Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Sitteinnsatsene til Teutonia 09
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Sitteinnsatsene til Teutonia 09

Sitteinnsatsene til Teutonia 09 14 år 11 måneder siden #12873

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Har tenkt dette de siste gangene jeg har vær tpå barnas hus, men glemt å spørre her!
Jeg syns de ser en god del smalere ut enn 08-modellene?? Og kalesjen ser mindre ut også. Kan det stemme?
Teutonia er jo ganske små og smale i utgangspunktet. hmmm.. :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitteinnsatsene til Teutonia 09 14 år 11 måneder siden #12880

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hm.. Jeg så på en i dag, men det var en lambda og den aner jeg jo ikke hvordan er i forhold til mistral/spirit men tenkte ikke over at den så mindre ut engentlig. Men, det skal sies at den var skrekkelig mønstrete i det nye papegøyeopplegget.

Det stod og en knall grønn prestige (eller var det mistral, tro? stod en av hver der, begge med lufthjul så dette ble bare litt rot) der med slik fashion 08 farger, men på den ble jeg mest overrasket over at lufthjulene var så smale... Det ble jeg overrasket over.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitteinnsatsene til Teutonia 09 14 år 11 måneder siden #12890

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
lambda har samme sitteinnsats. men var et en 09-modell? med de der tittelukene på sidene også? Syns de ser ut som romskip jeg. små ropskip :p
Men åh så heldig du er som har sett en lambda irl, det har jeg også lyst til,d en ser så fin ut på bilder - som bagvogn, vel og merke!

09-papegøyemønsteret er heslig! syns jeg da :dry: 08- var kjempefine, det lilla det blå og brune, men det blir for mye på hele vognen syns jeg, uansett.

Lufthjulene er smale ja, men kjempegode!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitteinnsatsene til Teutonia 09 14 år 11 måneder siden #12892

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
De så litt spinkle ut, så jeg ble litt skeptisk... Men, det var en lambda sportsvogn, og jeg datt egentlig mest av fordi det var papegøyer på HELE vogna. hehe Om den var fin kan jeg nesten ikke svare på. Jeg gikk på en måte litt bananas med vogntitting. Så trilla di der også Marihøna, i både rød og brun! Den var veldig retrokul! Litt sånn verdensromfølelse også med de hvite hjula. hihi

Til og med fashionbagen har de derre ekle plastikktittelukene med netting, hva er poenget????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.609 sekunder