg MammasLilleVidunder ikke meg :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3385

Plummis skrev:
Stemmer for både ny baby og nye vogner jeg :laugh:
Altså ny baby til deg MammasLilleVidunder ikke meg :laugh:

Plummis da, barn kan man få lenge det, jeg er levende bevis:):) Og 5 er vel ikke så mange. En av mine venninner de var 8 og det gikk veldig greit. Alltid noen å leke med:)

Pluss at du kan fortsette å kjøpe vogner:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3387

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vognkjøp er da en god grunn til å fortsette produksjonen det Plummis:laugh:
Neida, skjønner godt at du gir deg med fem. Her blir det nok max fire tror jeg. Men man vet jo aldri;)

Meeeeen må nok vente ett par år til:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3388

Og nå går jeg ned i kjellerleiligheten på jobb. 10 små barn som venter i barnehagen:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3390

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh: :laugh:

Kunne jo tenke meg flere vogner, men bare tanken på flere frister ikke akkurat! Jeg merker jeg har nådd min grense på det jeg skal ha av barn :laugh:
Og dessuten måtte det blitt prøverør...eller reversering, og prøverør kunne jo vært morsomt å søke om å få igjennom med 7 barn sånn totalt :laugh:

Men vogner.... masse vogner til ja :) :) Jeg kommer til å tvinge minsteskatten til å sitte i vogn til lenge etter han har begynt på skolen! :laugh:

Dere begge har jo så få barn i forhold til meg, så dere burde jo virkelig slå til ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3403

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
skal slå til om noen år:cheer:

Du kan jo forsøke den samme legen som hun der med 8-lingene. Se om ikke han får til det til enda en gang:laugh:
DA skulle du fått prøve vogner, trenger jo både enkeltvogner, tvilling-,trilling-, firling og åttlingevogn da, sånn at man har litt å velge mellom:)
Så har man jo fremdeles storesøskene som trenger litt:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3416

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Det var ikke så dumt :laugh: :laugh: :laugh:
Den legen der kan jeg faktisk tro ville latt meg få prøverør.
Åttlingvogn...hmmm...prøver å fantasere meg frem til hvordan det kunne sett ut :laugh: Må være over flere etager iallefall!
Vi får dra å få oss åttlinger begge to....så kunne vi kombinert det med en skikkelig shoppingtur ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3436

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Avtale:laugh: Vi må bare vente til han ikke er under etterforskning lenger, evt. skyndte oss før de tar fra ham lisensen:laugh:

Har sett de amerikanske syvlingene i en vogn, det var en sånn laaaaaaang trille hvor de satt etterhverandre. Ikke akkurat noen shoppingvogn:laugh: Må jo være umulig å svinge med:laugh:

Nei, to firlingvogner tror jeg måtte vært tingen. Hadde vel fått støtte til barnepike da, som kunne trillet den andre:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3448

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Firlingvogn med to etager tror jeg hadde gjort seg! :laugh:
Da hadde vi hatt plass til alle sammen.
Tror det er lurt å skynde seg for han mister lisensen, på den måte får vi ikke så stor aldersforskjell mellom søsknene heller...de fra før altså ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3490

Så kul ide. Toetages vogn. Den burde du ta med stil skaperen. Ser for meg bussene i England. Og hadde dette finnes hadde jeg kjøpt til barnehagen, det er sikkert. Vi sliter med å trille gjennom kasser osv med de brede tvillingvognene og skulle hatt plass til tre eller flere barn av gangen også.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3498

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Til barnehager måtte det være perfekt ja:)
Men de nederste må da plasseres nede, omtrent der varekurven er ellers hadde det ikke gått an å se over de øverste når man triller:laugh:
Og når de er nede er det sikkert lett å sparke i, litt sånn som phil and teds. Ser for meg en del praktiske problemer med å få det til:)

Men du får min stemme på skaperen om du får det til:cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3509

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh: :laugh:

Renger jo med dere stiller opp på skaperen sammen med meg da!
Dette må vi utvikle sammen.

Vogna måtte selvfølgelig vært veldig høy for å slippe å sparke borti ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3521

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: Men hvordan skal man se da? Kikkehull?:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3536

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh:
Var ikke så dumt det!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3576

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Begynner å se for meg noe ala stjernekikkert eller sånn ubåt-kikketing (i mangel av bedre ord:laugh: ):laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3588

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Eller så måtte hele vogna vært så høy at man kunne se greit under ungene
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sort eller blå vogn? 15 år 2 måneder siden #3669

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det blir litt av ett drog, må jo ha heis og full pakke. Men kan hvertfall skryte av barnets utsikt:laugh:

Kjøpe bil istedet, det enkle er ofte det beste:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.253 sekunder