Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Tja.... Trenger råd
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Tja.... Trenger råd

Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10262

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hei, hei, her er jeg igang igjen...

Dette tror jeg blir et langt og innviklet innlegg. Jeg har lyst på ny barnevogn. NÅ. Men før det så må dere enten få meg til å beholde de jeg har, eller få meg til å få solgt noen av de for å frigjøre litt kapital til å finansiere en ny vogn. Igjen.

Jeg lurer på å selge bassonvogna og solanoen. Bassonvogna er jeg jo egentlig veldig fornøyd med, den er (etter min smak) pen å se på og har flere av kriteriene mine. Det som er dumt med den er at den trekker sånn til venstre når jeg trille den, eller høyre om jeg snur styret andre vegen. Utrolig kjipt. (Svigermor merket det ikke sa hun, men er jo noen år siden hun sist trillet).

Nå, nok om det. Jeg kunne tenkt meg en ny firehjulsvogn og da har jeg mest lyst på simo. Kan også ”godta” brio eller emmaljunga. Er bare slik det kjennes ut pr nå… Mistral utgår da jeg synes det er kjipt å ha to såpass like teutonia vogner.

Det jeg ønsker av vogna er (føler jeg maser skrekkelig om dette her, kanskje jeg blir kastet ut for mas???):

- Vendbart håndtak
- Lett (de der to står vel i kontrast med hverandre ofte)
- Lang sittedel
- Stor handlekurv
- Gjerne lufthjul (sånn at jeg får testet dette også)
- Liten sammenslått er jo en bonus


Det som slår meg først er den ene simokombivogna, men den er vel skrekkelig tung….
Brio happy med compact understell virker jo veldig fristende, men den er vist liten i sittedelen hører jeg flere ymter på.
Emmaljunga har vel flere alternativ, men jeg synes cerox vikret kort i ryggen, så den utgår (tror jeg).

Noen som kan hjelpe meg???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10265

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
uff og uff, ingenting godt å komme med der. Men jeg syns håndtaket til brio er alt for bredt, jeg syns emmaljunga ser snuppete ut (bortsett fra kanskje city cross), og simo er fin, men tuuuuuung, det vendbare understellet er visstnok tyngre enn det vanlige som kjeg hadde også.

Har emmaljunga lufthjul egentlig? fått det for meg at de ikke har det. Simo sine er veldig gode. brio har jeg aldri vært borti.

Stemmer for at du selger bassonen og kjøper en brio happy slik at jeg får høre hva du syns, jeg syns de er så fine å se på, men vil ikke kjøpe pga håndtaket og at de er litt høye ;) Men den går kanskje an å senke?

Ja, skikkelig hjelpsom jeg ja! Du får ihvertfall ikke meg til å stoppe deg i å kjøpe ny vogn :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10267

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg får ta noen bilder med det gamle kamerat i morgen. Det kan jeg nemlig å bruke selv.... Og da trenger ikke han økonomiansvarlige i huset å få med seg hva som er i farta.

Har også tenkt litt på brio, det skjønte dere jo... Men jeg liker ikke at det er mange her inne som sier det compact understellet er så stivt.

Men jeg har så lyst på SIMO. Trillet med ei i dag, hun har simo og er SÅ fornøyd. HUn sa vogna veide 5 kg, men det kan da ikke stemme??? Den hadde jo ikke vendbart håndtak altså. Og jeg må simpelten ha det!

Emmaljunga har lufthjul på edge duo i alle fall, har mange venninner osm har dne vogna. Tror den er utrolig hot her.... hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10269

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
atte hæ hvilken simovogn har hun da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10276

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det finnes ikke en simovogn i verden som veier 5 kg...:)

Mulig hun kan ha ment 15 kg? At det er en simo sportsvogn? Men de har ikke vendbart sete heller, de er kun framovervendte.
Simo med vendbart håndtak veier vel nærmere 20 kg tror jeg...Muligens noen kg mindre, men ganske mye. Men om det er en sånn vogn du vil ha, så er det jo bare å prøve. MANGE som er er storfornøyd med simo, til tross for vekten. Og du har jo en reisetrille ved siden av til shopping o.l

Av de du nevner så ville jeg personlig gått for en brio happy med telescop light understell. Synes de er veldig fine jeg. De kommer med lufthjul også. Så er de mye lettere enn simo, og sittedelen er like stor.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10280

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, det må da ha vært 15 hun mente? Jeg synes det var SÅ rart, men hallo, jeg orket ikke diskutere det. Det virket litt smålig.

Men, er sittedelen på brio lik den på simo???? Jasså.. Da er den vel lik på compact også da.. De er jo like, er de ikke? Jeg er virkelig uvitende i forhold til dere andre her inne.

Men, nå sitter jeg og kladder annonse på finn. Har bestemt meg for å selge før det blir noe kjøp. Får jeg ikke solgt så blir det ikke noe nytt. Bastabom, sier jeg i dag.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10291

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Sittedelen er lik ja:)
Og målene på brio sine sittedeler er akkurat like som simo sine:)

Ikke vits i å diskutere vekt nei, men hun MÅ ha ment 15 kg:) Ellers så lyger hun eller virkelig ikke vet hva hun snakker om;)

Det er veldig lurt å selge før man kjøper nytt! Gjør alltid det selv, og klarer å vente også:) Men om du kommer over et veldig godt tilbud kan det jo være lurt å slå til;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10293

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ligger ingen ute som jeg "må" ha nå, ligger en brio ute men den har en litt rar farge ser det ut som på bildet. (da tenker jeg med compact understell)

Jeg lurer til tider på hvorfor jeg ikke kjøpte det da jeg kjøpte milan vogna, tror det var fordi jeg hørte brio hadde så små sittedeler. Det ble sagt i en utstyrsforretning....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10296

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har en brio kombi, og den har ikke liten sittedel. Mener happy skal være like stor. Så synes ikke brio har små sittedeler nei, de er helt standardstørrelse på dem, 90 cm liggelengde og romslige i bredden. Mener en her inne hadde målt liggelengden enda lenger om man ikke legger setet helt ned, men har det på det mellom-hakket.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10297

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Men hvorfor vil du compact understellet? Teleskop light understellet er både lettere og får mye mer skryt
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10299

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg vil ha vendbart håndtak, altså at det bare vippes. Vet hva som blir sagt, men jeg vil ha det...

Nå fant jeg selvsagt en vogn jeg nesten MÅ ha, men den må hentes. Og den var jo langt langt langt unna meg. hihi Jeg får ta det som et tegn
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10300

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Men du er fornøyd med din brio kombivogn? Jeg fant en til som jeg likte på finn nemlig, men den var da ikke av happy serien. Noen som vet helt eksakt hvasom er forskjellene??? *føler meg dum* Happy er jo et konsept med tre ulike understell, luft eller kanalhjul, men det jeg tenker på er om det er noen store forskjeller i vekt, sitte lengde etc. Og den tradisjonelle kombivogna blir vel gedigen sammenslått...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10307

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Dette er vel drømmevogna du leter etter? Den som ikke enda er laget ;) Har til gode å finne en vogn som har alle disse kriteriene.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10316

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg leter og leter. Nå er finnannonsen på de jeg har laget i alle fall...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10317

jeg ville kjøpt simo kombi med det styret du kan vende over. JA vogna er tung, men den er kjempe god å trille, lang sittedel, den kan fint brukes ut hele vognperioden.... De har et understell som er kompakt og, men jeg vet ikke om den kommer med vendbart styre...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10319

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det kommer ikke med vendbart styre... Nå får vi se om jeg får solgt noe, hittil ser det mørkt ut, og da blir det jo ingen ny vogn på meg. *snufs*
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10321

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hvilken vogn fant du som du MÅ ha da? Lykke til med salget! Som guttemamma sier, simo kombi er en fantastisk vogn ohg jeg andgrer som en gal på at jeg solgte den. så det var ikke egentlig sånn at jeg rådet deg mot den :) tror jeg da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10346

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
Men du er fornøyd med din brio kombivogn? Jeg fant en til som jeg likte på finn nemlig, men den var da ikke av happy serien. Noen som vet helt eksakt hvasom er forskjellene??? *føler meg dum* Happy er jo et konsept med tre ulike understell, luft eller kanalhjul, men det jeg tenker på er om det er noen store forskjeller i vekt, sitte lengde etc. Og den tradisjonelle kombivogna blir vel gedigen sammenslått...

Jeg synes brio kombi er for stor og tung. Den er super som babyvogn pga den gode dempingen, og den er forholdsvis god å trille. Og den er lun, god både mot sol og varm og regn og vind.
Men ville nok ikke kjøpt den igjen. Hadde mye heller gått for en happy med det letteste understellet. Den blir også littegrann mindre sammenlagt, den er lettere og sittedelen virker nettere selv om den har samme liggelengde. Kalesjen ser kanskje litt mindre lun ut på happy enn på kombi, men vet ikke om det er tilfelle. Happy er nok uansett lun nok.

Men om du vurderer brio kombi kan du likegodt velge en simo kombi/duo/sportsvogn - da er simo bare 1-2 kg tyngre. Og selv om jeg har brio selv så synes jeg simo er finere:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10356

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg fant en svart brio happy med kompakt understell. Men, jeg skal ikke gjøre noe som helst med det før begge vognene er ute av huset og pengene på kto. Tror jeg. For den jeg har er jo egentlig grei nok, er mest at jeg har lyst til å prøve happy eller simo. Står i mellom de to tror jeg.

Men tror vel ikke jeg får solgt med det aller første....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 14 år 11 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10357

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ha, akkurat det jeg tenkte også, skulle ikke kjøpe tfk før både EW og mistralen var solgt. heldigvis tok det mer enn et par dager, og innen jeg fikk interessemailer hadde jeg ombestemt meg! Så ikke gjør noe forhastet nei! Nei, du og jeg må nok bare få veldig mangebarn :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10360

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Fordi jeg VIL ha vendbart håndtak. Derfor jeg kjøpte den vogna jeg nå skal selge også, i steden for happy compact.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10405

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
du, jeg kom på noe ang finn-salg. At jeg først la ut mistralen og ew'n i samme annonse, og da hørte jeg ikke et kvekk på noen av dem i 4-5 dager. så laget jeg en på hver av dem og da fikk jeg tgo svar første kvelden!
Bare kom på det siden jeg så du har lagt ut vognene dine sammen.. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10408

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
OKi, da kan jeg jo vurdere å endre litt. Det var et godt tips. Tror også jeg har priset høyt nok... men er så oppgitt over ike å ha noe prutningsmonn...
Men jeg skal ha is i magena tror jeg. I alle fall siden jeg er så skrekkelig forkjølet at jeg snart keperer. Har mistet stemmen, er sår i halsen og som om ikke det var nok skrekkelig snørrete. Stakkars meg. Jeg er som en mann når jeg er syk, veldig syk og synes synd på meg selv. Host host host....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10410

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
staaaaaaaakar!! Jeg er også sånn, så du har min fulle medfølelse, det er helt forferdelig! Velfortjent med et skikkelig godt salg nå! Absolutt lurt med is i magen. jeg hadde jo lagt inn prutemonn på mistralen og endte med selge til den fulle prisen jeg hadde satt. Lykke til!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10411

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff, da får du gjøre som meg... Kose deg med sjokolade og juice (jeg orker ikke brus fordi det svir i brystet...) Og så ser jeg på GP.

ANgående salget, jeg tror jeg komer til å lage to annonser (ev egen på basson vogna og la den andre være) over helgen, vi får se hvor god tid jeghar og hvor desperat jeg blir ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10514

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Hei hvordan går d me salget?? ;)

Har du prøvd å trille brio me compactunderstellet? Hvis ikke råder jeg deg til å gjøre d FØR du kjøper den..
Jeg prøvde både den og den me telescope light og sistnevnte var myyyyyyyyye bedre! Compact var så stivt at du kanskje fikk gynget håndtaket en cm ned før dn vippet fra gulvet, altså nesten ikke noe gyngefunksjon. Kan jo hende du syns den er grei, men som sagt ville prøvd selv for å se hvis du ikke har gjort d ;)

Lykke til me kjøp og salg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10519

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har ikke hørt et pip på noen av vognene, så nå har jeg egentlig slått fra meg hele greia. OG er relativt skuffet.
Skuffet fordi jeg var så klar for en ny vogn,
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 14 år 11 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10521

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Ikke gi opp, plutselig kommer responsen ;)
Hvor lenge har de vært lagt ut?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10525

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Jeg har ikke hørt et pip på noen av vognene, så nå har jeg egentlig slått fra meg hele greia. OG er relativt skuffet.
Skuffet fordi jeg var så klar for en ny vogn,

Ååh, jeg føler akkurat det samme :( har du prøvd å lage nye, separate annonser for hver vogn? Jeg skal prøve å ta bedre bilder av fargen på mistralen min og (kanskje) sette ned prisen litt, håper det hjelper! Ellers kan du jo også annonsere gratis på zett, rubrikk, nybaktmamma, vogndilla og mammanett?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10533

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
skal du selge mistralen likevel??? jeg henger virkelig ikke med om dagne. LItt for opptatt av meg selv.

Tenkte jeg kunne høre om å få henge opp anonnse på f.eks helsestajonen... menjeg vet ikke.. jeg mistet så gnisten. hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10536

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
du, jeg henger ikke med på meg selv jeg heller :p Elsker mistralen, men hver gang jeg har brukt den vil jeg bytte den i s3 igjen, pga bekkenet, så da tror jeg bare jeg skal prøve på det nå. erjo akkuraty samme vogna ellers!
Men det er dårlige vognsalgtider, tydeligvis, aldri opplevd så lite respons før jeg heller :(
gjør det gjør det! gjør en siste innsats, heng opp lapper og oppgrader med flere bilder, endre annonsen, legg ut på flere sider! Bruk en kveld på det, og så kan du gi opp om du ikke hører noe!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10542

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, jeg må psyke meg opp bare. Det er litt kjedelig hehe. Fordi det virker som det er relativt dødt ja.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10560

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva tror dere om finnkode: 16745857 vs 17415496 vs 17320963???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 14 år 11 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10687

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den midterste fikk jeg ikke opp, så den er sikkert solgt. Men av de to andre tror jeg kanskje jeg ville valgt den siste. Har selv brio kombi, og den er ganske tung. Lurer på om den emmaljungaen også veier litt, men setet ser så mye mer behagelig ut på den:)

Ser det ligger en del Brio happy og emmaljunga cerox på finn nå, noen til gode priser. HAr du sett på dem?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10748

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, jeg har sett på emmaljunga cerox. Var jo det jeg nesten kjøpte da jeg kjøpte basson vogna også, men leste mange sa den fort ble liten... Derfor valgte jeg basson vogna som har laaang rygg. Men, nå er jeg bare så lei alt som har med vogn å gjøre. Tro det eller ei.

Tror rett og slett jeg snart bare aksepterer ting som de er. men men....

Jeg er jo så vinglete, at jeg har sikkert kjøpt både brio simo og emmaljunga innen jul haha
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tja.... Trenger råd 14 år 11 måneder siden #10759

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
LAng rygg er hvertfall viktig når barnet nærmer seg 2 og enda mer når de har passert 2 år (er min erfaring). Før den tid passer vel det meste. Emmaljunga er vel ikke så veldig liten heller.

Men det er nok lurt å av og til bare akseptere ting som de er også:) Selv om jeg har byttet noen vogner hyppig har jeg noen vogner som har fulgt meg i flere år:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.907 sekunder