Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg !
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg !

Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11802

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fikk akkurat mld fra en venninne om at hun har med seg gt safarien sin i morgen så jeg får låne den noen dager:)
Gleder meg allerede jeg!

Den er noen år gammel da, hun har kjøpt den brukt og har hatt den ca 2 år selv men det gjør ikke noe. De har vel ikke endret seg noe særlig de siste årene har de? Tror den er 3 eller 4 år gammel, men velholdt:)

Så glad for at jeg turde å spørre;) Tilbudte henne å låne en av mine men eldste bruker ikke vogn lenger og minste ligger i bagvogn enda så hun trengte ikke den vogna nå likevel:)

Blir spennende!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11804

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Så heldig du er.

Siklet selv på den vognen for en tid tilbake, etter å ha prøvd tvillingvognen (som jeg ble utrolig positivt overrasket over). Men så fikk jeg vite at ryggen på gt er kort, så da utgår den for vår del.
Men utrolig digg med store lufthjul da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11806

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja jeg også droppet den pga rygglengden. Naboen har den vogna også og de har en gutt på størrelse med vår og ser at hodet stikker litt over kanten nå.
Men har såååå lyst å prøve den så er jo supert å bare få ha den noe dager å teste den ut litt :)
Venninnen min er jo superfornøyd med den selv, skal ha den til babyen også. Hun brukte den ut vognperioden til eldste sin så er kanskje bare jeg som er kresen på lengden;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11808

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, gleder meg til fullt referat fra deg.
Kos deg med vognen i morgen. Nå tar jeg kvelden her.
God natt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11810

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Skal få fullt referat ja:)
Skal trille på lørdag og søndag, ha den med en liten tur på shopping og en tur på ulendt terreng så jeg får prøvd den ordentlig:)

Køyer jeg også nå:)

God natt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11811

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Kjempeflott!! Du kommer til å elske den vognen! :) Utrolig mye vogn for pengene der ja!

Supert å prøve vognene skikkelig før man kjøper dem :)
Når vi skal byttelåne kan jeg sende opp en Brio sing også...har ei venninne som sterkt vurderer å selge den for å kjøpe seg noe litt mer solid....hva vet hun ikke enda :) hehe
Hun vil sikkert mer enn gjerne byttelåne hun også, og hun er veldig forsiktig med vognene ;)
Spørs litt på kompisen din hva han har plass til da...men hverken sing eller tfk tar særlig plass altså...
Bare om du vil, og om du klarer deg uten både scooter og timmyen en ukes tid :)
Da hadde jeg fått prøve begge deler jeg også :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11820

Så spennende, du er heldig :cheer:
Må gi oss full oppdatering på hvordan du liker den når den er ferdig prøvd :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11848

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Plummis skrev:
Kjempeflott!! Du kommer til å elske den vognen! :) Utrolig mye vogn for pengene der ja!

Supert å prøve vognene skikkelig før man kjøper dem :)
Når vi skal byttelåne kan jeg sende opp en Brio sing også...har ei venninne som sterkt vurderer å selge den for å kjøpe seg noe litt mer solid....hva vet hun ikke enda :) hehe
Hun vil sikkert mer enn gjerne byttelåne hun også, og hun er veldig forsiktig med vognene ;)
Spørs litt på kompisen din hva han har plass til da...men hverken sing eller tfk tar særlig plass altså...
Bare om du vil, og om du klarer deg uten både scooter og timmyen en ukes tid :)
Da hadde jeg fått prøve begge deler jeg også :laugh:

Det hadde virkelig vært fantastisk altså!!!! Sing som jeg har ønsket meg sånn også!! Om hun går med på det så sender jeg gladelig ned timmyen også altså, setter bare kombien i bhg så lenge:)
Tror nok han har plass til vognene, kan han ta med en har han sikkert plass til to...Men må selvsagt spørre, aaaaaaaner jo ikke hva han kjører på:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11849

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mamman~til~lucas skrev:
Så spennende, du er heldig :cheer:
Må gi oss full oppdatering på hvordan du liker den når den er ferdig prøvd :cheer:

Det skal jeg gjøre:) :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11851

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
MammasLilleVidunder skrev:
Plummis skrev:
Kjempeflott!! Du kommer til å elske den vognen! :) Utrolig mye vogn for pengene der ja!

Supert å prøve vognene skikkelig før man kjøper dem :)
Når vi skal byttelåne kan jeg sende opp en Brio sing også...har ei venninne som sterkt vurderer å selge den for å kjøpe seg noe litt mer solid....hva vet hun ikke enda :) hehe
Hun vil sikkert mer enn gjerne byttelåne hun også, og hun er veldig forsiktig med vognene ;)
Spørs litt på kompisen din hva han har plass til da...men hverken sing eller tfk tar særlig plass altså...
Bare om du vil, og om du klarer deg uten både scooter og timmyen en ukes tid :)
Da hadde jeg fått prøve begge deler jeg også :laugh:

Det hadde virkelig vært fantastisk altså!!!! Sing som jeg har ønsket meg sånn også!! Om hun går med på det så sender jeg gladelig ned timmyen også altså, setter bare kombien i bhg så lenge:)
Tror nok han har plass til vognene, kan han ta med en har han sikkert plass til to...Men må selvsagt spørre, aaaaaaaner jo ikke hva han kjører på:P



Så bra!!! :cheer:
Ja hør med han, så gjør vi det så snart det bare er mulig.
Supert for meg, for jeg lurer på begge vognene dine....og vi skal passe godt på gullklumpene dine ;)
Gleder meg allerede til masse trilling...elsker å prøve nye vogner!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11854

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Skal passe VELDIG godt på skattene deres også:) Tror kanskje vi kan få til noe allerede neste uke, skal høre med ham i dag:)

Jeg gleder meg noe helt vannvittig nå jeg! Synes også det er så utrolig moro å prøve nye vogner, det er faktisk blitt en skikkelig hobby med vogner, og det å vurdere dem opp mot hverandre også:)

Naboene kommer til å tro at jeg har klikket fullstendig, akkurat som om det ikke er nok vogner inn og ut av huset her:laugh: :laugh: Men det bryr jeg meg faktisk ikke noe om;)

At jeg ikke har tenkt på dette med bytting før altså! Jeg har jo tenkt tanken, men følt at det nesten var litt frekt å spørre om å låne andres vogn. Men nå er jeg SÅ glad at jeg har turt å spørre altså:) Og alle har jo vært så blide, og synes bare det er koslig å glede meg:laugh:

Man kan jo kjøpe og selge billige vogner bare for å prøve dem, men det er nå litt usikkert dette med kjøp og salg på finn. Kjipt om man blir lurt og mister vognpengene:( Så er det jo litt styr også.
Denne byttingen er jo mye enklere og ikke noen usikkerhetsmomenter:)

Gleder meg til resten av de nærmeste venninnene mine får barn:laugh: Skal lokke dem til å kjøpe vogner jeg vil prøve selv:P Neida, skal være snill med dem:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg får låne en gt fra i morgen - gleder meg ! 14 år 11 måneder siden #11859

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja tenk om vi kunne fått det til neste uke!! :cheer:
Vi får bare bytte litt frem og tilbake når en av oss får oss en ny type vogn, kjempegøy å sammenlikne og se om vi syntes det samme om de samme vognene!

Har også lurt på å kjøpe noen billige vogner bare for å prøve litt flere, jeg har ikke så lenge igjen med vogntrilling at jeg kan la tiden renne fra meg :laugh:

Det er jo å være snill det å anbefale ( befale ;) ) vogner til venninnene dine! Du vet jo hva som er bra og ikke der, så de må bare være glad de har noen til å veilede :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.593 sekunder