Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder TFK joggster twis vs Babyjogger city elite!?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: TFK joggster twis vs Babyjogger city elite!?

TFK joggster twis vs Babyjogger city elite!? 15 år 4 måneder siden #1140

  • Sibba
  • Sibba's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
Hei! :P Er det noen som har erfaringer med en eller begge disse vognene? Vurdere en av de til min datter på 1år.
City elite har ikke 90 graders sittestilling, har TFK det? er det en ulempe? Håper noen vil dele erfaringer;) .. er ikke så lett:unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK joggster twis vs Babyjogger city elite!? 15 år 4 måneder siden #1141

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Hei Sibba!
jeg har bare erfaring med TFK'en, men jeg er veldig fornøyd med denne. Anbefales. Og faktisk veldig lite "tull" med den. Lett å trille, stor plass, enkel å slå sammen, liten plass sammenslått, tøff design.. ja i det hele tatt. Det eneste jeg har å sette fingeren på er at det er vanskelig å komme til handlekurven under når seteryggen er helt nedslått.
TFK har ca 90 grader sittestilling - samt en halvveis (45? :-))- Dette gjør at barnet også kan sitte-ligge hvis de ønsker å slappe av litt, uten at det da ligger helt nede i sovestilling. Begge mine barn har brukt vognen, og som du forstår er jeg veldig fornøyd :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK joggster twis vs Babyjogger city elite!? 15 år 4 måneder siden #1142

  • Sibba
  • Sibba's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
Takk for svaret!:)
Er vel den jeg har mest lyst på, men City elite er endel billigere. Derfor ville jeg forhøre meg litt. Får se om noen har erfaringer med den også da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK joggster twis vs Babyjogger city elite!? 15 år 4 måneder siden #1143

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Nei, er ikke så lett det der. men du har i allefall kokt det ned til 2 alternativer, og det er jo bra bare det :P Jeg har kun erfaring med TFK, og var veldig fornøyd med det. Mht sittestilling, så har jeg erfaring med vogner som ikke har 90 gr. sittestilling, og dette gjør det vanskeligere for barnet å sitte å følge med på det som skjer. Litt irritasjon har det vært på mine barn, når de har sittet fastspent og ikke ser rett framfor seg uten å streve litt når de sitter fastspendt. "mamma jeg seeer ingentiiiiiing!!" Da må du evt. satse løse seler og bumperbar, slik at de kan sitte selv uten å lene seg mot ryggstøtten. Men, som sagt Veeeldig fornøyd med TFK, assa:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK joggster twis vs Babyjogger city elite!? 15 år 4 måneder siden #1144

  • mette79
  • mette79's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
Heisann!

Kjøpte City single rett før jul, og syns vogna er helt rå!! :) Ville ikke vært i tvil. De anbefalte den foran City elite pga. kvaliteten på trekket til Single var mye bedre, og ei bedre vogn, trass i et enklere design. Men vogna er sporty, og selv far liker denne godt. Min sønn er stor, akkurat fylt 1 år, og han stortrives i vogna. Du kan fint ha 90 grader sittestilling i denne. Legges og helt bak, godt polstret i setet. Og det beste: den er lett, kun 9kg, og sinnsykt enkel å legge sammen. Etthåndsgrep. Nei, jeg ville ikke hatt noe betenkeligheter med å gå for babyjogger sin vogn. Og en ting til: de har suuuper service på babyjogger.no. Fikk nytt regntrekk, da mitt hadde revnet litt nederst i sømmen. :woohoo:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK joggster twis vs Babyjogger city elite!? 15 år 4 måneder siden #1145

  • Sibba
  • Sibba's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
:) Hei!
Takk for innlegget, det var fint å høre litt om den også!
Ble bare litt usikker på hvilken av modellene du mente, er det Classic singel? kan fotbrettet settes opp på den du har?
Hilsen Sibba!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK joggster twis vs Babyjogger city elite!? 15 år 4 måneder siden #1146

  • mette79
  • mette79's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
Hei!

Ja, mente selvfølgelig Classic single i City-serien. Nei, fotbrettet kan ikke flyttes opp/ned, men det tenker jeg egentlig aldri på. God plass til beina :) Lykke til hva du enn velger. Du har iallefall penger til overs dersom du velger Babyjogger ;) Hilsen Mette i nord (har skrevet om Classic-vogna på omtaler her på siden forresten :) )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK joggster twis vs Babyjogger city elite!? 15 år 4 måneder siden #1147

  • mette79
  • mette79's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
mette79 skrev:
Heisann!

Kjøpte City single rett før jul, og syns vogna er helt rå!! :) Ville ikke vært i tvil. De anbefalte den foran City elite pga. kvaliteten på trekket til Single var mye bedre, og ei bedre vogn, trass i et enklere design. Men vogna er sporty, og selv far liker denne godt. Min sønn er stor, akkurat fylt 1 år, og han stortrives i vogna. Du kan fint ha 90 grader sittestilling i denne. Legges og helt bak, godt polstret i setet. Og det beste: den er lett, kun 9kg, og sinnsykt enkel å legge sammen. Etthåndsgrep. Nei, jeg ville ikke hatt noe betenkeligheter med å gå for babyjogger sin vogn. Og en ting til: de har suuuper service på babyjogger.no. Fikk nytt regntrekk, da mitt hadde revnet litt nederst i sømmen. :woohoo:
Siste endring: 15 år 4 måneder siden av mette79.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.562 sekunder