Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste

Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10722

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Her har jeg stort sett unngått noen skikkelig dårlige kjøp - bortsett fra noen Quinny vogner da men de fikk jeg solgt uten tap så direkte ille var det jo ikke:laugh:

Har to ganger solgt oth for samme summen som jeg kjøpte den for, og var også i begge tilfeller knallheldig med prisen jeg fikk dem for:)
Har også kjøpt alle vognene jeg har kjøpt nye på gode tilbud, så føler at jeg har vært flink der;)

Men er nok de othene jeg er mest fornøyd med!

Jo, kom forresten på en hauck shoppingtrille jeg kjøpte på ebay en gang. KOstet meg 900 kr og var aldeles ubrukelig...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10743

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja har blitt noen kjøp og salg igjennom årene ja :laugh:

Et av de bedre kjøpene var en mistral jeg kjøpte til 700 kr for å selge den igjen for 1700 kr en uke senere B)


Ellers har jeg også klart å rote meg borti Quinny og Carena *grøsser ved tanken*
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10747

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det verste og beste er en teutonia vogn jeg kjøpte for 500 kr og solgte for 750 kr noen dager senere. Det var mitt første brukt kjøp.... Ellers tror jeg at jeg har gjort en del bomkjøp, for jeg har jo enda ikke møtt drømmevogna mi!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10753

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Plummis skrev:
Ja har blitt noen kjøp og salg igjennom årene ja :laugh:

Et av de bedre kjøpene var en mistral jeg kjøpte til 700 kr for å selge den igjen for 1700 kr en uke senere B)


Ellers har jeg også klart å rote meg borti Quinny og Carena *grøsser ved tanken*

Det var kjapt tjente 1000 kr:) Men gjør man gode kjøp så skal man jo ha litt utbytte av det;)

Spentsmurf: jeg har vel enda ikke funnet drømmevogna jeg heller:) Men det er jo litt moro å prøve diverse likevel, så ser ikke på det som bomkjøp
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10755

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Spentsmurf: jeg har vel enda ikke funnet drømmevogna jeg heller:) Men det er jo litt moro å prøve diverse likevel, så ser ikke på det som bomkjøp[/quote]

Er bare jeg som er så oppgitt over meg selv om dagen... Jeg synes ALLE andre vogner en min egen ser perfekt ut. Haha

Nå lukter jeg på emmaljunga, igjen. Da i steden for simo eller brio som jeg har lyst på. Men jeg tror kanskje jeg bør bli ved min lest eller hva de sier, for jeg gjør stort sett skrekkelige handler....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10757

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du lærer jo litt etterhvert da, så ikke sikkert framtidige handler blir så dårlige:) Så kan du jo rådføre deg med oss veteraner her inne:laugh:

Men av og til er det nok lurt å holde seg til det man har også, ikke alltid noe annet er noe bedre;)
Når det er sagt så er jeg veldig nyskjerrig på Emmaljunga selv:) Har en ganske nyinnkjøpt scooter, som jeg er veldig fornøyd med:) Om de andre vognene fra emmaljunga er like gode, så vil jeg gjerne ha en emmaljunga city cross om vi får flere (og en trehjuling i tillegg:P )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10772

Det verste må være Breezen som ikke har dukket opp. Dumme meg som bare måtte ha den blåfargen selv om det med toll og moms ville blitt dyrere enn det er for Breeze i Norge.

Det beste har jeg ennå ikke gjort :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10773

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, hvordan ble det med den Breezen din? KOmmer du ikke til å få den?

Du får gjøre ett godt kjøp når du skal kjøpe deg MB:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10776

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Beste må være sorte mistralen som jeg kjøpte for 2500 og solgte for 3500! Og Timmyen jeg kjøpte for 1300 og solgte for 1700. Dårligste.. hmm. Jo, carenaen! Fysj. Fikk solgt den til en bekjent, men til venninnepris.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10780

MammasLilleVidunder skrev:
Ja, hvordan ble det med den Breezen din? KOmmer du ikke til å få den?

Du får gjøre ett godt kjøp når du skal kjøpe deg MB:)

Ikke fått svar på siste henvendelsen min til forhandler engang, så nå begynner jeg å bli missfornøyd med de også. Tar kontakt med forbrukereuropa på fredag for å få hjelp til å få igjen pengene mine :)

Satser på at MB blir det gode kjøpet mitt ja :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10876

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Holder med MammasLilleVidunder at ditt beste kjøp blir en MB ;) Fantastisk vogn!
Må jo også få frem at TFKen min var en god deal da :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10877

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Og lykke til med å orden det med vogna!!! Håper forbrukereuropa kan hjelpe deg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10881

Takk :) Det håper jeg også ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10936

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
mamman~til~lucas skrev:
Takk :) Det håper jeg også ;)

Ja stakkars deg, jeg hadde nok blitt temmelig forbannet, men syns d viker som du tar d me godt humør :)
Lykke til ihvertfall ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10970

Har vert ganske frustrert, nå håper jeg bare jeg får igjen pengene mine.
Om ikke får vi heller klare oss uten trille :) Vi har jo klart oss bra så lang, så :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10973

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Tja, dårligste kjøp.....må være ei eller anna billig paraplytrille el. Har stort sett vært fornøyd med vognene jeg har kjøpt. Og jeg har lest mye om dem på forhånd. Har fått solgt vogner for greie priser også.

De beste kjøpene har nok vært OTH og bugaboo. Spesielt nå som man ser sistnevnte har gått så vanvittig opp i pris, uten at det er noen endringer på dem :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10982

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mamman~til~lucas skrev:
Har vert ganske frustrert, nå håper jeg bare jeg får igjen pengene mine.
Om ikke får vi heller klare oss uten trille :) Vi har jo klart oss bra så lang, så :cheer:

Vi har klart oss veldig bra uten trille ganske så lenge nå, kunne egentlig klart meg uten hele vognperioden. OTHen har dekket alle behovene våre i forhold til ferie/shopping så du klarer deg lenge med den:)
Håper du får pengene igjen da, helst før du skal ut å kjøpe ny:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10986

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Empa skrev:
Tja, dårligste kjøp.....må være ei eller anna billig paraplytrille el. Har stort sett vært fornøyd med vognene jeg har kjøpt. Og jeg har lest mye om dem på forhånd. Har fått solgt vogner for greie priser også.

De beste kjøpene har nok vært OTH og bugaboo. Spesielt nå som man ser sistnevnte har gått så vanvittig opp i pris, uten at det er noen endringer på dem :)

Om man leser seg opp på vognene på forhånd og sjekker dem ut i butikk så tror jeg det er lettere å gjøre ett kjøp man er fornøyd med. Og om man er flink å sjekke finn + annonser for salg og har litt tålmodighet så kan man gjøre gode økonomiske kjøp også:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #10993

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
SKal vi se... Nå må jeg virkelig tenke. Jeg sa jo at jeg hadde noen bomkjøp, men her er nå min historie. Huff, dere kjenner jo snart den bedre enn meg da.. Beklager maset.

Vi kjøpte først en teutonia spirit i håp om at den skulle holde som eneste vogn. Denne er litt for stor sammenslått, litt håpløs handlekurv og tungvin på vinterføre,men ellers bra.

Så kjøpte jeg den bomteutoniaen, den tjente jeg jo på en måte litt på,så helt bom var det ikke.

KJøpte så en carena free, den var grei nok som eventuell b.h. vogn, men ikke som noe trilemonstrum. Positivt med en var at den var lett... Kalosjen var håpløst tynn på vinterføre. Den ble solgt til en venninne, litt tap da jeg kjøpte vogna ny. Hvor dum var jeg da tro???

KJøpte og en teutonia solano, denne har en venninne nå sagt hun vil ha... Håper hun står ved det. Hun kjøper den for det jeg ga, så det blir jo heller ikke noe tap.


Titanium breeze er jeg fornøyd med, med unntak av at setet er litt glatt så prinsessen sklir litt... Men ellers er det et unikum av en vogn for meg.

Så er det basson vogna, den er lun god og er egentlig ypperlig, men jeg er ikke 100 % fornøyd.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #11003

Vi blir ikke lei av å lese vognhistorien din, er spennende og høre andres kjøpeerfaringer :)

Må vere veldig greit og få solgt til venninner, vertfall når vognen går for samme pris.
Og har forresten lest at mange løser glatthetsproblemet i Breeze med seat-inseart :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #11007

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, jeg har selvsagt lagt det evindelige skinnet mitt der også jeg... hehe jeg er jo helt frelst på det....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva er det beste barnevognkjøpet og salget dere har gjort? Eventuelt det verste 14 år 11 måneder siden #11008

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vi blir aldri lei historier og mas nei;)
Å få solgt til venninner må være supert ja, slippe all annonsering og usikkerhet ang. betaling :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.110 sekunder