Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Vogn med "intelligent hjul"?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vogn med "intelligent hjul"?

Vogn med "intelligent hjul"? 15 år 2 måneder siden #1221

  • 1tevogn
  • 1tevogn's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 5
Hei

Litt uerfaren med barnevogna, skal kjøpe den første etterhvert :woohoo: . Jeg lurer på om det finnes vogn på markedet nå som har intelligent hjul istedenfor svinghjul framme? Tenker på slikt som den gamle Quinny freestyle vogna hadde... Dessuten :blush: kunne jeg tenkt meg håndbrems og stor plass til barnet både i sportsdelen og bagen. Noen som har tips/anbefalinger?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med "intelligent hjul"? 15 år 2 måneder siden #1222

  • MiMa
  • MiMa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • To små propeller...
  • Innlegg: 126
Hva er inteligent hjul?
Ellers kan jeg anbefale TFK Joggster Twist da.. Den har både håndbrems og stor plass til barnet. Og så er den tøff å se på også da!!
Eller så synes jeg EasyWalker sky ser veldig bra ut. Og 2009-fargene er jo bare råkule:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med "intelligent hjul"? 15 år 2 måneder siden #1223

  • 1tevogn
  • 1tevogn's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 5
Takk for svar. :) Ja, Joggster twisten ser bra ut, liker det også. Det kommer også ny versjon i mars (vet noen når det kommer til Norge?) Sett på bilder men ble litt usikker...

"Intelligent" hjul er hjul som ikke svinger men lener seg inn i svingene. Gir bedre stabilitet på ulendt terreng men samtidig er lettkjørt. Kan hende at det heter noe annet på andre vogna, hos quinny tror de kalte det intelligent.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med "intelligent hjul"? 15 år 2 måneder siden #1224

  • Ponita
  • Ponita's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 45
tfk twister kan jo låse hjule fremme og du kan ha det svingbart, meget greit sånn sett.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med 15 år 2 måneder siden #1225

  • MJTbebis09
  • MJTbebis09's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Carpe Diem!
  • Innlegg: 26
1tevogn skrev:
Takk for svar. :) Ja, Joggster twisten ser bra ut, liker det også. Det kommer også ny versjon i mars (vet noen når det kommer til Norge?) Sett på bilder men ble litt usikker...

"Intelligent" hjul er hjul som ikke svinger men lener seg inn i svingene. Gir bedre stabilitet på ulendt terreng men samtidig er lettkjørt. Kan hende at det heter noe annet på andre vogna, hos quinny tror de kalte det intelligent.

Hvor har du funnet at TFK kommer med ny vogn i mars?:woohoo:
Jeg har TFK, og eeeelsker den vognen!! Og vil gjerne holde meg oppdatert på den:) TFK har blandt de største baggene på markedet, kun 2 cm mindre enn emmaljunga sin, og det er veldig bra til å være tre-hjuling!:) I tillegg så er sportsdelen også romslig og god, og hele vognen er lun for barnet å være i:) Jeg har ikke angret ETT sekund på denne vognen:)


Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med "intelligent hjul"? 15 år 2 måneder siden #1226

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Jeg har også hørt at det kommer en ny en! Kanskje en admin er her på barnevognguiden har svaret på når det kommer?? :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med 15 år 2 måneder siden #1227

  • siri
  • siri's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • Innlegg: 137
HLH skrev:
Jeg har også hørt at det kommer en ny en! Kanskje en admin er her på barnevognguiden har svaret på når det kommer?? :cheer:

Ja, det kommer en ny tfk barnevogn, men det er foreløpig ikke mye informasjon ute om den. Vi venter på informasjon om dette nye vidunderet nå, og den skal være rett rundt hjørnet - vi vil selvsagt skrive om den her med en gang!!:laugh:
Administrerende utstyrsfreak med to tette tuller
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med 15 år 2 måneder siden #1228

  • 1tevogn
  • 1tevogn's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 5


Den nye TFK'en heter Joggster X. Prøvde å laste opp bilde det skal vises der. Grunnen til at jeg er skeptisk at rammen ser forskjellig ut. Litt redd for at det blir kranglete å legge sammen. Bagen skal være det samme. Sportstelen går an å "vippe over" på en måte slik at barnet kan se deg i begynnelsen. Som jeg har skjønt var dette det størtste problemet med Twisten. Jeg er spent også på størrelsen på sportsdelen.
Siste endring: 15 år 2 måneder siden av 1tevogn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med 15 år 2 måneder siden #1231

  • MJTbebis09
  • MJTbebis09's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Carpe Diem!
  • Innlegg: 26
Åååå!! Den ser jo helt knall ut!!!!:woohoo:
Meg vil haaaaaaaaaaaaaa!! Fader at jeg ikke kunne ha ventet da:angry: Jaja, kan jo hende jeg blir veldig rik plutselig og kan kjøpe en til:laugh:
Jeg likte den der kjempe godt jeg, og jeg kan aldri tenke meg at TFK har laget en dårligere versjon enn den de allerede har, så den legges nok greit sammen denne også tenker jeg:)


Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med 15 år 2 måneder siden #1232

  • MJTbebis09
  • MJTbebis09's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Carpe Diem!
  • Innlegg: 26


Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med "intelligent hjul"? 15 år 2 måneder siden #1234

  • 1tevogn
  • 1tevogn's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 5
... men jeg gir meg ikke så lett altså :P :laugh:

Er det noen som har erfaring med i'coo eller hauck vogna? De er de i Norge som virker å ha den type styringen jeg er interessert i. :woohoo:

Er det noen som vet hvem som markedsfører de? De er jo med i oversikten blandt vogna her, men ingen som har sagt noe om de. Jeg kunne gjerne hatt en titt før jeg går for TFK'en :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med "intelligent hjul"? 15 år 2 måneder siden #1235

  • MJTbebis09
  • MJTbebis09's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Carpe Diem!
  • Innlegg: 26
I'coo har jeg også sett litt på, noen av de ser helt genial ut. Men jeg har ikke sett noen her i Norge som har dem...
Men jeg vet ikke da..
Men du kommer ikke til å angre på en TFK heller asså:lol: Det er kjempe kjekke vogner:)


Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn med "intelligent hjul"? 15 år 2 måneder siden #1236

  • chococat
  • chococat's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
jeg har i'coo targo country, 4 hjuling med "svingbare" framhjul. jeg liker den kjempegodt, men noen synes den er litt tung å trille. bagen er veldig romslig, nå har jeg ei på 7mnd og voksipose oppi, fortsatt god plass :)
det jeg ikke liker med den er liggestillingen på sittedelen, barnet blir liggende med "føttene i været" (derfor har jeg ikke byttet fra bag enda), sånn som i f.eks quinny buzz. men som bagvogn vil iallfall jeg anbefale den :cheer:
jeg kjøpte den på en nettbutikk for snart ett år siden, men den er lagt ned. tror de hadde i'coo på rudo i oslo å da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.764 sekunder