Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Kompakt vogn...

Kompakt vogn... 15 år 6 måneder siden #1100

  • asti
  • asti's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 3
Bestevenninna mi venter baby....og så har de bare en liten "konebil" - noe de har lyst til å fortsette med å ha...men så blir det jo en utfordring å få en vogn som går inn i den bilen da.....

....noen som har noen erfaringer eller gode tips til en vogn som blir liten sammenlagt sånn at den går inn i bagasjerommet på en liten bil???

Det er nyfødt-vogn hun er ute etter :)

__________________
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kompakt vogn... 15 år 6 måneder siden #1101

  • MiMa
  • MiMa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • To små propeller...
  • Innlegg: 126
Heisann. Det er en utfordring! :-) Særlig når det er fra nyfødt. Jeg får plass til en TFK Joggster Twist i en Polo. Men med bag - eneheten blir bilen ganske full (da jeg må ha bagen i baksetet). Ellers tror jeg OTH blir liten sammenslått. Anbefaler da kanskje mykbag. Den er enklere å stable.
Lykke til!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kompakt vogn... 15 år 6 måneder siden #1102

  • siri
  • siri's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • Innlegg: 137
Hva med den nye vognen fra brio som det står om på forsiden her nå? - Brio Go. den ser liten og kompakt ut med et understell på bare 6 kg;) Har ikke prøvd den, eller sett den live selv, men på bildene ser den jo lovende ut..
Administrerende utstyrsfreak med to tette tuller
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kompakt vogn... 15 år 6 måneder siden #1103

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
OTH/Mountain buggy blir flat, men temmelig lang sammenlagt. Vet at en del sier den blir litt i lengste laget sammenlagt i bilen deres.

Bugaboo cameleon er ganske så kompakt sammenlagt, den legges sammen i to deler. Understell og bag/sportsvogndel.

Anbefaler henne å høre med vognforhandler om hun kan få låne ei vogn ut i bilen for å prøve den i bagasjerommet. Vet flere forhandlere som gir kunden mulighet til dette :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kompakt vogn... 15 år 6 måneder siden #1104

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
siri skrev:
Hva med den nye vognen fra brio som det står om på forsiden her nå? - Brio Go. den ser liten og kompakt ut med et understell på bare 6 kg;) Har ikke prøvd den, eller sett den live selv, men på bildene ser den jo lovende ut..

Ser utrolig praktisk og stilig ut, denne nye Brio-vogna :) Og så mange flotte farger. Blir spennende å lese brukererfaringer på denne etterhvert :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kompakt vogn... 15 år 6 måneder siden #1105

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Empa skrev:
Ser utrolig praktisk og stilig ut, denne nye Brio-vogna :) Og så mange flotte farger. Blir spennende å lese brukererfaringer på denne etterhvert :)

Hehe - er det ikke på tide med ny vogn snart da Empa?:woohoo:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kompakt vogn... 15 år 6 måneder siden #1106

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hehe! Ja, ikke sant? Neida, tuller bare. Nå får det holde:) Minstemann har begynt å gå nå, så det blir nok mindre og mindre bruk for vogn etterhvert. Men håper jo på småsøsken til han ;)

Blitt noen nye vogner på deg i deg siste eller ;)?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kompakt vogn... 15 år 6 måneder siden #1107

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
dårlig med det gitt... mye sikling, da. hihi Jeg prøvde ut maclaren sin tvillingvogn i en uke. fin den, men reisetrille som tvillingvogn blir litt for spinkelt og tungt å manøvrere - men er praktisk, da :) Ble litt gira på denne Brio Go vognen selv, jeg altså... den var skikkelig snerten.. kanskje det kommer en liten brukererfaring fra denne kanten snart? hihihi:P Nei - jeg får vel skrive finanskrise med store bokstaver i pannen og se meg selv i speilet.. hahaha
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kompakt vogn... 15 år 6 måneder siden #1108

  • Lano
  • Lano's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 3
Jeg har selv en liten konebil, SLK 200, og fødte livets under i februar i år. En Stokke Xplory har vært drømmen som ble reell for vår del. Xplory'n er jo en duovogn som er dødsenkel å slå opp/ned, veier lite, tar mikroskopisk plass og har bag-/sportsdel i høy høyde slik at den ivaretar far og mors rygg når barnet skal løftes.
Det må sies at den ikke er like super off road. Grusveier går bra, men steinete stier og djupsnø blir verre da forhjulene ikke kan låses.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.489 sekunder