Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew

Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #11795

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
EW classic selges også som enkeltvogn til 199 euro + 25 euro for svinghjulet. Da er det altså 225 mot 299 for hele pakken. Nesten verdt å betale det lille ekstra da, og så heller selge bagen.

Men det blir såpass dyrt at OM jeg prøver den så kommer jeg nok heller å lete etter en billigere brukt:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #11798

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, jeg satt og regnet på det her om dagen jeg også.
Men med frakt + mva blir det jo en del likevel, så sikkert lurt å heller gå for brukt.
Syns faktisk det har vært en del classic´er til en grei pris på finn i det siste.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #11800

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
ja det har det:) Ligger en limefarget nå til 1400 kr, men er litt usikker på om jeg vil ha den fargen...Hadde en limefarget p&t og den var veldig fin, men man blir jo litt lei også:)

Vil helst ha en helt nøytral en nå, evt den lyseblå.

Så synes jeg ikke EW classic har forandret seg så mye de siste årene heller, så gjør ikke noe om den er litt gammel så lenge den er velholdt.

Kunne tenke meg å bytte timmyen min mot en ew classic jeg, de har jo omtrent samme bruktpris på finn, så prismessig skulle jo det kunne gå an. Men virker som om folk er glad i classicene sine og beholder dem til de er ferdig med vogn, så spørs om det går.

Kan jo alltids håpe på at noen har gjort ett bomkjøp og ønsker en lunere vogn med full liggestilling:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #11813

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Du er flink til å lete opp alt mulig du :P
Ja da ville jeg også event kjøpt brukt... Lyseblå vogn, ja der sier du noe :) Jeg syntes lyseblå vogn er nyyyydelig! Har kikket veldig etter lyseblå cangaroo....men de dukker jo bare opp en gang hvert skuddår :laugh:

:blink: Nå fikk jeg veeeldig lyst på cangaroo igjen!


:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #11834

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du får sannsynligvis tak i en brukt cangaroo til samme eller lavere pris enn du solgte oth din for:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #11838

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Det er lite brukte Cangarooer til salgs for tiden... folk er vel så fornøyde at de ikke vil selge dem :P
Lyseblå er iallefall vanskelig å finne, for jeg tror ikke de selger den fargen lenger...altså ny vogn :)

Dessuten blir det jo to skikkelig sportsvogner i hus da... meeen jeg har lyst på Cangaroo ja!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #11847

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Om du skal ha en cangaroo må du skyndte deg før Emilie slutter med vogn:)

Du kan enn så lenge forsvare to sportsvogner, hvertfall om du får solgt den til samme pris (eller mer:P ).
Du får følge med! Om du finner en i Bergensområdet eller de delene i Hordaland som er nær meg så kan jeg reise å se på for deg:)
Men da triller jeg den en dag før jeg sender den altså:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #11852

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh:
Vet du, jeg har faktisk tenkt på den muligheten når jeg har sett vogner i det området!
Kjempegreit å vite! Og klart du må teste den et par dager før den sendes videre :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #11857

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
KLar som ett egg jeg, både til å se på dem og prøve dem:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #11861

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Må inn på finn å kikke etterpå :laugh:
For det der var jo en veldig god ide!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #12318

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Nå ligger det en lyseblå EW classic på Finn til 1500,- (inkl. vognpose)
www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=17575973

Ser kjempefin ut, merker at jeg får mer og mer lyst på den :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #12341

Fiiin :kiss:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #12344

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den var kjempefin Vogngal:)

Du får kjøpe den, så kan jeg kjøpe av deg når du er lei og jeg har fått solgt timmyen min:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #12368

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, jeg tror nok det må bli en classic på meg snart (selvom jeg egentlig har lovet meg selv at jeg er ferdig med vognkjøp)

Men i dag har jeg ikke råd, men kan jo krysse fingrene for at den blir liggende en stund (særlig)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Plummis, fått svar fra babyjungle ang pris på ew 14 år 11 måneder siden #12370

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Classic ligger gjerne en stund ute, så det er håp:)
Er jo ikke det verste kjøpet det, selv om du ikke skal kjøpe mer:P Forholdsvis billig, en vogn som passer bra på tampen av vognperioden og grei å få solgt igjen (selv om det av og til tar litt tid, så tror jeg alltid de blir solgt:) )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.574 sekunder