Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Spørsmål til Admin Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter?

Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #10718

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Skjønner godt om det tar mye tid og blir mye arbeid å lage istand, men hadde vært veldig praktisk med brukererfaring om disse tingene også.
Er utstyr som koster en del og hvor mange er litt usikker på hva de skal velge, så om dere har anledning til det så hadde det vært supert!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #10736

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det var en SUPER ide :cheer:
Savner slike brukererfaringer. Det er jo en jungel uten like på alt slags barneutstyr.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #10741

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja. akkurat det synes jeg også. Særlig bilseter er utrolig vanskelig å kjøpe, er så mye man skal tenke på og man vil jo helst at sånne dyre ting skal vare litt:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #10744

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja vi går igjennom en del bomkjøp på utstyr virker det som.... kjipe penger! Bilseter har jeg null peiling på, så jeg hadde elsket å kunne lese brukererfaringer og annen info på det....pluss annet utstyr da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #10760

Kjempegod ide MammasLilleVidunder :) Tror det er noe de fleste vil ha nytte av :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #10762

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så bra at dere enige med meg:) Da er det sikkert større sjanse for å få det til også;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #10841

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Enig med dere :) Bra forslag. Hadde vært fint om dette også kunne gjelde stellevesker ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #10983

  • MiMa
  • MiMa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • To små propeller...
  • Innlegg: 126
Hei!
Takk for spennende innlegg!:-) Da vi startet på arbeidet med barnevognguiden var også bilstoler på "blokka". Vi har imidlertid vært i tvil om vi skal gå bort fra det rendyrkede barnevognguide-konseptet - til også å omfatte bilstoler. I utgangspunktet er det jo ikke grenser for hvilket utstyr som kan evalueres og rates, så mulighetene er der absolutt. Men det gjelder å holde på kvaliteten på siden. Brukere skal kunne stole på at informasjonen de får her er riktig og oppdatert. Det er nok derfor vi har holdt litt tilbake. Vi jobber stadig med å utvikle barnevognguiden til det beste for brukere og annonsører, og det er stadig nye og spennende ting å ta tak i.

Så, med andre ord, jeg kan ikke gi noe endelig ja eller nei som svar på innlegget. Dog kan det nok tenkes at vi utvikler siden i den retningen etterhvert! Så det er bare å henge med fremover også :-D

Ha en flott Kristihimmelfart!

Hilsen Kristin
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #11023

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har forståelse for at det kan bli mye ja:) Å evaluere og rate alt mulig blir nok ikke bare vanskelig for dere å følge opp, men det blir også rotete tror jeg.
Men noen litt store ting, som f.eks bilstoler, vognposer og evt. stellevesker hadde vært utrolig artig om dere klarte å få til en gang:) Hvertfall bilstolene:)

God kristihimmelfart til deg også:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #11028

Mange babybilstoler kan jo også brukes på vogner, de kunne jo kanskje vært en begynnelse om det ble aktuelt å prøve ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #11036

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det var jo en lur tanke mamman til lucas:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #11051

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Genial ide, jeg foreslår at vi kan starte en tråd hvor vi sier hvilke seter vi har, og hvordan de er i de ulike bilene. En venninne av meg har nemlig kjøpt et bilsete som er forstort for bilen deres. De har to biler, og det passer kun iden ene (utrolig nok den minste....) I den andre er det jo også plass til de,t men da er det ikke plass til noen i forsetet, litt upraktisk.

VI kan jo også si hvordan de setene vi har som passer på vogner fungerer også, altså adaptersystemer. Lager vi vår egen tråd vil den kanskje dukke opp på google for andre... Vi kan bare legge den under skravletråden så lenge. På den måten vil jo alle forstå at det kun er brukererfaringer, og ikke noe som er kvalitetssikret fra barnevognguiden sin side.... Ble dette fornuftig tro....????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mulighet for å legge inn oversikt og brukererfaringer av vognposer og bilseter? 14 år 11 måneder siden #11059

Høres ut som en veldig god begynnelse Spentsmurf :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.746 sekunder