Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Forhandler av EasyWalker Sky?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Forhandler av EasyWalker Sky?

Forhandler av EasyWalker Sky? 15 år 9 måneder siden #1057

  • Isola
  • Isola's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Hei,

Er det noen som vet hvem som forhandler EasyWalker Sky i Oslo-området?
Det står nemlig ikke på nettsiden til EasyWalker.

Jeg har så lyst til å se på den for å vurdere opp mot TFK. Veldig usikker på hvem av disse jeg ønsker meg, så dere må gjerne komme med anbefalinger også. :lol:

Hjertelig takk for hjelpen! :kiss:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Forhandler av EasyWalker Sky? 15 år 9 måneder siden #1058

  • MiMa
  • MiMa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • To små propeller...
  • Innlegg: 126
Jeg trooooor (så ikke skyt meg hvis jeg tar feil) at Barnas Hus forhandler EasyWalker.

Jeg sammenlignet også disse to vognene, og endte med TFK. Egentlig bare fordi jeg hadde hørt mest om TFK. :silly:

Lykke til da...!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Forhandler av EasyWalker Sky? 15 år 9 måneder siden #1059

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei!

Så at de hadde Easywalker på Barnas hus Alna for ca. en måned siden. Det var classic modellen. Da jeg var der for 2 uker siden så jeg ingen vogner av merket EW, men det er jo mulig de har fått inn/får inn. De selger utstyr til EW. Du kan jo ta en telefon å høre.

Husk at EW ikke skal brukes til barn over 15 kg ifølge bruksanvisningen.

Tror TFK tåler mye tyngre barn, og den (både joggster twist og joggster) hadde de inne da jeg var der sist ;)

Håper du finner vogn!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Forhandler av EasyWalker Sky? 15 år 9 måneder siden #1060

  • kløver
  • kløver's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Hei!
Jeg har nettopp gått til anskaffelse av en Easy Walker Sky etter å ha vurdert flere vogner veldig nøye! Jeg er veldig fornøyd med valget!
Husk, det estetiske er også viktig på barnevogner og da kommer Easy Walker i en klasse for seg i forhold til TKF!
Mitt barn er ikke født ennå, så jeg har ikke mange erfaringer med bruken av Easy Walker, men jeg tror at jeg skal komme til å bli velig fornøyd. Det var vanslkeig og finne en forhandler i Oslo, men Barnas Hus selger IKKE denne vognen lenger.Jeg kjøpte vognen på "Babymagasinet AS", Smalgangen 13 i Oslo.
Tlf 22 17 52 34. Butikken ligger på Grønnland med et parkeringshus i tilknytning til senteret, så det var veldig praktisk og handle der. Hyggelig betjening var det også:laugh:
Anbefales! Lykke til!:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Forhandler av EasyWalker Sky? 15 år 9 måneder siden #1061

  • Isola
  • Isola's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Takk for svar! :cheer:
Jeg fant til slutt ut at de solgte det på Babymagasinet, og fikk kikket på den der. Veldig hyggelig og informativ betjening, og vogna er lekker! :woohoo:

Synes virkelig EasyWalker er penere enn TFK Joggster Twist, men har også lagt merke til at EW kun kan brukes opp til 15 kg. I så tilfelle blir det eneste grunn til at jeg velger TFK ovenfor EW. :unsure:
Noen som har erfaringer?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Forhandler av EasyWalker Sky? 15 år 9 måneder siden #1062

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Om du liker EW anbefaler jeg deg å ta en titt på OTH urban jungle. Meget bra vogn, utrolig god trillekomfort og tåler vekt inntil 35 kg. Elsker den vogna :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Forhandler av EasyWalker Sky? 15 år 9 måneder siden #1063

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
De har ombyggingssalg i alle fru lyng butikkene, og så vidt jeg vet fører de EW. Jeg har sett den der til halv pris!! (Sky assa):cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.497 sekunder