Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: reisetrille

reisetrille 17 år 1 måned siden #104

  • mamsi77
  • mamsi77's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
Er det noen som kan anbefale en reisetrille til meg?
Behovet er følgende: Jeg har 2 tette, og er på jakt etter en trille som kan ligge i bilen, og som jeg kan bruke både til minsten og til eldstegull. Problemet mitt, er at jeg ikke har maxi cosi, som jeg nå ser er det setet de fleste trillene er kompatible med av dem som har denne muligheten. Jeg har en softbag, som jeg kanskje kan bruke til minsten i trillen?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:reisetrille 17 år 1 måned siden #106

  • MiMa
  • MiMa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • To små propeller...
  • Innlegg: 126
Hallooo.
Jeg kan jo ikke få skamrost peg-prego pilko nok (se brukeranmeldelsen min :-)). Ryggen kan legges helt ned, er kompatibel med flere bilstoler.. I farten klarer jeg ikke å huske hvilken bilstol vi hadde, men det var ikke maxi cosi (vi hadde den som passer til teutonia). Den er ganske dyr, men vi har ikke angret ett sekund. Vognen ligger fast bak i bilen (VW Polo) og tar ikke mye plass. ANBEFALES :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:reisetrille 17 år 1 måned siden #109

  • mamsi77
  • mamsi77's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
definer dyr?;)
Jeg har siklet litt på tfk sin buggster, siden vi har tfk vogn fra før av. den er nemlig kompatibel med dypbagen til tfk, og også bilstoler! men, den koster ca 2500,- om man kjøper fra nederland, som skal være billigere enn i Norge!!:blink: Syntes kanskje det er liiiiitt i overkant for en reisetrille som man liksom ikke skal være redd for på flyet osv..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.466 sekunder