Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Er Emmaljunga sene med å sende ut vogner?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Er Emmaljunga sene med å sende ut vogner?

Er Emmaljunga sene med å sende ut vogner? 17 år 2 uker siden #135

  • Malin
  • Malin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Vi er vel kanskje ikke så mange her inne, men kanskje noen vet noe om Emmaljunga og levering?
Jeg har kjøpt en city cross i fargen Jungel Pink, venninnen min har også bestilt samme typen vogn, men i sort farge. Hun fikk beskjed fra butikken om at hun må vente på vogna i mange uker fordi sort er så populær farge at Emmaljunga ikke rakk å lage nok av denne- mens butikken mener at min rosa vogn skal komme denne uka??

Er det noe i dette eller er det bare noe butikken vår sier? Jeg har kjøpt helt ny vogn, mens venninnen min får ny vogn mot et lite tillegg pga flyskade- erstatningssak...

Noen som vet noe om Emmaljunga og produsering?
Mamma til 3 jenter, minste født juli 2006
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Er Emmaljunga sene med å sende ut vogner? 17 år 2 uker siden #137

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Har ingen erfaring med emmaljunga selv, men har fått inntrykk av at city crossen er blitt en ganske så populær vognB) Dermed høres det jo logisk ut det butikken sier om produseringen. Jeg har opplevd flere ganger ved vognkjøp (foreløpig 4 hehe) at sort ofte er den utsolgte fargen. Men som sagt, med city crossen kan jeg desverre ikke bidra med annet enn spekulasjoner. Men hadde vært interessant å høre om noen som vet :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Er Emmaljunga sene med å sende ut vogner? 17 år 2 uker siden #138

  • Malin
  • Malin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Takk for svar- jeg håper veldig at det i allefall ikke tar mange uker, jeg skulle helst ha hatt vogna i går:whistle:
Nå triller jeg rundt på et diger udyr- dvs Silver Cross Kensington- og det er ikke akkurat lett...På den andre siden- armmuskelene vokser:lol:
Mamma til 3 jenter, minste født juli 2006
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Er Emmaljunga sene med å sende ut vogner? 17 år 2 uker siden #147

  • Slaraffen
  • Slaraffen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Emmaljunga har hatt en brann på fabrikken, så det er visst litt (ekstra)forsinkelser akkurat nå.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.497 sekunder