Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Stilige seat-insert!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Stilige seat-insert!

Stilige seat-insert! 14 år 11 måneder siden #10577

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Noen som har sett noen stilige seat-insert i det siste? Og jeg kan ikke sy, så det må være et som kan kjøpes :laugh:

Jeg har veldig lyst på et nytt seat-insert til den svarte oth vognen vår (har lyseblått oth insert nå).
Har egentlig lyst på en med litt farger og mønster tror jeg, men er åpen for det meste.

Tenkte å høre her om det finnes noen fine jeg har gått glipp av, før jeg evt. bestemmer meg.
Etter å ha søkt litt rundt, har jeg vært innom seat-insert fra:
- Oth
- Addstroller
- Cozyosko
- Simo
- Stay-put (men de hadde bare ensfargede)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stilige seat-insert! 14 år 11 måneder siden #10622

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Vet ikke om noen nå... Var ei som solgte på finn i fjor, men har ikke sett noen lagt ut ennå ihvertfall. De var jo bare såååå fine :kiss:

Se annen tråd me tema seatinsert der er en link til blogg me bilder.

Du kjenner ikke noen som kunne sy for deg da? Du har jo Oth insert og kan bruke d som mal å tegne rundt, ta litt ekstra til søm så blir d bra :) ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stilige seat-insert! 14 år 11 måneder siden #10686

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har du sjekket ebay? Der ligger det ofte mange fine til gode priser, de fleste er hjemmesydde da, men veldig fine:)

Så ligger det innimellom noen på finn, men der rekner jeg igrunnen med at du allerede har sjekket:)

Så har jo Teutonia seat insert, både ensfargede og mønstrete. De er kjempefine:) Har sett dem på www-pingpong-online.dk (tror det var riktig adresse) men de selges muligens i norge også, forhandlere har hvertfall muligheten til å få tak i dem :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.989 sekunder