Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Phil&Teds Dash

Phil&Teds Dash 14 år 11 måneder siden #11828

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
Er det noen som har erfaringer med Philandteds DASH?? Synes fotbrettet ser bedre ut på denne enn sport, samt at den har polstrede seter. Hva er egentlig forskjellen??
Ut fra det jeg kunne se på hjemmesidene virker det som denne har trinnløsregulering og regntrekket festes i kalesjen (Som på Vibe).
Noen som vet om liggelengden er like stor som på sport/Vibe?

Så også på classic. Men den har færre sitteposisjoner og bare juserbart håndtak i 2 posisjoner.

Noen som vet om butikker som selger disse - hadde jo vært ok å sett "live" først...
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Phil&Teds Dash 14 år 11 måneder siden #11843

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
DAsh ser kjempegod ut:)

Hadde faktisk glemt at den eksisterte jeg:laugh: Ar dessverre aldri sett den irl, men den virker å være en forbedret utgave av sport som har alle forbedret alt jeg irriterte meg over ved e3 (som er samme på sport):)

Tror alle vognene har samme liggestilling ja.

Ikke kjøp classic, vognene kan bli litt kronglete å trille med søskensetet bak så det er en stor fordel med regulerbart håndtak slik at man får best mulig vinket på håndtaket:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Phil&Teds Dash 14 år 11 måneder siden #11844

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vinkel skulle det selvsagt stå:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Phil&Teds Dash 14 år 11 måneder siden #11850

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg synes sport ser mer komfortabel ut for barnet enn Vibe, Dash har jeg ikke oppdaget enda!

Spennende verden!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Phil&Teds Dash 14 år 11 måneder siden #12047

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
De selger Dash på kidsandcare.no, men skulle liksom sett den live. Litt riski å bestille derfra hvis jeg finner ut at jeg ikke likte den likevel. Uansett har de bra priser...
Etter nøye vurderinger har jeg hvert fall kommet frem til at det ikke blir noen Vibe på oss. (Som det er mange grunner til, kan skrive et helt innlegg om det hvis noen er interessert). Er enig med ovenfor her at barnet sitter bedre i sport enn vibe, hvert fall bedre utsikt i søskensetet.
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Phil&Teds Dash 14 år 11 måneder siden #12049

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Er ett barnevognforum så vi er vel alle interessert i grunnene til at du ikke velger vibe:)
Så hvis du gidder, så skriv i vei!:)

Skal du ha en p&t ville jeg har kjøpt dash jeg:) Hvertfall om du uansett skal ha en ny en:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Phil&Teds Dash 14 år 11 måneder siden #12176

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja!! Jeg vil høre alt om hvorfor og hvorfor ikke!!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Phil&Teds Dash 14 år 11 måneder siden #12495

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
Ok...Hadde først veldig lyst på Vibe. Syntes det var kjekt at kalesjen kunne reguleres opp og ned, siden storesøster nesten stanger i sport sin kalesje nå når søskensetet står på toppen. (Vi har prøvd disse vognene mye i butikk...) Problemet er bare at når man regulerer kalesjen opp kan ikke regntrekket festes nede slik at hun blir våt på beina når det regner. og det er jo i regn vi for det meste bruker kalesjen. Syntes det var kjekt at kalesjen kan vippes frem slik at den også fungerer som solskjerming.
Søskensetet på Vibe står på en måte nærmere hovedsetet enn på sport når det er montert bak. Det gjør at barnet bak ikke får like god plass/utsikt når det sitter i setet. Ikke at hun klaget når hun satt i Viben, men syntes det så mer konfortabelt ut i sport.
En annen ting jeg ble usikker på var bremsen som er montert på styret. Når jeg triller med en hånd har jeg lett for å holde midt på styret og det går jo ikke for da løses bremsen ut. Vibe er også mue bredere enn sport, så sport er enklere i trange passajer o.l
Men synes designet er kulere enn på sport og den har jo unektelig en del finesser som er kjekke, men alt i alt synes jeg sport fungerer like greit og det er jo en prisforskjell her...
Men nå har jeg altså oppdaget Dash, men får jo ikke sett på den for ingen selger den i butikk her omkring hvert fall. På Kidsandcare.no er det samme pris for Dash m søskensete som sport m søskensete. Men som singelvogn er Dash dyrere enn både sport og Vibe...? Lurer på hvorfor...
Vel, dette var altså min oppfatning av disse to vognene.
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Phil&Teds Dash 14 år 11 måneder siden #12511

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
løvemammaen skrev:
Ok...Hadde først veldig lyst på Vibe. Syntes det var kjekt at kalesjen kunne reguleres opp og ned, siden storesøster nesten stanger i sport sin kalesje nå når søskensetet står på toppen. (Vi har prøvd disse vognene mye i butikk...) Problemet er bare at når man regulerer kalesjen opp kan ikke regntrekket festes nede slik at hun blir våt på beina når det regner. og det er jo i regn vi for det meste bruker kalesjen. Syntes det var kjekt at kalesjen kan vippes frem slik at den også fungerer som solskjerming.
Søskensetet på Vibe står på en måte nærmere hovedsetet enn på sport når det er montert bak. Det gjør at barnet bak ikke får like god plass/utsikt når det sitter i setet. Ikke at hun klaget når hun satt i Viben, men syntes det så mer konfortabelt ut i sport.
En annen ting jeg ble usikker på var bremsen som er montert på styret. Når jeg triller med en hånd har jeg lett for å holde midt på styret og det går jo ikke for da løses bremsen ut. Vibe er også mue bredere enn sport, så sport er enklere i trange passajer o.l
Men synes designet er kulere enn på sport og den har jo unektelig en del finesser som er kjekke, men alt i alt synes jeg sport fungerer like greit og det er jo en prisforskjell her...
Men nå har jeg altså oppdaget Dash, men får jo ikke sett på den for ingen selger den i butikk her omkring hvert fall. På Kidsandcare.no er det samme pris for Dash m søskensete som sport m søskensete. Men som singelvogn er Dash dyrere enn både sport og Vibe...? Lurer på hvorfor...
Vel, dette var altså min oppfatning av disse to vognene.

Hmmm, det med prisen var litt rart... Er det kampanje på dash? Synes egentlig den ser lik ut som sport, bare med bedre brukervennlighet:) Vet jo ikke om jeg har rett altså, men jeg hadde kjøpt den:)
Om du lurer på disse forskjellene, og hvordan dash er i forhold til sport og vibe så kan du jo sende kidsandcare en mail:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Phil&Teds Dash 14 år 11 måneder siden #12857

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
Da har jeg bestilt P&T Dash m søskensete, 2 regntrekk, UV-nett og 2 sadelvesker!!!!! Gleder meg til det kommer i posten.
Veldig spent nå siden jeg faktisk ikke har sett denne i virkeligheten, men etter å ha mailet med P&T Norge og snakket med Kidsandcare.no på tlf, ble jeg overbevist om at denne vogna var bedre enn Sport og Vibe. Så var det en super pris, da. Hun på kidsandcare syntes faktisk det var litt rart at de solgte den så billig... Den er egntlig dyrere enn Vibe, men selger den på introdusjonspris, samme som for sporten.
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Phil&Teds Dash 14 år 11 måneder siden #12861

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ah! Nesten så jeg skulle kjøpt den da, siden jeg har lyst til å ha den om vi får to tette? Hahahaha Så gal er vel ikke en gang jeg. Men GRATULERER så utrolig mye! GLeder meg til å høre hva du synes om vogna når du får den. Tipper den er knall

SPennende hva du synes om å trille den alene uten søskensete også :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.645 sekunder