Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Brio

Brio 14 år 11 måneder siden #12043

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Er det en grunn til at flere brio vogner jeg antar er Happy ikke ligger annonsert som Brio Happy? Er det uvitende selgere eller er det are at de kaller dem brio kombivogner? Det gjelder spesielt 07 modeller. Men jeg har funnet to stk som må være happy....


Jaja, dama sa hun henter vogna mi i morgen så da må jeg jo ha en vogn. Og jeg tror jeg vil ha en brio happy med compact understell, så får vi se da.

Tar gjerne i mot alle tips om slike vogner ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12048

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Men det er ikke den som heter Brio kombi da?
De har vel en modell som heter det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12051

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det er mange som roter med navnene på de ulike vognene, og om det er kombi eller duo også.
Så om det ser ut som en happy så kan det godt være at det er det:) Det skal være mulig å se forskjell på brio happy og kombi om bildene er ok:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12067

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Finn-kode: 17524575 dette er vel en brio happy med svart compact understell? Eller???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12099

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Sitter og ser på reflex sine hjemmesider og der har brio joy store hjul både foran og bak... Noen som vet noe om denne vogna?

Ser ut til at den har vendbart håndtak også, kanksje dette er vogna for meg???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12104

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja jeg så inne på sidene til brio nå at vogna heter joyful og har faste forhjul. Der så det ikke ut som den hadde vendbart håndtak da, men mulig den har det likevel.
Jeg laget en link til den vogna i en av de andre trådene her, den hvor du vil ha hjelp til å bestemme deg. Vet ikke om du så den. Der kommer du rett til den vogna på brio sine hjemmesider. Den skulle visst bli veldig liten sammenlagt:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12105

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3 her står det om den brio joyful men i alle dager, en trille som er anvendlig fra 0-9 mnd? da er det jo rimlig talentløst...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12106

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Finnes den bare som bagvogn da eller?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12107

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
Finn-kode: 17524575 dette er vel en brio happy med svart compact understell? Eller???

Ser ut som en happy ja! LItt vanskelig å se egentlig, men både kalesjen på sportsvogndelen og hele bagen ser ut som en happy:)
Og det er hvertfall ikke en kombivogn, den har jo en bag til å sette inn i sportsvogndelen. Det er en duovogn, og tror at brio ikke lager egne vogner som duovogner lenger (slik som kombi) men at man kan kjøpe happy, joy, go og sing som duovogn
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12108

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3 her står det om den brio joyful men i alle dager, en trille som er anvendlig fra 0-9 mnd? da er det jo rimlig talentløst...

Hehe, det er nok en vanlig sportsvogn:) Betyr vel bare at den også passer mindre barn da, siden den har full liggestilling
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12109

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vogngal skrev:
Finnes den bare som bagvogn da eller?

Den finnes både som duovogn og som ren sportsvogn. Er nok noe feil eller uklar tekst, for den ser ut til å være en helt vanlig sportsvogn
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12110

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror jeg må gå og se på denne jeg.... De har den sikkert ikke inne her da, men men

Barnashus har ikke brio?!?! Da blir det ikke noe festlige tilbud på meg mandag. :-(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12111

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nå ser jeg hva som ble "feil", du var inne å så på den som duovogn, og der var det bagen de beskrev. Så du hadde rett vogngal;)

Om du går inn på triller så står det om den som sportsvogn:)

Barnas Hus skulle først ikke ha brio lenger, men nå har jeg sett brio vogner der de to siste gangene jeg har vært der så tror de selger dem likevel:laugh: :laugh: Vet ikke hva som skjer jeg:) Ringte nemlig og spurte for noen mnd siden om de hadde inne brio sing, og fikk til svar at de første ikke brio lenger. VAr der i går, og da stod det både sing og andre brio vogner der:)
Så ta deg en titt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12113

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nei, nå roter jeg fælt. Står jo det samme på triller....Men er nok helt klart bagen de mener, og tipper sportsvogndelen har de samme mål og vektbelastning som de øvrige sittedelene til brio ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12114

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nå har jeg studert bildene, og det ser jo ut som den har vendbart håndtak selv om det ikke står noe om det på sidene! Da virker den jo til å være perfekt for deg da:) Vendbart håndtak, lett og liten sammenlagt;)
Men står den er på butikk i juni, da spørs det hvor hast du har med å få en ny vogn da:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12121

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er jo nesten juni da, så jeg kan vente et par uker. hehe Dette ser altså så lovende ut. Gelder meg til å undersøke dette mandag. Hadde kanskje håpet at de hadde den på tilbud på barnashus ;)

Ah, akkurat nå er det dumt det er søndag i morgen... hihi
Tenk om jeg har funnet den perfekte vogn??? Mangler stor dypbag, men det trenger jeg jo ikke mer akkurat nå, og da har jeg jo bare en super grunn til å kjøpe simo om det blir en baby til!!!

Det står på reflex sin side at den koster 5490 inkl bag, men da må den da være litt rimeligere uten bag, for man må vel ikke kjøpe den??? ÅÅÅÅ jeg er så spent!

SPENTSMURF!!!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12125

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Lever opp til nicket nå ja:laugh:

Klart den må kunne kjøpes uten bag, lurer på hva den kommer til å koste da jeg.
Er jo snart juni ja, så blir jo ikke så lenge og vente uansett:) Ble skikkelig nyskjerrig på den der jeg nå. Lurer på hvordan den blir sammenlagt også, siden den skulle bli så liten :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12127

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, den ser jo veldig fin ut.
Første gang jeg ser den vognen.
Blir spennende å høre hvordan den er, og hvilke butikker som får den inn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12133

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi har heldigvis for meg en butikk tilknyttet reflexkjeden på senteret like ved meg... Ah, gjett om jeg triller meg dit mandag morgen :-) Nå er jeg så gira altså. Den kan jo komme på noe i overkant av fire tusen tenker jeg, for bagen må jo koste litt den også, så fancy som den var. Om man ikke får noe godt tilbud på bare sportsvogna/trilla da kan man jo kjøpe med begge deler, får vel mer igjen for den når man selger den da. Ev. selge for seg selv. VI får nå se da, hvordan dette går. Om den ikke er vendbar slik som brio joy var (i følge sidene her) så er det jo uanset dødfødt.

HUff, lurer på hva mannen min vil si til dette jeg... han vet jeg har solgt den andre vogna men han vet ikke at jeg titter på NY vogn... haha enda han sitter to cm fra meg, nesten da.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12146

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Da jeg først så understellet tenkte jeg at den ikke var vendbar, men så da jeg studerte det så ser det veldig sånn ut likevel:P
Den er jo dobbel stang fra festet der og opp, og det er jo bare vendbare vogner som har det vanligvis. Så ser den klumpen/rundingen i krysset på understellet der ut som den kanskje er sånn at den vendes derfra, hvorfor skulle de ellers har den midt på understellet?

Videre ser det ut som det sorte øverst på understellet, det med refleks på er det for å "ta i mot" understellet og feste på der, samt at om man ser nøye på håndtaket så ser det ut som det er sånn til å feste i den sorte refleks-tingen på andre siden.

Og igjen er jeg en verdensmeste på å forklare:laugh: :laugh: Tidenes dårligste forklarer altså:blush:
Men om du ser på bildene så skjønner du sikkert hva jeg mener!

Blitt utrolig nyskjerrig jeg nå altså! Om ikke hun på reflex kan svare deg så tror jeg at jeg sender en mail til brio:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12172

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Kanskje vi må sende mail til brio uansett, dette er jo tett ved min drømmevogn? Har ikke jeg sagt at den skal være lett, liten sammenslått, stor handlekurv, vendbar sittedel... At det er mulighet for en liten duovogn er jo bare positivt, selv om jeg til neste vil ha en STOR simo duovogn. Det som er litt kjipt er at jeg er redd brio er alt for liten i sittedelen, men den må vel holde en liten stund? Hun er jo ikke et år enda, og da må jeg kunne forvente at hun kan ha den til hun er ca 2,5 -3???? Men hva er vel odsen for at jeg har denne vogna fortsatt da????

ANtar bagen som følger med er liten, slik som på spirit for det står 0-9 mnd.

Jaja, jeg forstår hva du mener med at den skal være vendbar altså, akkurat det samme tingene som jeg så på. Vi krysser fingre!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12196

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Min 2 åring sitter helt fint i vår brio kombi enda hvertfall, er sikker på at han kunne brukt den til han var 3 om vi ville det. Nå er vår sjelden i bruk lenger, men det er ikke pga størrelsen på sittedelen!
Uansett får du kanskje lyst på en lettere trille etterhvert som hun blir større og det går greit å ha henne fra deg:)


Dette må være tett opp til drømmevognen ja! Kanskje du skal sende en mail, de vet sikkert bedre enn de på reflex;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio 14 år 11 måneder siden #12198

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg skal forsøke åsende mail i løpet av dagen :-)

Jada, vi får vel etterhvert andre behov. Blir spennende dette!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.770 sekunder