Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: tfk pro 3?

tfk pro 3? 15 år 2 måneder siden #1237

  • chococat
  • chococat's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
Leter etter 3hjuling med vendbar sittedel (og full liggestilling). Noen som vet om tfk pro 3 finnes lenger? Eller kan anbefale noe tilsvarende?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:tfk pro 3? 15 år 2 måneder siden #1238

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Pro 3 tror jeg har gått ut av produksjon..:blink:
Så vidt jeg vet, er det meningen at denne nye mystiske barnevognen fra TFK skal erstatte Pro 3 barnevognen.;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:tfk pro 3? 15 år 2 måneder siden #1239

  • MJTbebis09
  • MJTbebis09's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Carpe Diem!
  • Innlegg: 26
TFK kommer jo med ny vogn!!
En eller annen gang i mars skal den lanseres:woohoo: Meg vil haaaaaaa!!! :woohoo:




Den vises mer her side 16
www.oskars.de/fileadmin/probaby.de/pdf/proBABY_Katalog_2009.pdf


Og det jeg liker aller best er at man kan kjøpe et sete som man kan feste på sånn at man kan ha barnet vendt til seg når hun eller han er liten, og snu eller ikke snu når de blir eldre:) Jeg driter i at jeg nettopp har kjøpt meg en TFK Joggster Twist, jeg SKAL ha denne når den kommer:lol: SÅ i dag har jeg inngått en avtale med sambo, jeg får denne vognen og han får bilen han har siklet på i 1 år nå:lol: Jeg er grise happy :woohoo:

Den delen som gjør at vi kan ha barnet vendt til oss ser ut til å ha samme type feste som hardbag og bilsete adapteret, så da skal den bare kunne klikkes på understellet:) Det er jo helt suverent!! Dette setet kan brukes til barnet er ca 18 mnd:) Helt i orden for meg:lol:


Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:tfk pro 3? 15 år 2 måneder siden #1252

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, den nye vognen til tfk ser helt genial ut:)

I tillegg til at barnet kan sitte vendt mot deg fram til ca 18 mnd (som jo er super alder å snu på), så kan man velge mellom fast hjul, svingbart hjul, og to svingbare hjul. Om jeg har forstått det riktig så går alle typer hjul på samme understell, sånn at man kan bytte etter ønske og behov;)

Synest kalesjen ser lunere(og finere) ut også, og de nye hjulene er mye finere enn de "gamle" hjulene.

Har hørt at vogna allerede er å få kjøpt i tyske (nett)butikker, så da kan den kanskje muligens importeres allerede nå.
Men er jo ikke så lenge til slutten av mars for den som klarer å vente:P

Om det ikke kommer en eller annen fantastisk nyvinning på markedet før vi fortsetter barneproduksjonen kommer jeg definitivt til å anskaffe meg en sånn en:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:tfk pro 3? 15 år 2 måneder siden #1254

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
hvilke nettbutikker i Tyskland kan man få kjøpt den i? jeg trodde det bare var sånn forhåndsvisning og at man kan forhåndsbestille den?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:tfk pro 3? 15 år 2 måneder siden #1256

  • MJTbebis09
  • MJTbebis09's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Carpe Diem!
  • Innlegg: 26
Hønemor skrev:
hvilke nettbutikker i Tyskland kan man få kjøpt den i? jeg trodde det bare var sånn forhåndsvisning og at man kan forhåndsbestille den?

Her kanskje?:woohoo:

www.babyzeiten.de/tfk-joggster-x-2.html

Eller hva med...

www.babyonlineshop.de/shopart/1003080053.htm

Det eneste jeg ikke klarer å finne noen plass er dette ekstra setet!!! Og det er jo DET jeg er mest gira på!! Vil ha!:woohoo: :laugh:


Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:tfk pro 3? 15 år 2 måneder siden #1257

  • 1tevogn
  • 1tevogn's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 5
Nå har vi vært i Barnas Hus og spurte lite. Det var ei dame som har vært på messa og så den vogna. Hu mente at rammen e stort sett det samme, bortsett fra at men kan bytte hjulet framme. Og ser litt greiere ut da, og de har laget nytt og noe smalere håndtak med grip som gjør at det er mer behagelig å trille :woohoo:

Den store nyheten e bagen.:P Den skal være hard men går an å gjøre om til sittedel, omtrent som på bugaboo. På messa kunne man se at finishen var ganskeså dårlig, det er sikkert pga bagen vogna kommer så seint (den e jo ett år forsinka):blink: Vekta skal være det samme og :woohoo: :woohoo: Ser fram til dette :woohoo:
Siste endring: 15 år 2 måneder siden av 1tevogn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:tfk pro 3? 15 år 2 måneder siden #1259

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hønemor skrev:
hvilke nettbutikker i Tyskland kan man få kjøpt den i? jeg trodde det bare var sånn forhåndsvisning og at man kan forhåndsbestille den?

Jeg vet ikke hvilke, stemmer sikker adressene hun andre her skrev. Leste inne på barnevogndebatten på dinbaby at det gikk an å bestille, men lå ikke noen link til så vidt jeg husker...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:tfk pro 3? 15 år 2 måneder siden #1975

  • chococat
  • chococat's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
har sett litt på den nye tfk ja (den står øverst på ønskelisten ;) ), men tenkte egentlig å finne ei billig/ brukt vogn. men finner ingen brukte pro 3. har begynt å se på hartan skater, noen som har positive/negative ting å si om den? ser på guiden at det er delte meninger (som det sikkert er på de fleste vogner) men alltids greit å høre hva flere sier.
har lest flere steder at det svingbare hjulet på hartan lett kan "henge seg opp". det er jo kjempe irriterende (opplevd det med quinny freestyle)..
kriterier: vendbar sittedel, 3hjul m/sving, full liggestilling. Pluss at den må være ekstra fin :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:tfk pro 3? 15 år 2 måneder siden #1978

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hva med teutonia spirit da? Eller herqules raptor spin? Kikket på dem?
Har ikke erfaring selv, men ligger sikkert noen brukererfaringer her. Spiriten får generelt mye skryt da! Ligger en del på finn
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:tfk pro 3? 15 år 2 måneder siden #2529

  • chococat
  • chococat's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
herqules raptor spinn ser ganske ok ut ja! noen som vet hvor de selges?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.646 sekunder