Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Høyde på barnevogner
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Høyde på barnevogner

Høyde på barnevogner 15 år 10 måneder siden #1006

Som 1,80 m på strømpelesten syns jeg mange av vognene blir litt vel lave. Må bøye ryggen, og syns ikke det er no særlig. Spesielt vognene med tre hjul syns jeg er vel lave.:unsure:

Noen andre høye som har noen erfaringer med hvilke vogner som er best for oss høye jenter?:) Jeg har lyst på en "duo"-vogn (altså en jeg kan bruke hele vognperioden) som er høy med stor plass i babybagen, helst med tre hjul... Finnes det?:(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Høyde på barnevogner 15 år 10 måneder siden #1007

Jeg er 1,84 og ville også ha en trehjuling. Vi har kjøpt Easy Walker Sky og håper at den kommer til å fungerer bra.
Den ligner OTH urban jungle, men har en større bag.
Hvis du er interessert i en vogn som er enda lettere og er mer egnet for bruk i en by da har bugaboo en fin (og dyrt) vogn.
Naboene har den TFK Joggster Twist og jeg tror at den er også kanske høyt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Høyde på barnevogner 15 år 10 måneder siden #1010

  • umi
  • umi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 20
Nå er jeg kun et lite "knøtt" på 1,65, men tror du kan ta en titt på Maxi-Cosi Mura. Jeg har den selv og er kjempefornøyd, og har lagt merke til at den er høyere en en god del andre vogner. Den har store svingbare forhjul, og du kan velge om du vil ha tre eller fire hjul.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Høyde på barnevogner 15 år 10 måneder siden #1013

  • Bjørck
  • Bjørck's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 5
Hei!
Vi valgte Simo kombi, men den har 4 hjul.
Emmaljunga har også høye vogner.
Har ikke sett på 3-hjulingene der, men stod mellom Simo og Emmaljunga da vi skulle velge.

Både meg og mannen er 1.84 og jeg forstår så godt hva du snakker om!

Lykke til!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.522 sekunder