Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Vogna med håndbrems
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vogna med håndbrems

Vogna med håndbrems 15 år 5 måneder siden #1121

B)Er det noe som vet hvis OTH vogner kommer med håndbrems? Hvis det kan adapteres??? Vil gjerne kjøpe den, men Håndbrems er en MÅ HA![/i]:dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 5 måneder siden #1122

  • mamsi77
  • mamsi77's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
Nei, det gjør den nok ikke.. desverre! Men gjør et kjapt søk her inne, da - avgrens på håndbrems og se hva som kommer opp.. eller vent, jeg gjør det for deg :laugh: her er linken! :

http://www.barnevognguiden.no/index.php?option=com_jreviews&task=list&criteria=1&query=any&cat=Array&jr_annet=4&order=alpha&Itemid=35
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 5 måneder siden #1124

Tusen takk for så raskt svar :kiss:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 5 måneder siden #1125

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei!
Man får kjøpt håndbrems til OTH mountain buggy terrain, dvs. den terrengutgaven, uten svingbart forhjul.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1189

Forsatt på jakt etter den riktige vognen
NOEN SOM KAN HJELPE MEG!!!!:woohoo:
Tror at må være en mellom Teutonia S3, TFK, eller EasyWalker...3 hjul er en MÅ HA!
Pleaseeeeee HELP! Har termin i mars og vil gjerne ha vogn med oss når Babyen kommer :blush: :S :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1190

  • HLH
  • HLH's profilbilde
hei hei - skjønner frustrasjonen. Men nå har du jo kokt dette ned til tre veldig bra vogner da!! Men hvis håndbrems er et MÅ ha så ville jeg jo gått for TFK?? Ellers kommer jo Easywalker med ny vogn nå - QTRO ser jeg.. problemet er jo egentlig ikke mangel på bra vogner - det er jo rett og slett for mange av de ;-)
Jeg har TFK selv og har ikke angret ett sekund på at jeg byttet ut Teutonia med TFK. jeg har ikke hatt ett problem med TFK'en, mens jeg slet med småting på teutonia hele tiden...

Lykke til da! Og lykke til med siste rest av svangerskapet! :silly:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1191

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hvis jeg skulle kjøpt ny vogn nå, hadde det blitt en Teutonia s3. Fordi den har jeg hørt så utrolig mye bra om :)Den har også romslig og ikke minst vendbar sittedel. Noe som jeg mer og mer setter pris på på vogner. Det er så utrolig godt å kunne ha barnet vent mot en! Du får en helt annen oversikt og kontakt med barnet enn når det bare må sitte forovervendt. Eneste minus som jeg ser med Teutonia, må være at den ikke kommer med luftdekk, noe som etter min erfaring har en del å si for trillekomfort og demping.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1195

Hei! Tusen takk for alle opplysninger, det har vært hjelpsom :kiss:
Vi har endelig kom til en beslutning! Det blir en Teutonia S3!!
Vi gleder oss til å få den, nå blir de små detaljer som farge, utstyr osv... som vi skal være enig om.
Om hjulene med luftkanal, Ja Teutonia har dem. Koden er HJUL 59, som også passer til S3 kan se på i deres katalog ;)
Takk en gang til alle!:kiss:
Vi skal forsette her selvfølgelig for mer info, det er aldrig nok :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1198

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Grattiss til deg og med ny vogn! spennende å høre om dere blir fornøyd! (?) Hvile farger ogs sånt noe ble det? har du noen bilder? Jeg syntes forresten det er kjempesmart av Teutonia å gi valgmuligheter på hjul, både når det gjelder størrelser og luft / punktfritt. Det er genialt når vi som skal bruke vognene kan sette dem sammen etter egne ønsker og kriterier! Tenk hvis man kunne bygge en barnevogn selv så man fikk fylt opp alle personlige kriterier!! (skulle nesten meldt meg på skaperen, jeg - så kreativ som jeg er idag:laugh: :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1200

Det beste for å se Teutonia er hos deres websiden www.teutonia.com der kan man se alle muligheter både om farve og modeler ;)
Om noen kommer med det å omgjøre sin egen vong, bare si ifra!!! det er det jeg egentlig vil!!!! Litt egenskap fra her og der... ÅHHHH helt fantastisk!!!!!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1215

Helt utrolig alt så!!! Er nesten bestemt om å kjøpe Teut S3 og så se jeg på den Cagaroo fra Emmaljunga....kan noen si noenting om den vogna? Den eneste som ser ut at ikke passer for meg er Håndbrems. Tror dere at en kan montere det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1216

  • Ponita
  • Ponita's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 45
Hørres ut som meg dette for et par uker tilbake, var at og fram på vogner klarte ikkje å bestemme meg. såg og på den te emmajung sin. men eg sto mellom oth og tfk sine vogner og med mange gode tips fra folk her inne så har eg no endelig fått meg vogn i hus og det ble en TFK med håndbrems, og eg e kjempe fornøyd med ann :) står i stua klar te babyen kommer. Har du mulighet til å gå se og prøve dei vognene du har mest lyst på så gjer da, hjelpe veldig på.;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1217

Hei! det som skjer er at vi så på TFK igår, vi kjørte den og prøvde alt og for å være ærlig, vet ikke hva er det så fasinerende om vogna. Har så mange glidløser at mannen min ble gal :D Den er jo den letteste vogn vi har sett og har håndbrens, men var faktisk litt skeptist med funksjon. Og at hva med den pute for å kompesere nivå på liggestillingen? Kunne bare har hatt ryggen som kunne ligge helt istedenfor. Vil ikke være sååå skeptisk, men vel Teut S3 er jo tungere, skjennes mest som en ordentlig vogn og er letter å maniobrere, hvis dere forstår hva jeg mener; og den nye har faktisk forbedret seg ganske mye, både vogna og stelleveska for å gi eks.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1218

  • Ponita
  • Ponita's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 45
Hehe eg og var skeptisk til alle dei glidlåsene:laugh: men samboeren min likte designe veldig godt også var den høy for han er ganske høy. men skjønner dere der. Mitt første inntrykk på tfk var at eg ikkje likte utseende i det hele tatt :huh: men den er stor og romslig, å eg ville ha stor bag sånn at eg slipper å gå over til sportsvogn når barnet mitt er 4-5 mnd sånn som min søster måtte gjør nå pga ungen hennes vokste ut av baggen, men hun har oth vogna da.
Men eg trur no du gjer et godt valg med Teutonia om du velger den eg, den kan du jo trossalt ha begge veier. Og den ser jo bra ut og.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1219

Det hørs som vi var på sammen båt i en stund :) Vi har bestilt Teutonia idag, så håper vi får den før fødsel =) om 5 uker...
På søndag skal vi til billigland SWE og skal handla masse små saker som må ha ;) Lykke til videre på ventetid og på Den Dag!
Takk for hjelpen! Det er bare så godt å ha noen til å prate med om alt dette vi går gjennom :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogna med håndbrems 15 år 3 måneder siden #1220

  • Ponita
  • Ponita's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 45
Trur du har gjort et godt valg av vogn der, greit å få ting på plass før barnet kommer, eg har 3 veke igjen og no trur eg da mesta e på plass :) Så nå kan barnet bare komme. du får ha lykke til videre ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.630 sekunder