Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn?

Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #10774

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Må si at jeg er litt usikker angående akkurat det:) Tror sjansen er stor for at jeg måtte prøvd noe nytt uansett jeg:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #10775

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmmm. Kommer an på hvor lang tid fremover jeg evt planla flere barn. En bagvogn kunne jeg nok ta vare på et par år, spesielt om det var en retrovogn hadde jeg tatt vare på den aldri så lenge. En sportsvogn ville jeg nok ikke tatt vare på så lenge nei!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #10778

Neeei.. for det som var drømmevogna det ene året, ville helt sikkert ikke vert det neste år :P Kommer jo nye, og forhåpentligvis bedre vogner hele tiden ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #10811

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, jeg tenker også på det at det kommer noen nye og forhåpentligvis bedre vogner. Så er det greit å selge mens man ennå får noe for dem:)
En god bagvogn kunne nok jeg også har vurdert å beholde ja, har veldig lyst på enstor dansk bagvogn:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #10825

Hadde jeg kommet over en nydelig, god, retrovogn ville jeg beholdt den til ekstravogn til alle barna i tillegg til en ny bagvogn :)

Synst denne som er komt ut på finn nå var superfin (selv om jeg helst ville hatt en mer nøytral farge enn oransj på innsiden).
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #10826

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Tror jeg må si meg enig med deg, MammasLilleVidunder ;) Hadde nok prøvd noe nytt :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #10829

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja du virker på god vei til å bytte ut vognstallen allerede;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #10874

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hadde nok heller ikke klart å la være å bytte vogn, det er stadig noen som virker enda hakket bedre enn den man allerede har.
Jeg var VELDIG fornøyd med OTH, men den ble jo byttet ut da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #10976

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Samme her:) Byttet til og med othen FØR vognperioden var over:) Men hadde andre gode grunner da:)

Neste gang vil jeg prøve en tfk eller muligens en ew bare for å ha prøvd det. Tror jeg kommer til å like tfk godt om den er så god som jeg tror :)
Så har jeg fryktelig lyst å prøve en britax vigour:laugh:

Tror jeg må bli rik før jeg får baby igjen:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #11106

Tror også jeg ville byttet uansett. Kommer sikkert noe nytt og bedre :) :) :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #11190

jeg hadde drømmevogna til colin, men solgte den. noe jeg angrer bittert på enda..... simo kombi... guuuud som jeg savner den.. vil ha den tilbake...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #11192

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
En simo kombi burde jo være lett å få tak i igjen:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #11262

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg tror at for min del har drømmevogna så mange kriterier at dersom jeg finner den så bør jeg låse den fast og sperre kontoen min...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #11477

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe, du sier noe der;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #11542

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
GuttemammaX2 skrev:
jeg hadde drømmevogna til colin, men solgte den. noe jeg angrer bittert på enda..... simo kombi... guuuud som jeg savner den.. vil ha den tilbake...

Oki, nå vil jeg høre hvorfor du da byttet den ut? Jeg lurer nemlig på enten denne eller en brio happy... (Tror jeg)

Synes begge to er pene vogner i alle fall....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #11546

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg savner også simo kombien min altså, men jeg ville nok ikke hatt den igjen nå når hun er så stor! Men jeg ahdde glatt kjøpt den til neste barn også!
Hodler en knapp på enten simo eller brio happy om det er den type vogn du har bestemt deg for ja, jeg er visst ingen emmaljungafan :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #11551

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MariHønaMedHvitveis skrev:
Jeg savner også simo kombien min altså, men jeg ville nok ikke hatt den igjen nå når hun er så stor! Men jeg ahdde glatt kjøpt den til neste barn også!
Hodler en knapp på enten simo eller brio happy om det er den type vogn du har bestemt deg for ja, jeg er visst ingen emmaljungafan :dry:


Jeg synes simoen er så tradisjonell og stilig i utseende. Happyen ligner nestne litt, derfor tror jeg det står mellom de to. Emmaljunga er nesten litt for mye vogn for meg. Tror det er noe med at kalosjen er så stor. Denne gangen tror jeg at jeg skal kjøpe en vogn, og satse på at den varer. Hørt det før eller jenter???? haha

Eneste jeg bekymrer meg for er Simo i barnehage, kanskje "tantene" glemmer at de ikke bare kan skyve kalosjen frem og tilbake slik at de ødelegger denne????? hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #11557

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Simo kombi kunne jeg også hatt til neste barn, om det blir flere da ;)
Virker som det er den perfekte vogna til mange, iallefall i spedbarnsperioden.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Om dere hadde funnet drømmevogna, hadde dere spart den til framtidige barn? 14 år 11 måneder siden #11564

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
enig i at emmaljunga er litt mye vogn! Men tror ikke du skal bekymre deg for kalesjen i barnehage altså, de er nok kjent med den, dene r jo en kjempepop vogn som maaaange har som bhg sovevogn :)
Og idag så jeg en happy, vet ikke hvilket understell, men det så litt ubalansert ut. liten bag på stort understell. Syns simo er finest jeg, selv om jeg syns selve bagen og alle fargene til happy er minst like fine!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.023 sekunder