Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv????
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv????

Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11101

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Er det mulig, jeg sitter her og titter på finn. Og nå ser jeg på emmaljunga, jeg ser at jeg liker at dehar innsektsnetting i kalosjen. Det liker jeg. Men jeg kan da ikke velge en emmaljunga cerox pga det????

Jeg lurer derfor på om jeg kan ha blitt totalt hjernevasket....

Jeg tenkte jo på en simo, brio eller emmaljunga. Jeg liker utseende på simo godt, fordi den er litt gammeldags ;) Emmaljunga blir fort litt mye vogn for meg.... Brio liker jeg også, spesielt godt den happy serien fordi den er litt stramere i utseende.

Nå sitter jeg og tenker at jeg kan kjøpe en emmaljunga cerox fordi det ser praktisk ut med myggnetting, men ærlig talt, hvem kjøper en vogn de ikke liker utseende på så godt bare pga det???? Den er langt i fra stygg, ikke det jeg sier, men jeg liker det stramme fra brio og simo litt bedre.

Men, brio og simo er jo egentlig litt tunge vogner. Jeg vet jo at dersom jeg aksepterer at jeg ikke får det vendbare styret jeghar hengt meg opp i kan jeg spare noen kg... men når man vurderer en cerox pga myggnetting, da skjønner jo alle at man er gal.

Men hvorfor er det ingen fler som har det forbanna innebygde nettet? Kan da ikke være patentert for maxi cosi har det jo. Vær så snill å si jeg bare ikke har fått med meg at de andre også har det.

Men, tror dere damer at jeg vil bli skrekkelig skuffet over en brio happy compact? Den virker forresten umulig å finne på finn... Noen som vet hva den koster ny rundt om kring?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11111

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
KOm på en ting jeg glemte... jo, siden det compact understellet faktisk er ganske så tungt, så kan man jo egnetlig like greit også sjekke simo... men den er vel enda tyngte. Så jeg forstår jo at jeg burde velge telescop light men altså, jeg blir GAL, fordi jeg vil ha vendbart.. hvorfor må det bety så mye for meg???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11115

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Neida, ikke gnagsår i ørene bare i fingrene:laugh: :laugh: :laugh:

Er ikke telescop light vendbart? trodde det jeg, men er kanskje det vanlige telescop understellet som er det:)

du er ikke gal, men muligens litt hjernevasket og det er nok vår feil:laugh: :laugh:

Om du vil ha en ny vogn så kjøper du den, og om det er myggnettet som blir det avgjørende så er jo det helt greit det;) En ting må jo avgjøre det:)

Vendbart håndtak er jo ikke must om sittedelen er lett å snu vel?

Trodde egentlig du skulle beholde de du hadde jeg:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11119

Får ikke gnagsår i øra av deg, synst det er spennende og følge med på alt du virrer rundt ;) Desverre er jeg ikke mye til hjelp her.

Og du er ikke rar, når jeg kjøpte Spriten, var det hovedsaklig fordi understellet kunne brukes med det babybilsetet vi hadde, og fordi den var pen :blush: I ettertid fant jeg ut at den hadde flere fordeler ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11122

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe må man velge ut fra, og det kan være alt fra småting til viktigere ting:) Synes ikke det er rart med noen av grunnene jeg:)

For deg Spentsmurf så dreier det jo seg egentlig om såpass like vogner at det egentlig blir småting som må avgjøre valget:)

Og det å kunne feste bilstol på understellet er jo en veldig god grunn det:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11123

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Jeg har hatt 3 emmaljungavogner, en edge, en citycross og en eldre kombi... På to av de var d innebygd myggnett og d er ikke sååå praktisk som d virker...syns d var litt knotete å få inn igjen + at d ikke ble helt tett nederst ved kallesjen..
(men d er meg da...)
Syns du skal kjøpe den du har lyst på av den grunn du vil ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11126

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det var en av grunnene til at vi kjøpte spirit også, men makan til ubrukelig grunn for vi har ikke brukt adapteren nesten haha

men, altså nå ble jeg usikker på det med vendbart. Noen brioentusiaster som kan hjelpe???? Tror jeg må i butikken en dag, igjen. *flaut*

Jeg så en perfekt simo på finn nå, men den var ALT for dyr, 5.500 er litt over det jeg kan bruke.

Joda, jeg skla beholde det meste av vogner hihi, bare bytte ut bassonvogna. ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11127

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Er ikke simo på salg på babyshop til nesten 4000 nå da??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11131

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ah, fint! da datt emmaljunga nederst på lista mi igjen. Mest pga at jeg synes simo og brio happy er mer meg.

Men de er vel skrekkelig tunge... Lurer på om jeg blir fornøyd noen gang noensinne jeg.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11133

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg kunne egentlig tenkt meg helt svart, uten noe dill ellers, men denne ser jo ganske ypperlig ut til meg ellers.. hva tror dere????

finn kode 17029827
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11135

Den var fin. Jeg er ikke helt inne på bruktpris på Simo, men synst prisen ser god ut også.

Men er den ikke grå? Ser det står sort i teksten, men på bildene ser den veldig koksgrå ut :dry:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Får dere like mye gnagsår i øra av meg som jeg får av meg selv???? 14 år 11 måneder siden #11148

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det var ikke lett å se på bildene..
På meg ser det ut som om den er sort med grå detaljer, men at det er veldig dårlige bilder eller at den er solbleket.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.546 sekunder