Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Det ble en TFK joggster twist! men...!?!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Det ble en TFK joggster twist! men...!?!

Det ble en TFK joggster twist! men...!?! 15 år 3 måneder siden #1161

  • Sibba
  • Sibba's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
Da ble det en TFK til jenta vår! Veldig fin vogn, men jeg lurer på om noen av dere (som svarte meg sist kanskje) har erfaring med fleece posen som hører til vognen? Hvor varm er denne? holder den nå på vinteren? Har en annen, men den skal vi bruke i barnehagen. Kan jo ta den med hjem hver dag..men tenkte å høre hva andre gjør?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Det ble en TFK joggster twist! men...!?! 15 år 3 måneder siden #1162

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
wow! grattiss med ny vogn, da!:cheer: Vet du, den fleeceposen har jeg ikke erfaring med, men jeg har Easy Walker sin, så regner med at de er cirka samme fenomen? Jeg vil si at dette er en høst og vårpose, og jeg bruker lammeskinnsposer nå på vinteren. Det du evt. kan gjøre, er jo å bruke fleeceposen sammen med ulltepper. vi gjør vel egentlig det, med et lammeskinn under posen fordi den ene lammeskinnsposen vår er ødelagt i glidlåsen, og den andre er i barnehagen. På de kaldeste dagene, har hun sovet i vognen inne, med vinduet åpent. Men, nå tar vår yngste kun en powernap på 20 min - 1/2 time, så det kommer jo litt an på hvor lenge hun sover også da?
Jeg tror jeg i allefall ville syntes det var slitsomt å trekke posen frem og tilbake fra barnehagen. :S
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Det ble en TFK joggster twist! men...!?! 15 år 3 måneder siden #1163

  • MJTbebis09
  • MJTbebis09's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Carpe Diem!
  • Innlegg: 26
Jeeey!! Grattis med kongevogn!! (Trenger jeg si jeg har samme ;) )
Hvilken farge har du da?

ANg posen så tenker jeg litt det samme, at det er mer en høst/vår pose :) Så jeg kjøpte en lammeskinnspose utenom, pluss en søt rosa en som kan være oppi den blå baggen vi kjøpte, når vi fikk beskjed om at Lille i magen var en gutt :lol:
Men fleece posen skal jeg ha unasett, syns den ser veldig grei ut, spesielt til større barn:)


Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Det ble en TFK joggster twist! men...!?! 15 år 3 måneder siden #1165

  • Sibba
  • Sibba's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
Takk for svar hønemor og mjtbebis:)
Er veldig fornøyd med den! Gøy å gå på trilleturer nå!
Tror nok dere har rett angående posen, mest høst og vår. Så kan man jo bruke teppe til turer nå, blir jo ikke de lange turene nå som hun begynner i barnehagen...:(

Vi kjøpte svart vogn, så tenkte kanskje at posen blir rød eller en annen fargeB)
Gratulere med en liten gutt i magen MJTbebis:cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Det ble en TFK joggster twist! men...!?! 15 år 3 måneder siden #1166

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja, jeg må jo si meg enig, da - kongevogn:woohoo: Jeg hadde fargen sahara - fresh farge det ogB) Men tror det blir lekkert å kombinere svart med en annen farge på posen!

Men si meg en ting MJTbebis: venter du gutt eller jente - ble litt forvirret, jeg nå - mulig det er ammetåka som kikker inn her..:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Det ble en TFK joggster twist! men...!?! 15 år 3 måneder siden #1168

  • MJTbebis09
  • MJTbebis09's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Carpe Diem!
  • Innlegg: 26
Haha, første innlegget datt ut, så jeg bare skrev det sånn ca likt.. Men i det første skrev jeg:
Pluss en rosa pose til å ha i den blå baggen som vi kjøpte når vi fikk vite at Lille JENTEN i magen, var en gutt:lol:
men nå ser jeg jo at det har jeg tydeligvis glemt:lol:
Så det er nok min svangerskaps-tåke som tar over, og ikke din ammetåke:lol:
Men men, sånn kan det gå:silly:


Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.596 sekunder