Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Noen erfaringer med HTS Izi Travel?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen erfaringer med HTS Izi Travel?

Noen erfaringer med HTS Izi Travel? 15 år 8 måneder siden #1068

  • HappyFreak
  • HappyFreak's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Vogngal mamma til jente på 1,5 år.
  • Innlegg: 26
Vi skal kjøpe izi sleep bilsete, og tenker på å kjøpe izi travel i tillegg.
Ser for meg det må enkelt å bare klikke bilstolen på understellet for kortere handleturer ol.
Vi har tenkt å kjøpe "Pakke 1" dvs vogn, sitteinnstats, kalesje og bilstolen da.
Så tenker jeg at sittedelen kan vi bruke senere, i begynnelsen kun bruke den til bilstolen.
Men er det noen som har erfaring med bagdelen på denne vognen?
For hvis det er en OK vogn til nyfødt kan vi jo bare kjøpe hele pakken :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen erfaringer med HTS Izi Travel? 15 år 8 måneder siden #1072

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei!

Har lite erfaringer med HTS. Men vil gjerne tipse deg om maxi cosi cabriofix. Dette setet kan klikkes på svært mange vogner (dvs. at du får kjøpt seteadaptere til). Og man kan bruke dette setet ganske lenge. Skulle jeg kjøpt ny bilstol idag, hadde det nok blitt denne. Har fra før Akta graco logico s. Det er et godt og dypt sete. Men vår erfaring var at barnet ikke kunne bruke det så lenge, da det smalner veldig til oppe i ryggen, slik at det tidlig kan bli for kort i ryggen. Og selene er litt i korteste laget, spesielt til vinterbarn som har behov for tykkere vinterdress. Vår gutt passa denne stolen til han var 5 mnd (i januar). Da måtte vi bytte sete.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.482 sekunder