Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Hvordan er Teutonia spirit s3 i forhold til Bugaboo cameleon?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvordan er Teutonia spirit s3 i forhold til Bugaboo cameleon?

Hvordan er Teutonia spirit s3 i forhold til Bugaboo cameleon? 14 år 11 måneder siden #10333

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har Bugaboo fra før. Noen som kan gi en sammenligning av disse to? Hvordan er sammenligningen av trillekomforten, på snøføre, ellers?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvordan er Teutonia spirit s3 i forhold til Bugaboo cameleon? 14 år 11 måneder siden #10336

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hva skjer? Vurderer du spirit nå? i tillegg til oth og bugaboo? :huh:
Ingenting å komme med her desverre :(
Annet enn at et barn som er vant til å sitte i ergonomisk utformede bugaboo kanskj eikke setter pris på å gå over til en teutoniavogn som har mange komentarer på smådårlig sete?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvordan er Teutonia spirit s3 i forhold til Bugaboo cameleon? 14 år 11 måneder siden #10355

Jeg brukte s3 og bugaboo i vinter. Jeg kjøpte s3 fordi jeg ikke likte bugaboo med vinterhjul. Men det viste seg at jeg bare brukte bugaboo alikevel. syntes s3 ble veldig tung å trille på snø og buggis var bedre.

Jenta mi sitter også mye bedre i bugaboo pga ergonomisk sittedel. Jeg synes også at selene i s3 er merkelig plasert.
Nå høres jeg hvist veldig negativ ut her, men S3 er også en god vogn så ikke misforstå. Kalesjen til s3 er kjempe lun og god, Det er bugaboo sin også men når kalesjen til bugaboo er dratt helt frem i sittestilling ser jo ikke barnet noe serlig så da er s3 bedre :)

Jeg ville ikke solgt buggis for å kjøpe s3 hvis det er det du tenker på.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvordan er Teutonia spirit s3 i forhold til Bugaboo cameleon? 14 år 11 måneder siden #10391

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det er nok bare jeg som fabler ;) Har jo hatt lyst på S3 og lurte bare på hvordan den er i forhold til buggisen. Har ikke tenkt å selge noen vogner, men det er kjekt å ha noe kjent å sammenligne med.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvordan er Teutonia spirit s3 i forhold til Bugaboo cameleon? 14 år 11 måneder siden #10392

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Tusen takk for svarene forresten :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvordan er Teutonia spirit s3 i forhold til Bugaboo cameleon? 14 år 11 måneder siden #10402

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Det er jo veldig ulike vogner, så det er vanskelig å sammeligne dem egentlig. Jeg hadde spirit og bugaboo til minigutt da han var nyfødt og frem til 6 mnd. Bugabooen brukte jeg for det meste som bilvogn, genial med bilsete på, lett inn og ut av bil osv. Mens spiriten var turvogn. God å ha på kalde vinterdager, lun og fin. Hver til sitt bruk sier jeg:)

Alt i alt synes jeg bugabooen er mer brukervennlig, den har jeg ennå mens spirit er solgt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvordan er Teutonia spirit s3 i forhold til Bugaboo cameleon? 14 år 11 måneder siden #10454

Bra du ikke ville selge buggis. Det ville jeg ikke gjort. Men S3 er en fin vogn og ikke så aller verst.:) :) :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvordan er Teutonia spirit s3 i forhold til Bugaboo cameleon? 14 år 11 måneder siden #10462

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har s3 og er generelt fornøyd, men tror ikke jeg ville valgt den på nytt altså, men jeg har heller ingen planer om å selge den. Forvirrende? Det synes jeg også.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.119 sekunder