Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Anbefaling ekstra vogn til 1 åring??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Anbefaling ekstra vogn til 1 åring??

Anbefaling ekstra vogn til 1 åring?? 15 år 6 måneder siden #1112

  • Hanne
  • Hanne's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Heisan!

1 åringen vår har startet i barnehagen. Vi kjøpte en ny Emmaljunga Duo Egde da hun ble født, og har valgt å ha den i barnehagen til soving. Nå er det slik at det er en smule tungvint å dra vogna fram og tilbake, da hun trenger søvn før hun drar i barnehagen. Vi er derfor på jakt etter en ekstra vogn til å kunne bruke hjemme. Vi ønsker ei god og varm )bor nord i landet) sportsvogn som kan brukes både til soving og turgåing, bygåing og reiser.

Lurer på om det finnes noen som har gode erfaringer de ønsker å dele eller noen som ønsker å komme med anbefalinger på ei vogn.

Hanne
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Anbefaling ekstra vogn til 1 åring?? 15 år 6 måneder siden #1113

  • mamsi77
  • mamsi77's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
Hmm... tenkte med en gang at du hadde uendelig med valgmuligheter, for sportsvogner med liggestilling er det jo flust av. Men, så så jeg at den både skulle være god turvogn og fin å reise med, og det krever jo at det er en vogn med god trillekomfort samtidig som den blir liten og kompakt sammenlagt. TFK joggster Twist har vært min beste turkamerat av alle vognene jeg har hatt, og har vært den som ble minst sammenlagt. OTH og Easy Walker tror jeg også blir relativt små sammenlagt. Jeg ville fokusert på vekt, trillekomfort og størrelse sammenlagt i jakten, hvis jeg var deg:) Tror ikke det finnes noen reisetrille som fungerer supert på tur i skog og mark / snø?...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Anbefaling ekstra vogn til 1 åring?? 15 år 6 måneder siden #1115

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
OTH/Mountain Buggy er ei flott vogn med fantastiske trilleegenskaper! Den er relativt lun (men kan ikke sammenlignes med Emmaljunga og Simo i lunhet, disse er jo suverene der). Liker veldig godt OTHen vår (brukte denne da vi bodde i Finnmark, og den var absolutt lun nok med en god vognpose til. På snøføre er denne super!)

TFK er også en ganske lun vogn.

Teutonia spirit s3 tror jeg kanskje vil være lunest av disse tre vognene, men den veier også mest.

Anbefaler deg å ta en titt på disse tre.
Lykke til med vognvalg!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Anbefaling ekstra vogn til 1 åring?? 15 år 6 måneder siden #1116

  • MiMa
  • MiMa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • To små propeller...
  • Innlegg: 126
Så lenge du ikke skal handle med vognen så tror jeg TFK er tipp topp!! Vognen har nemlig usakelig liten handlekurv, så er nok best å bare vandre gatelangs med! :woohoo: :woohoo:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Anbefaling ekstra vogn til 1 åring?? 15 år 2 måneder siden #1270

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
OTH eller TFK ville jeg hatt iallefall! :)
Har bare hatt OTH av de to selv, og den kan jeg anbefale på det varmeste. Jeg har ingenting negativt å si om den vognen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.720 sekunder