Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Vil gjerne snu han mot meg...
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vil gjerne snu han mot meg...

Vil gjerne snu han mot meg... 14 år 11 måneder siden #11568

  • wonki
  • wonki's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 14
jeg har en tfk joggster. liker vognen veldig godt og den blir liten sammenslått noe som er viktig i min lille bil, men jeg likte det ikke med forrige mann at han måtte sitte vendt fra meg. han var ute av dypvogna 6mnd gammel og det ser ut som gutten nå også blir for stor for dypvogn snart,
så hva gjør jeg??
kan jo selge hele greia og kjøpe meg en annen, men hvilken?? vet tfk kommer med ny bag, men jeg kan ikke se at denne skal være lenger enn dypvognen de har selv om den kan gjøres litt om
noen som kan anbefale noen vogn. trenger jo ikke en duo eller kombivogn bare jeg kan snu den begge veier
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vil gjerne snu han mot meg... 14 år 11 måneder siden #11571

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
den nye bagen til tfk vil jo koste nærmere 3000 kroner, så du kan like gjerne kjøpe en ny (brukt?) vogn som vil vare lenger enn den multi x bagen (eller hva den heter) som er beregnet på frem til 18 mnd :)

Jeg har selv easywalker sky og hadde lurt litt på å ha den som eneste vogn, men idag dro jeg og kjøpte meg en brukt teutonia spirit s3 som jeg skal ha i tillegg til jeg er klar for å ha henne kun fravendt.

Tror ikke jeg ville solgt tfk'en, men heller prøvdå finne en rimelig mellomvogn som du kan selge igjen når du er klar for å ha bare tfken :)

Hvilke kriterier har du, hvor mange hjul? og hvilken prisklasse, nby eller brukt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vil gjerne snu han mot meg... 14 år 11 måneder siden #11576

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Sprit utgår vel uansett for din del, da den blir ganske stor sammenslått... Om du likevel skulle like den vogna kan du jo reise et sted å teste den i bilen din og kjøpe den på finn, for der ligger det mange til ok priser.

Om du er ute eter 4-hjuling så har du jo veldig mye å velge i. Tror selv jeg ville valgt brio happy (lurer jo fælt på den selv....)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vil gjerne snu han mot meg... 14 år 11 måneder siden #11577

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
og av firehjulinger anbefaler jeg selvsagt teutonia msirtal ;) den blir kjempekompakt sammenlagt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vil gjerne snu han mot meg... 14 år 11 måneder siden #11579

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hmmmm... kanskje jeg skal kjøpe mistral??? hehe orker ikke ha to såpass like vogner, ellers hadde det vært aktuelt. Men jeg vil teste ulike typer. ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vil gjerne snu han mot meg... 14 år 11 måneder siden #11586

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
enig, bare tulkl å ha to så like på en gang. håper jeg klarer meg med bare trehjulinger i vinter :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vil gjerne snu han mot meg... 14 år 11 måneder siden #11662

Hva med å prøve Bugaboo?
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vil gjerne snu han mot meg... 14 år 11 måneder siden #11671

MariHønaMedHvitveis skrev:
enig, bare tulkl å ha to så like på en gang. håper jeg klarer meg med bare trehjulinger i vinter :unsure:

Du klarer deg helt sikkert supert med EW'en ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vil gjerne snu han mot meg... 14 år 11 måneder siden #11676

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
er ikke så sikker på det altså, det var helt vanvittig her ifjor,. men da gikk det ikke med simo kombien eller mistralen heller, forsåvidt, da måtte vi ta følge hver morgen og bære den gjennom et kryss :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vil gjerne snu han mot meg... 14 år 11 måneder siden #11767

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
den nye bagen til tfk vil jo koste nærmere 3000 kroner, så du kan like gjerne kjøpe en ny (brukt?) vogn som vil vare lenger enn den multi x bagen (eller hva den heter) som er beregnet på frem til 18 mnd :)

Jeg har selv easywalker sky og hadde lurt litt på å ha den som eneste vogn, men idag dro jeg og kjøpte meg en brukt teutonia spirit s3 som jeg skal ha i tillegg til jeg er klar for å ha henne kun fravendt.

Tror ikke jeg ville solgt tfk'en, men heller prøvdå finne en rimelig mellomvogn som du kan selge igjen når du er klar for å ha bare tfken :)

Hvilke kriterier har du, hvor mange hjul? og hvilken prisklasse, nby eller brukt?

Enig med Marihøna her jeg, ville heller kjøpt en rimelig vogn til å ha nå i mellomtiden. Om du trenger en bhg vogn seinere så kan du bruke den til det da:)

Bugaboo som noen nevner blir jo liten sammenlagt, er vendbar og en helt annen type vogn enn tfk så de er nok en fin kombinasjon:)
Ellers har jeg falt for britax vigour 3 eller 4 selv, men har ikke prøv den så vet ikke hvordan den er i bruk.
Brio go skal vel også blir ganske kompakt sammenlagt, og den har også stor vendbar sittedel, men ikke helt full liggestilling.

Vanskelig det der!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vil gjerne snu han mot meg... 14 år 11 måneder siden #11769

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Oi da, ser jo nå at de vognene jeg foreslår kanskje ikke akkurat er rimelige:P
Men om du kommer med kriterier så kan jeg prøve å hjelpe litt bedre:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.753 sekunder